Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@06:18:37 GMT

موضع‌گیری جدید ترامپ درباره دیدار با مادورو

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۷۹۸۸۹

موضع‌گیری جدید ترامپ درباره دیدار با مادورو

به گزارش خبرگزاری مهر، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا امروز دوشنبه در پیامی توئیتری تلاش کرد توضیحاتی را درباره مصاحبه روز گذشته خود پیرامون دیدار با «نیکلاس مادورو» رئیس جمهور قانونی و منتخب ونزوئلا ارائه کند.

رئیس جمهور آمریکا از ترس سوء استفاده هم‌حزبی‌های خود در جنگ قدرت کنونی میان مقامات کشورش در آستانه انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر سال ۲۰۲۰ در این خصوص ادعا کرد: بر خلاف چپ رادیکال، من همیشه مقابل سوسیالیسم و در کنار مردم ونزوئلا ایستاده‌ام!

«دونالد ترامپ» در ادامه اضافه کرد: دولت من همیشه کنار آزادی و مقابل نظام سرکوبگر مادورو قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با مادورو تنها برای بحث پیرامون یک چیز دیدار خواهم کرد: خروج مسالمت‌آمیز از قدرت.

این در حالیست که رئیس‌جمهور آمریکا پیشتر در مصاحبه با «آکسیوس» از تردید درباره مشروعیت بخشیدن به «خوان گوایدو» سرکرده شورشیان مورد حمایت غرب در ونزوئلا خبر داد و اعلام کرد که آماده دیدار با «نیکلاس مادورو» رئیس‌جمهور این کشور است.

وی در این باره گفته بود: شاید به دیدار با مادورو فکر کنم. او هم مایل به انجام این دیدار است و من هم هیچ وقت با این مسئله مخالف نبوده‌ام. می‌دانید که به ندرت با دیدار کردن مخالفت می‌کنم.

ترامپ همچنین اضافه کرده بود که دیگر اعتماد چندانی به گوایدو ندارد که به رغم حمایت آمریکا، از به دست گرفتن کنترل پارلمان ونزوئلا ناکام ماند.

کد خبر 4955883

منبع: مهر

کلیدواژه: دونالد ترامپ نیکلاس مادورو ونزوئلا ایالات متحده آمریکا عراق ویروس کرونا رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ ایران فلسطین عربستان سعودی روسیه سوریه آژانس بین المللی انرژی اتمی افغانستان امارات متحده عربی ترکیه رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۹۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه «ای بی سی نیوز» روز چهارشنبه به نقل از مقامات آگاه گزارش داد که با توجه به اینکه امکان حبس کوتاه مدت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا به دلیل اتهامات قضائی وجود دارد، سرویس مخفی این کشور چند جلسه برای برنامه ریزی اقدامات مرتبط برگزار کرده است.

منابع آگاه اعلام کردند با این حال سرویس مخفی آمریکا هنوز برنامه مشخصی در این باره ندارد.

سرویس مخفی آمریکا مسئول محافظت از روسای جمهور فعلی و سابق این کشور (و همچنین خانواده‌های آنها) است، اما حفاظت از رئیس جمهور سابق در زندان یک مورد بی سابقه خواهد بود.

نامزد احتمالی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در یکی از پرونده‌های قضایی خود به جعل سوابق تجاری مربوط به پرداختی سال ۲۰۱۶ به استورمی دنیلز، ستاره سابق فیلم‌های غیراخلاقی، متهم شده است.

کد خبر 6088028

دیگر خبرها

  • آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • رئیس جمهور ونزوئلا : دوستی ما با ایران واقعی و راهبردی است و نه سیاسی و موقت/ آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • مادورو: آمریکا به توافقنامه امضا شده احترام نمی‌گذارد
  • تأکید قاطع «مادورو» بر مخالفت با قیمومیت آمریکا و تحریم‌های جدید
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • جدیدترین موضع گیری بشار اسد درباره آمریکا