Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه منطقه ۲ آزادراه تهران ـ شمال اردیبهشت ۱۴۰۰ افتتاح می‌شود گفت: ‌تلاش می‌کنیم تا ۲ هفته آینده ۴۵۰ میلیارد تومان به این پروژه تزریق کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «محمد باقر نوبخت» در حاشیه بازدید از منطقه ۲ آزادراه تهران ـ شمال گفت: این آزادراه با مشارکت مالی ‌دولت و بنیاد مستضعفان در حال احداث است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او با بیان این که سال گذشته همین ایام بازدیدی از منطقه یک آزادراه تهران ـ شمال داشتیم،گفت:  توافق کردیم این پروژه تا پایان سال ۹۸ افتتاح شود که این افتتاح انجام شد.‌‌

رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود: تامین مالی و پیشرفت پروژه  منطقه ۲ آزادراه به طول ۲۲ کیلومتر در حال بررسی است.

نوبخت ادامه داد: منطقه ۲ حدود ۱۶ کیلومتر تونل دارد و بقیه هم پل است. تونل بزرگ البرز به طول ۶.۴ کیلومتر در این منطقه تقریبا تکمیل شده است.

به گفته نوبخت طبق برآوردها، این منطقه برای تکمیل ۳ هزار میلیارد تومان منابع لازم دارد. او افزود: دولت و بنیاد برای منطقه ۲ تاکنون ۹۰۰ میلیارد تومان پرداخته اند و ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان دیگر باقی مانده است. 

رئیس سازمان برنامه و بودجه اظهارکرد: تلاش می‌کنیم تا یکی دو هفته آینده مبلغ ۴۵۰ میلیارد تومان به عنوان سهم دولت به منطقه ۲ آزادراه تزریق کنیم. مهم‌ترین بخش منطقه ۲ تونل ۶ هزار و ۴۰۰ متری است که از آن عبور کردیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه تصریح کرد: پیش بینی می‌شود این پروژه در اردیبهشت ۱۴۰۰ یا اولین زمان در نظر گرفته شده افتتاح شود. 

او عنوان کرد: منابع مالی دولت محدود است اما سازمان برنامه و بودجه با نظر دولت اولویت‌بندی کرده است که طرح‌هایی که با توجه به سرمایه گذاری آنها در اولویت است امسال بهره برداری شود.

نوبخت گفت: ‌تلاش می‌کنیم در منطقه ۲ یک خط را آماده کنیم و از جاده موجود (قدیم) برای تردد لاین دیگر استفاده شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه اضافه کرد: با تکمیل منطقه یک مسیر آزادراه ۲ ساعت کوتاه‌تر شد و با اتصال منطقه ۲ آزادراه عبور و مرور برای مردم آسان‌تر می‌شود./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: محمد باقر نوبخت محمدباقر نوبخت نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه منطقه ۲ آزادراه میلیارد تومان آزادراه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۰۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۷ همت به طرح دارویار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از خانه ملت سلمان اسحاقی در تشریح نشست مشترک اعضای این کمیسیون با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: تامین دارو، شیرخشک و تجهیزات پزشکی از موضوعات مهمی است که در اولویت کمیسیون بهداشت مجلس قرار دارد و برای تحقق این مهم باید هماهنگی هایی میان متولیان یعنی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با محوریت سازمان غذا و دارو، بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه انجام شود و این مساله مهم دراین نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

اسحاقی افزود: بحث معیشت کادر درمان، تبدیل وضعیت نیروهای طرحی و استفاده از ظرفیت این نیروها و تعرفه گذاری پرستاری از جمله مسائل و موضوعات مطرح شده توسط اعضای کمیسیون بود .همچنین استفاده از ظرفیت برنامه هفتم و بودجه 1403 در پیشبرد اهداف نظام سلامت مورد بررسی قرار گرفت .

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی یادآور شد: توجه به مشکلات حوزه سلامت توسط کمیسیون بهداشت به گونه‌ای است که در پی نشست کمیسیون بهداشت با مسئولان وزارت بهداشت، بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه، ۷ همت بابت پرداخت مطالبات ذی نفعان اصلی یعنی داروخانه‌ها و شرکت‌های پخش اختصاص یافت که اتفاق مثبتی در زمینه تامین دارو ایجاد شود.

دیگر خبرها

  • بازدید معاون مدیر منطقه ای برنامه جهانی غذا از یزد
  • سفر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به تایلند
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • مجلس هفته آینده جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • کاهش شدت وزش باد در ایلام/آغاز بارش‌ها از هفته آینده
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • پیگیر اجرای هدفمندسازی یارانه‌های دانشجویی در سال جدید هستیم
  • دارو باز هم داد مجلس را درآورد؛ دارویار پس از ۲ سال به کجا رسید؟
  • اختصاص ۷ همت به طرح دارویار
  • تقدیم لایحه تشکیل سازمان گردشگری در شهرداری تهران به شورای شهر