Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: حجت‌الاسلام محمد محبت شریفی امام جماعت مسجد جامع شهرک شهید رجایی است، با توجه به اینکه توانسته در طرح امام محله موفق عمل کند، به عنوان امام محله برتر انتخاب شد.

حجت الاسلام هادی صاحبقرانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، از انتخاب حجت‌الاسلام محمد محبت‌شریفی به عنوان امام محله برتر در کشور خبر داد و اظهار کرد: محبت شریفی امام جماعت مسجد جامع شهرک شهید رجایی است و با توجه به اینکه توانسته در طرح امام محله موفق عمل کند، به این عنوان انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به معرفی چندین فرد به عنوان افراد موفق در این طرح از سوی این استان، گفت: افرادی از دفتر مرکزی تهران آمدند، با ارزیابی افراد معرفی شده، حجت‌الاسلام محبت شریفی را به عنوان امام محله برتر در کشور که در مرحله اجرا نزدیک ترین فرد به این طرح بود، انتخاب کردند و در همایش گام دوم تبلیغ توسط حجت‌الاسلام و المسلمین قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تقدیر شد.

وی در خصوص ویژگی‌های برتر این فرد بیان کرد: او امتیاز‌ها و یژگی‌های خاصی دارد که مسئله‌های محله خود را شناسایی کرده و توانسته برخی آسیب‌های محله خود را برطرف کند، در صدد رفع دیگر مشکلان محله است و این کار ادامه دارد.

صاحبقرانی ادامه داد: طرح امام محله یکی از طرح‌هایی است که به صورت محوری در سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یکی از طرح‌های شاخص بعد از تحول در خود سازمان، در حال اجرا است که به صورت متمرکز در استان‌های ۳۱ گانه کشور اجرا می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی یادآور شد: این طرح شاخصه‌هایی دارد که محور آن شخص امام محله است به تعبیری کسی که در یک محله با شناخت ظرفیت‌های محله، آسیب‌های محله و مسائل محله، به دنبال حل مشکلات و مسائل محله خود است به عنوان امام محله شناخته می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امام محله با تشکیل یک مجموعه‌ای از ظرفیت محله و هسته های جهادی و مرکزی که اعم از فعالان، معتمدین و جوانان محله هستند با هم کمک می‌کنند تا مسائل محله را بر طرف کنند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۱

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان رضوی مشهد صاحبقرانی تبلیغات اسلامی حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۰۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش های برتر کرمان راهی مرحله کشوری شدند

نمایش‌های «کشتی حیوانات» از کانون پرورش فکری جیرفت، «کودکان خیابان» از بخش آزاد و «محاکمه گرگ بدجنس مهربان» ازکانون پرورش فکری شماره پنج شهر کرمان به ترتیب حروف الفبا و بدون رتبه‌بندی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در مرحله استانی در کرمان معرفی شدند و به مرحله کشوری راه یافتند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در قم برگزار شد
  • روایت شهادت شهید فرهمند در جبهه غرب کشور
  • ۲۰ کشوری که بیشترین جمعیت زاغه نشین را دارند
  • مرکز تخصصی تئاتر مساجد در مازندران رونمایی شد
  • طرح رژیم صهیونیستی برای تغییر وضعیت موجود در مسجد الاقصی
  • پاسخ بعدی ایران به رژیم صهیونیستی قاطع‌تر است
  • تجلیل از هنرمندان برتر استان مرکزی
  • حجت الاسلام ادیانی با صدور پیامی روز ارتش را تبریک گفت
  • نمایش های برتر کرمان راهی مرحله کشوری شدند
  • عملیات وعده صادق ، سیلی محکم به اسرائیل و آمریکا