Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@16:51:11 GMT

رویداد WWDC 2020 اپل جذاب نخواهد بود!

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۷۹۸۶۲

رویداد WWDC 2020 اپل جذاب نخواهد بود!

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کنفرانس جهانی ۲۰۲۰ توسعه‌دهندگان اپل امشب آغاز می‌شود، اما قرار نیست همه چیز طبق انتظارات ما از این رویداد پیش رود. گفته می‌شود که نباید انتظار معرفی گزینه‌های سخت‌افزاری در WWDC 2020 داشته باشیم و امسال بیشتر تمرکز اپل روی نرم‌‎افزار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبری از سخت‌افزار نخواهد بود

پیشتر انتظار داشتیم که اپل در رویداد WWDC 2020 چند دستگاه جدید معرفی کند که شامل آی‌مک دوباره طراحی شده، ایرپاد جدید (AirPods Studio)، هوم‌پاد (HomePod) ارزان‌تر و یک وسیله ردیابی به نام ایرتگ (AirTags) می‌شد.

یکی از افشاگران دنیای فناوری اعلام کرده است که قرار نیست هیچ‌کدام از این وسیله‌های جذاب را امسال در WWDC 2020 مشاهده کنیم. البته این فرد در توئیتی که منتشر کرده از کورسوی امید خود برای اشتباه بودن اطلاعاتی که به دست آورده، صحبت کرده است. در نتیجه به نظر می‌رسد کمی برای دیدن یکی از محصولاتی که پیشتر نام بردیم، امید وجود داشته باشد. ما امیداریم که این اتفاق رخ دهد، اما احتمال آن بسیار کم است.

بیشتر بخوانید

گوگل رقیبی برای AirDrop عرضه خواهد کرد

تراشه‌های ARM در محصولات آینده اپل

انتظار می‌رود اپل در این رویداد، استفاده آینده خود از تراشه‌های ARM برای مک را به طور رسمی اعلام کند. اما انتظار نداشته باشید که اولین مک قبل از سال ۲۰۲۱ دارای یک پردازنده ARM باشد. اپل برای جابه‌جایی به سخت‌افزار‌های مبتنی بر ARM، به توسعه دهندگان این امکان را می‌دهد تا زمان کافی برای تهیه نرم افزار‌های خود با معماری جدید را داشته باشند.

نرم‌افزارهایی که درWWDC 2020 معرفی می‌شوند

با سخت‌افزار‌های مختلف که دیگر قرار نیست آن‌ها را در رویداد امشب مشاهده کنیم، مشخص می‌شود که WWDC 2020 تقریبا تنها به نرم‌افزار‌ها مربوط می‌شود. اما چه نرم‌افزار‌هایی انتظار ما را می‌کشند. ابتدا ما سیستم‌عامل گوشی‌های اپل را داریم که به نظر می‌رسد نام آن به iPhone OS تغییر کرده است. این بار تمرکز اصلی اپل روی قابل اطمینان بودن و عملکرد سیستم‌عامل است و به ویژگی‌های آن توجه زیادی نکرده است. دلیل این امر هم مطمئنا به دلیل وجود باگ‌های فراوان در iOS 13 است.

غیر از این، ما می‌توانیم منتظر iPadOS 14 ،macOS 10.6 و watchOS 7 باشیم که احتمالاً دارای ویژگی‌های جدیدی مانند ردیابی خواب و حالت کودک هستند. این شرکت همچنین برای جذب مشترکان بیشتر، تصمیم به ارائه بسته‌های جدید خدمات خود مانند Apple TV Plus، Apple News Plus و Apple Music دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رویداد WWDC 2020 شرکت اپل کنفرانس جهانی سخت افزار نرم افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۹۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری با ارسال لینک جعلی ورود به نرم‌افزار کالابرگ

سرهنگ عمار قهاری با اشاره به مراجعه چندین شهروند کرمانی و تشکیل پرونده با موضوع سرقت از حساب و کلاهبرداری، گفت: نقطه اشتراک اکثر این پرونده‌ها، سرقت اطلاعات حساب و برداشت غیرمجاز وجه پس از دریافت پیامک کالابرگ عیدانه بوده است. 


وی افزود: مجرمین سایبری با ارسال پیام در شبکه‌های اجتماعی و یا ارسال پیامک و قراردادن لینک‌های آلوده به بدافزار و در نهایت ورود یا نصب نرم‌افزار کالابرگ، افراد را به درگاه‌های جعلی هدایت کرده و در ازای دریافت مبالغ اندک برای فعال‌سازی نرم‌افزار، اطلاعات حساب را سرقت کرده و اقدام به خالی‌کردن حساب می‌کنند. 


جانشین پلیس فتا در این خصوص به کاربران توصیه کرد: به‌هیچ‌عنوان نرم‌افزار‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی برایشان ارسال می‌شود یا در گروه‌ها و کانال‌ها قرار داده شده را نصب نکنند و نرم‌افزار‌ها را از منابع معتبر و تأیید شده دانلود کنند و همچنین از ورود به لینک‌های ارسال شده توسط افراد ناشناس و همچنین دوستان و آشنایان خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تشدید نظارت برفعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد
  • بافق میزبان کنفرانس بین المللی تحقیقات شتر
  • تغییر نام رسمی فراری در فرمول یک
  • چرا ایرانی‌ها بیشتر در دام بدافزار‌ها می‌افتند؟
  • هوآوی از نرم‌افزار جدید خودروی هوشمند رونمایی کرد
  • تولید نوشت‌افزار ایرانی با کاغذ ایرانی
  • کلاهبرداری با ارسال لینک جعلی ورود به نرم‌افزار کالابرگ
  • نرم افزار «لرستان سفر» چندزبانه می‌شود
  • سونامیِ بستری کودکان و نوجوانان انگلیسی به خاطر عوارض سیگار الکترونیکی
  • پرسپولیس - سپاهان با یک اتفاق جذاب؛ در انتظار تقابل سال