Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-18@15:55:39 GMT

استخرهای اصفهان همچنان بسته خواهد بود

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۷۹۶۹۷

استخرهای اصفهان همچنان بسته خواهد بود

رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان اصفهان از بسته ماندن استخرهای اصفهان تا زمان رسیدن به وضعیت سفید کرونایی خبر داد.

به گزارش ایمنا، احمد باقری‌مقدم گفت: معیار بازگشایی استخرها وضعیت کرونا در مناطق مختلف است که با وضعیت قرمز، زرد و نارنجی مشخص شده است‌.

رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان اصفهان افزود: در مناطق با وضعیت قرمز امکان بازگشایی استخرها وجود ندارد، در مناطق زرد فقط استخرهای روباز اجازه فعالیت دارند و در مناطق سفید است که استخرهای رو بسته نیز با رعایت نکات بهداشتی قادر به فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به این‌که اصفهان هنوز به وضعیت سفید از نظر کرونا نرسیده است، استخرها اجازه فعالیت و بازگشایی ندارند؛ تاکنون از ستاد ملی مقابله با کرونا و فدراسیون پزشکی ورزشی نیز مصوبه مکتوبی در مورد بازگشایی استخرها به دست ما نرسیده است و اگر صحبتی نیز انجام می‌شود فقط در حد حرف است.

منبع: فارس

کد خبر 430090

منبع: ایمنا

کلیدواژه: استخر شنا ورزش همگانی بازگشایی استخرها هیأت پزشکی ورزشی استان اصفهان مناطق سفید مقابله با شیوع کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۹۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی مدارس جنوب استان کرمان همچنان ادامه دارد

استاندار کرمان با اشاره به اینکه با دلیل شدت بارش‌ها تعطیلی مدارس در جنوب استان همچنان ادامه دارد، افزود: برخی از روستاها تخلیه شده و ساکنان این مناطق در مدارس اسکان داده شدند و اولویت ما حفظ جان و مال مردم است. - اخبار استانها -

محمدمهدی فداکار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به برگزاری ستاد مدیریت بحران استان کرمان، اظهار داشت: از چند روز قبل پیش‌بینی بارش‌های سنگین در جنوب استان شده و هشدار سطح قرمز هواشناسی صادر شده بود.

وی با اشاره با آخرین وضعیت بارش‌ها در مناطق جنوبی استان، بیان کرد: در حال حاضر در همه هشت شهرستان جنوبی استان کرمان بارش باران را داریم که این بارش‌ها در منوجان، قلعه‌گنج و جیرفت نسبت به دیگر مناطق شدت بیشتری دارد.

استاندار کرمان با بیان اینکه بارش باران در برخی از شهرهای شمالی استان نیز آغاز شده است، ادامه داد: البته شدت بارش‌ها در شمال استان کرمان کمتر است و پیش‌بینی می‌شود که در قلعه‌گنج و منوجان بیشترین بارش‌ها را داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه خود من در منطقه حضور دارم و تمام کسانی که مسئولیتی داشتند همه در منطقه مستقر هستند، گفت: تمامی تجهیزات و امکانات مورد نیاز از جمله تجهیزات راهسازی و بیش از 300 دستگاه تجهیزات راهداری از جمله لودر، بولدوزر و گریدر فراهم شده است.

مسدودی 3 محور در جنوب استان کرمانطغیان رودخانه در شهرستان رودبارجنوب استان کرمان + فیلمشدت بارندگی جنوب کرمان در ساعات عصر بیشتر می‌شود

فداکار با بیان اینکه این بارندگی قطعاً خسارت‌ها و آسیب‌هایی از جمله آسیب زدن به راه‌های روستایی و سیلبندها را به همراه خواهد داشت، گفت: در برخی مناطق آسیب‌هایی با مزارع و محصولات کشاورزی وارد شده که در موقع مناسب میزان آسیب‌ها باید بررسی شود.

وی با اشاره به اینکه با دلیل شدت بارش‌ها تعطیلی مدارس در جنوب استان همچنان ادامه دارد، افزود: برخی از روستاها تخلیه شده و ساکنان این مناطق در مدارس اسکان داده شدند و اولویت ما حفظ جان و مال مردم است.

استاندار کرمان با بیان اینکه در فصل برداشت برخی از محصولات کشاورزی در جنوب استان قرار داریم که پس از پایان بارندگی‌ها خسارات وارد شده با این محصولات برآورد می‌شود، گفت: گروه‌های امداد و نجات و اعضای ستاد بحران همچنان در منطقه حضور دارند و تا فردا بعدازظهر همه دستگاه‌ها آماده باش هستند.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • تیم ملی کشتی فرنگی همچنان در بیشکک!
  • همچنان راه ارتباطی ۲۴ مسیر فرعی جنوب سیستان و بلوچستان بسته است
  • بسته بودن فرودگاه دبی سفر تیم ملی کشتی فرنگی را به تعویق انداخت
  • محور رودبارجنوب - ایرانشهر همچنان مسدود است
  • حجم سنگین برف گردنه تته کردستان در بهار ۱۴۰۳ + فیلم
  • تعطیلی مدارس جنوب استان کرمان همچنان ادامه دارد
  • تشدید فعالیت سامانه بارشی در اصفهان / دستگاه‌های امدادی در آماده‌باش قرار دارند
  • فعالیت ۲۵۰ راهدار برای بازگشایی محور‌های مواصلاتی هرمزگان
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در اصفهان/ بارش‌ها در راهند
  • کارخانه ریسباف در هفته فرهنگی اصفهان بازگشایی می‌شود