Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@10:15:59 GMT

کشتی ایران باید در دنیا حرف اول را بزند

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۸۰۷۸۰

کشتی ایران باید در دنیا حرف اول را بزند

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: کشتی ایران باید در دنیا حرف اول را بزند و وزارت ورزش و جوانان در حد بضاعت از این رشته حمایت می‌کند.

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سایت جدید فدراسیون کشتی به صورت رسمی توسط مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان و با حضور اصحاب رسانه کشتی رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی نژاد گفت: در دنیای امروز دولت الکترونیک از الزامات کار است و به نظرم سایت جدید فدراسیون کشتی به خوبی طراحی شده و قابلیت‌های مناسبی نیز در آن دیده شده است.

وی تصریح کرد: باید کاری کنیم که تمامی خدمات از جمله ثبت نام برای حضور در مسابقات، لیگ، کارهای آموزشی و اداری از روی سایت انجام شود تا وقت کمتری از مردم در این زمینه گرفته شود و فدراسیون کشتی نیز در این سو حرکت می‌کند.

علی نژاد از  کشتی بعنوان رشته‌ای تاریخی و سنتی کشورمان که در خون مردم جریان دارد نام برد و افزود:  ایران باید در این رشته در دنیا حرف اول را بزند و برای رسیدن به این مهم باید در تمامی حوزه‌ها از جمله حوزه‌های فنی و پشتیبانی برنامه ریزی داشته باشیم.

وی عملکرد  رئیس فدراسیون کشتی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: این فدراسیون در مسیر توسعه گام به گام حرکت می‌کند حتی در مواردی چون انضباط مالی، نظام اداری و لیگ عملکرد خوبی دارد.

معاون وزیر ادامه داد: یکی از اقدامات تاثیر گذار  فدراسیون کشتی، بروزرسانی امکانات سخت افزاری بود و در این ارتباط  کاری که در خانه‌های کشتی به ویژه خانه کشتی شهید ابراهیم هادی انجام شده بسیار  ارزشمند است.

علی نژاد در ادامه به اثرات مثبت برگزاری لیگ‌ها اشاره کرد و توضیح داد: چنین رقابت‌هایی ورزشکار را در کوران مسابقات نگاه می‌دارد و در نگاه کلان لیگ را در خدمت تیم‌های ملی می‌دانم.

وی با ارزشمند توصیف کردن نتایج کشتی اظهار داشت: کمتر رشته‌ای به مانند کشتی در ایران به این اندازه افتخارآفرین است.

معاون وزیر ورزش و جوانان  با تاکید براینکه وزارت ورزش و جوانان در حد بضاعت از کشتی حمایت می‌کند، بیان کرد :هر کمکی که بتوانیم برای موفقیت وتوسعه پایدار این رشته انجام خواهیم داد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کشتی وزارت ورزش و جوانان مهدی علی نژاد وزارت ورزش و جوانان فدراسیون کشتی علی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۰۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزش ایران علیه صهیونیست‌ها

  از زمان پیروزی انقلاب تا امروز صهیونیست‌ها با لابی‌های ورزشی همواره تلاش کرده‌اند موانعی مقابل ورزشکاران و رشته‌های ورزشی مختلف ایران ایجاد کنند اما هر بار شکست خورده‌اند، همان‌طور که در میدان جنگ برابر ایران بازنده‌بوده‌اند. 

چهره‌های ورزشی ایران بارها و بارها به‌دلیل به رسمیت نشناختن این رژیم درمیادین مختلف بین‌المللی برابرورزشکاران این کشوربه میدان نرفته و اتفاقا برابر جامعه جهانی سینه سپر کرده‌اند.ازجمله این ورزشکاران می‌توان به علیرضا کریمی(انصراف از کشتی امیدهای جهان به خاطرعدم تقابل باورزشکارصهیونیستی)،آرش میراسماعیلی(انصراف ازالمپیک۲۰۰۴آتن)،محمد علیرضایی(عدم شرکت در المپیک)، وحید هاشمیان و اشکان دژاگه(سفر نکردن به سرزمین‌های اشغالی همراه با تیم بایرن‌مونیخ و تیم زیر ۲۳ سال آلمان)، محسن حاجی‌پور(عدم رویارویی با ورزشکار غاصب در سال ۲۰۱۱)،غلامحسین ذوالقدر(تکواندوکار)، سید مصطفی صالحی‌زاده(فرنگی‌کار) و...اشاره کرد. ورزشکاران ایران در‌چند دهه گذشته باسیاست حکومت همراستا بوده و به قیمت از دست دادن مدال‌های رنگین، حاضر نشده‌اند عقاید خود را زیر پا بگذارند. 
     
واکنش ورزشکاران 
در ماجرای حمله شنبه شب ایران به رژیم صهیونیستی یک بار دیگر ثابت شد چهره‌های ورزشی همواره همراه هستند و از این رژیم کودک‌کش غاصب، دل خوشی ندارند. بماند که در ماه‌های گذشته ورزشکاران نامی در سطح جهان حمله وحشیانه این رژیم به غزه را محکوم کردند. شنبه شب نیز تعدادی از چهره‌های ورزشی ایران نسبت به اتفاق رخ داده واکنش نشان داده و به حمایت از اقدام سپاه علیه صهیونیست‌ها پرداختند. 

محمد انصاری، مدافع سابق تیم ملی و پرسپولیس با انتشار تصویری نمادین از یورش بمب‌های سپاه به سمت سرزمین‌های اشغالی، نوشت: «تا ابد پای تو می‌مانیم.» 

محمد ایرانپوریان، مدافع سابق تراکتورسازی نیز با انتشار تصویری از رزمندگان ایرانی نوشت: «ان ا... معنا. یا مولای صاحب الزمان دعا کنید برای سرافرازی و سربلندی ایران عزیز.» محمد انصاری نیز دقیقا همین استوری را هم منتشر کرده بود. 

آرش میر‌اسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو نیز با انتشار یک استوری نوشت: «بسم‌ا... قاصم‌الجبارین». وی همچنین دیروز گفت: «با حمله به رژیم غاصب نشان دادیم که با هیچکس شوخی نداریم. آنها نمی‌توانند هر اقدامی علیه ما کنند و باید این را بدانند که اگر بخواهیم، می‌توانیم هر کاری کنیم. بدون شک عملیات شنبه‌شب نیز یک هشدار بود و اگر بخواهیم می‌توانیم صدمات جبران‌ناپذیری به آنها‌بزنیم.» 

محمد رودکی، جودوکار سابق تیم ملی هم نوشت: «هیچ عقل سالمی با جنگ موافق نیست ولی اگر یکی تو خیابان یک پس‌گردنی بهت زد، یه تو‌دهنی بهش نزنی ۲ متر جلوتر یکی دیگه محکم‌تر می‌زنه. یه عده‌ای همیشه عادت دارن یه چیز برخلاف جریان بگن. اگر ایران جواب نمی‌داد، میگفتن ترسیده! حالا که زده، میگن این چه‌کاری‌بود؟» 

رامین رضاییان، بازیکن تیم ملی و سپاهان نیز از‌جمله ورزشکارانی بود که به این پاسخ کوبنده واکنش نشان داد و در حساب توئیتری خود نوشت: «ما ایرانیا باج به هیچ احدی نمی‌دیم.زنده باد ایران.» او همین متن را به انگلیسی هم منتشر کرد تا خارجی‌ها هم از خواندن آن عاجز نباشند و بدانند او چه حرفی زده است. 

علیرضا دبیر: برای دفاع از مرزها و مردم با کسی شوخی نداریم
علیرضا دبیر،رئیس فدراسیون کشتی ایران از جمله کسانی است که رک و بی‌پرده حرف‌هایش را زده و می‌زند. او نیز مثل تمام هموطنان از عملیات انتقامی سپاه علیه رژیم غاصب صهیونیستی خوشحال است و می‌گوید حالا حرف‌مان را به گوش جهانیان رساندیم.علیرضا دبیر در گفت‌وگو با روزنامه جام‌جم توضیح داد: «تمام دنیا باید می‌فهمید و حالا فهمیده که ایران چه قدرتی دارد. آنها فهمیده‌اند ما در منطقه هستیم و چه قدرتی داریم.» رئیس فدراسیون کشتی اضافه کرد: «کشور ما نشان داد برای دفاع از مردمانش و مرزهایش با هیچ احدالناسی شوخی ندارد.کل دنیا باید بفهمد که ما با هیچکس شوخی نداریم. ایران روی مردمانش حساس است. شما اجازه ندارید که هر اقدامی علیه ما کنید. دنیا باید قبول کند ما یک قدرت هستیم.» دبیر در پایان گفت: «با این اتفاق ما معادلات جدیدی را در سطح دنیا رقم زدیم. دنیا هم باید این معادلات را بپذیرد.» 

دیگر خبرها

  • تجمع شطرنجی‌ها مقابل وزارت ورزش برای حمایت از پریدر/ قول اسبقیان به معترضان
  • سرپرست تیم‌های ملی والیبال نوجوانان و جوانان پسر معرفی شدند
  • ورزش ایران علیه صهیونیست‌ها
  • استقبال از جام صفوی در اردبیل افزایش یافته است
  • حضور وزیر ورزش در تمرین تیم ملی فوتسال با وعده جایزه خوب!
  • حضور وزیر ورزش در جمع ملی‌پوشان فوتسال؛ شمسایی: هیچ چیزی جلودار ما نیست
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در جمع بازیکنان تیم ملی فوتسال
  • وعده وزیر ورزش به فوتسالی‌ها
  • کمک ۲۴۰ میلیاردی برای «کشتی» در سال المپیک
  • برگزاری مسابقات آسیایی بیس‌بال و سافت در تایلند