Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@19:54:15 GMT

دو عضو جدید شورای شهر سبزوار معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۸۰۶۲۷

دو عضو جدید شورای شهر سبزوار معرفی شدند

فعالیت شورای شهر سبزوار ظرف ماههای اخیر بخاطر برخی اختلاف نظرها میان اعضای این نهاد منتخب، با تنش همراه بود.

اخیرا "قربانعلی کلمیشی و مسعود پسندیده" از ادامه فعالیت در شورای شهر سبزوار انصراف داده و با پذیرش استعفای آنها، عصر دوشنبه "مهدی مقصودی و حسن زارعی" که بر اساس نتایج انتخابات پیشین اعضای علی‌البدل اول و دوم این شورا بودند مطابق قانون به عضویت فعال پنجمین دوره شورای اسلامی سبزوار درآمده و جایگزین اعضای مستعفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شورای اسلامی شهر سبزوار ۹ عضو دارد. 

غراض شخصی در تصمیمهای شورا دخالت داده نشود 

شهردار سبزوار در این نشست گفت: شورای شهر محل قانون‌گذاری است و نباید اغراض شخصی افراد در تصمیم گیریهای آن دخالت داده شود

سیدعلی کوشکی افزود: با همکاری و تعامل بین اعضای شورای اسلامی شهر سبزوار عقب‌ماندگی ماههای اخیر در این شهر جبران خواهد شد. 

وی گفت: تاخیر در ابلاغ بودجه شهرداری سبزوار از سوی رییس سابق شورای شهر سبب کندی اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی امسال شده است.
وقفه در امور شهری زودتر جبران شود

فرماندار سبزوار هم در نشست شورای این شهر گفت: وجود برخی اختلافات در شورای این شهر طی ماههای گذشته وقفه‌ای در امور شهری ایجاد کرده که این تعلل باید زودتر جبران شود.احمد برادران شوراها را از ارکان مهم تصمیم‌گیری در امور شهری توصیف و بیان کرد: شورا شهر نقشی مهم در توسعه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، عمرانی و پیشبرد امور شهری دارد. 
وی افزود: اجرای برخی از طرحهای عمرانی و توسعه شهری سبزوار پارسال آغاز شده که انتظار می‌رود با تعامل اعضای شورای شهر و شهرداری سبزوار در روند اجرایی این طرحها شتاب صورت گیرد.
فرماندار سبزوار همچنین به شرایط سخت اقتصادی ناشی از تحریمها ظالمانه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره و بیان کرد: شوراها با انجام وظایف خود در چارچوب قانون، در امیدآفرینی برای جامعه نقش مهمی ایفا می‌کنند.
۸۰۰ هکتار از وسعت این شهر سکونتگاه غیررسمی یا حاشیه محسوب می‌شود. بر این اساس سبزوار رتبه دوم حاشیه‌نشینی را پس از مشهد در  استان خراسان رضوی دارد. نزدیک به ۳۰ هزار نفر از جمعیت شهر سبزوار در سکونتگاههای غیررسمی که دور تا دور آن را فراگرفته سکونت دارند.

شهر ۲۴۷ هزار نفری سبزوار با سه هزار و ۷۵۴ هکتار وسعت، در فاصله ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

برچسب‌ها شورای شهر سبزوار شهرداری سبزوار مدیریت شهری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر سبزوار شهرداری سبزوار مدیریت شهری شورای شهر سبزوار شهرداری سبزوار مدیریت شهری شورای شهر سبزوار امور شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۰۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان وارد نیویورک شد

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به منظور شرکت در نشست شورای امنیت در خصوص فلسطین وارد نیویورک شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه رایزنی‌های منطقه‌ای و بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران در حمایت از ملت مظلوم فلسطین، ساعتی قبل، به منظور شرکت در نشست شورای امنیت در خصوص فلسطین و نیز استمرار رایزنی‌ها با مسؤلان بین‌المللی، وارد فرودگاه جان اف کندی نیویورک شد. 

امیرعبداللهیان: از گروه 7 انتظار تلاش برای آتش بس داریمتاکید امیرعبداللهیان  بر حق ایران در پاسخ به حمله اسرائیل

رئیس دستگاه سیاست خارجی کشورمان در این سفر ضمن سخنرانی در جلسه شورای امنیت، با دبیر کل سازمان ملل متحد ملاقات و با سفرای کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اسلامی در محل سازمان ملل دیدار و گفتگو خواهد داشت. 

انجام چندین ملاقات دوجانبه و مصاحبه مطبوعاتی نیز از دیگر برنامه‌های وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در این سفر خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تحقق بودجه شهرداری ارومیه در سال ۱۴۰۳ منوط به مشارکت مردم است
  • سال ۱۴۰۳ سال شکوفایی پروژه‌های محرومیت‌زدایی خواهد بود
  • ورود وزیر امور خارجه به نیویورک
  • نشست شورای امنیت درباره غزه 
  • امیرعبداللهیان وارد نیویورک شد
  • فعالیت نشریه «پیام شهر» منطبق بر سیاست‌گذاری شورا پیش رود
  • ضریب دادن به پروژه‌های سرمایه‌گذاری شهرداری یک ضرورت است
  • اجرای پروژه‌های شهری طبق مصوبه
  • اعضای شورای شهر تهران معترض به توهین‌های باند زاکانی
  • اضافه شدن ۲۰۰۰ باکس زباله در سطح شهر گرگان