Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخگنوی فدراسیون فوتبال گفت: جلسه وکلای ایرانی پرونده مارک ویلموتس با حیدر بهاروند برگزار شد و تیم حقوقی در این پرونده به کار خود ادامه می‌دهد. ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۹ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، امیرمهدی علوی، سخنگوی فدراسیون فوتبال با اشاره به برگزاری جلسه میان وکلای ایرانی پرونده مارک ویلموتس و حیدر بهاروند، سرپرست این فدراسیون گفت: عصر امروز نشست سرپرست فدراسیون فوتبال و وکلای فدراسیون در خصوص پروند مارک ویلموتس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست، حاضران بر تداوم تلاش و پیگیری مجدانه جهت حفظ منافع ملی در این پرونده تاکید کردند و مقرر شد مسیر مربوطه با قدرت‌ توسط تیم حقوقی پرونده تداوم یابد.

به گزارش تسنیم، رضا شاه‌منصوری و علی ملیح‌زاده، وکلای فدراسیون فوتبال در پرونده مارک ویلموتس، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان، صبح امروز (دوشنبه) ضمن استعفا از وکالت این پرونده، بیانیه‌ای درباره علت استعفای خود صادر کردند.

بیانیه وکلای ایرانی پرونده ویلموتس پس از استعفا

 

انتهای پیام/

R35347/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط فدراسیون فوتبال ایران فوتبال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ایران فوتبال فدراسیون فوتبال ایران فوتبال ویلموتس وکلای ایرانی پرونده فدراسیون فوتبال مارک ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۰۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادمان شهدای زمین فوتبال چوار با معماری ایرانی اسلامی اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سعید هژبری در جلسه بررسی طرح‌های معماری یادمان شهدای حادثه زمین فوتبال چوار، ضمن گرامیداشت مقام شهدای زمین فوتبال چوار، عنوان کرد: این حادثه منحصربفرد نماد مظلومیت مردم ما در دوران دفاع مقدس است که باید برای نسل آینده روایتگری شود.

وی افزود: برای تکمیل ورزشگاه و این یادمان، ۲۸ میلیارد تومان اعتبار مصوب شده که انتظار می‌رود یادمانی در خور شأن و منزلت این شهدا اجرا شود.

گفتنی است در این جلسه سه طرح معماری توسط مشاور طراحی و ارائه شد که پس از بررسی، طرح مطلوب انتخاب شد.

کد خبر 6084964

دیگر خبرها

  • وعده جدید: ورزشگاه آزادی متحول می‌شود
  • ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال
  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • آغاز به کار سامانه مشاوره حقوقی ۱۲۹ در بوشهر
  • حسینی از بازی با فولاد محروم شد
  • مرد میانسال با دیدن مرد غریبه در منزلش مرتکب قتل شد
  • یادمان شهدای زمین فوتبال چوار با معماری ایرانی اسلامی اجرا می‌شود
  • ماجرای عجیب کتک زدن پدر شوهر و فلج کردن او