Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر اجرایی ستاد جشنواره مردمی کرامت با اشاره به برنامه‌های روز ولادت حضرت معصومه(س) گفت: قرار دادن بسته‌ تبرکی بر روی تمامی بسته‌های پست شده در این روز با مهر تبریک ولادت کریمه اهل بیت(س)، اهدای گل و هدیه به دختران کوچک و عیادت از بیماران بیمارستان توسط خدام حرم حضرت از جمله این برنامه‌هاست.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، روز گذشته نشست خبری دبیر اجرایی ستاد جشنواره مردمی کرامت با حضور خبرنگاران در محل دفتر خبرگزاری فارس چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود مردانی در این جلسه ضمن تبریک ایام دهه کرامت در خصوص برنامه‌های امسال جشنواره مردمی دهه کرامت گفت: با شیوع ویروس منحوس کرونا بیشتر برنامه‌های ولادت کریمه اهل‌بیت(س) در فضای مجازی متمرکز خواهد بود.

دبیر اجرایی ستاد جشنواره مردمی کرامت ادامه داد: امکانی در فضای مجازی راه‌اندازی شده است که علاقه‌مندان می‌توانند با استفاده از هشتک «فدای دخترم» عکس‌ها، فیلم و مطالب مرتبط با جشن‌ها، آذین‌بندی‌ها و هدیه‌هایی که به دختران خود در روز ولادت کریمه اهل بیت(س) اهدا می‌کنند را در این فضا به اشترک گذاشته و به تعدادی از شرکت‌کنندگان در این پویش جوایز و تبرکی‌هایی از سمت حرم حضرت معصومه(س) داده خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با همکاری‌هایی که با دستگاه‌های دولتی و مجموعه سپاه صورت گرفته تمامی خیابان‌ها و درب تمامی ادارات و مراکز آذین‌بندی خواهد شد و برنامه نورافشانی در شب ولادت حضرت معصومه(س) در ساعت 21 در بعضی از نقاط از جمله پارک تهلیجان انجام می‌شود.

مردانی اضافه کرد: از جمله برنامه‌‌های دیگر ستاد جشنواره مردمی کرامت قرار دادن بسته‌ تبرکی بر روی تمامی بسته‌های پست شده در این روز با مهر تبریک ولادت حضرت معصومه(س) است و همچنین اهدای گل و هدیه به دختران کوچک و عیادت از بیماران بیمارستان توسط خدام حرم حضرت معصومه(س) در شهرکرد صورت خواهد گرفت.

اهدای جایزه به خانواده‌هایی که دختر خود را در ایام دهه کرامت معصومه نامگذاری کنند

وی خاطرنشان کرد: به 14 نفر از  خانواده‌هایی که در این ایام دهه کرامت صاحب فرزند دختر شده و او را معصومه نامگذاری کنند به قید قرعه کارت هدیه 100 هزار تومانی به همراه جوایز نفیس دیگر و تبرکی‌هایی از سمت حرم حضرت معصومه(س) تعلق خواهد گرفت.

دبیر اجرایی ستاد جشنواره مردمی کرامت با اشاره به ظرفیت رسانه‌ها در امر تبلیغات و اشاعه برنامه‌های جشنواره مردمی کرامت گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های موجود در برگزاری بعضی از جشن‌ها امید است با همکاری و همیاری تمامی رسانه‌ها و مسؤولان رنگ و بوی ولادت حضرت معصومه (س) در تمامی خانواده‌های استان به صورت پررنگ احساس شود.

انتهای پیام/68033/م

منبع: فارس

کلیدواژه: فضای مجازی کرامت جشنواره دختران حضرت معصومه ولادت حضرت معصومه کریمه اهل بیت س حضرت معصومه س دهه کرامت حرم حضرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۰۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم یادواره شهدای دفاع‌مقدس و شهدای مدافع حرم فردو با حضور خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و مردم بصیر قم در حرم مطهر حضرت فاطمه‌معصومه (س) برگزار می‌شود.

این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین ماندگاری و مداحی سیدعلی حسینی‌نژاد و با روایت‌گری راوی دفاع‌مقدس حسین کاجی و اجرای مهدی اعرابی، شامگاه پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در شبستان امام‌خمینی (ره) انجام می‌پذیرد.

روستای فردو در دوران دفاع مقدس شهدای زیادی را تقدیم انقلاب و کشور کرده و به گفته اهالی این روستای شهید پرور، ۵۰۰ نفر از این روستا به عنوان رزمنده در جبهه‌های حق علیه باطل و مناطق عملیاتی حضور داشتند که ۲۵۰ نفر از آن‌ها جانباز و پنج نفر نیز سال‌ها در زندان بعثی‌ها اسیر بودند.

روستای فردو ۱۰۸ نفر از بهترین‌های خود را در لبیک به ندای هل من ناصر خمینی کبیر تقدیم اسلام کرده که شش نفر از آنها از سرداران سپاه علی بن ابی طالب (ع) قم بودند.

کد خبر 6085176

دیگر خبرها

  • ۲۸۵ برنامه به مناسبت دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود
  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد
  • جشن‌های دهه کرامت از ۲۰ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • ۸۴ بهار با رادیو
  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد
  • دهه کرامت بهترین فرصت برای بازیابی جایگاه زنان در جامعه است
  • زائران دسترسی مناسبی به حرم حضرت معصومه (س) و اطراف آن ندارند
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود
  • ۵۶۰ هزار افطاری ساده و گرم در حرم حضرت معصومه (س) توزیع شد