Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسکانیوز _ ایلیا تاری وردی؛ حجم اخبار فوتبال کشورمان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه‌مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال ایران، به شما این فرصت را بدهیم که در وقت خود صرفه جویی کنید.

همسر بازیکن سابق استقلال سرپرست انجمن پدل شد

پدل نام جدیدترین ورزش راکتی است که به تازگی وارد ایران شده، مونا قادری به عنوان سرپرست انجمن پدل انتخاب شد، نکته جالب این است که ایشان همسر میثم منیعی بازیکن سابق استقلال تهران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قادری در این باره گفت: من پیش از این که پد‌ل بازی کنم در رشته والیبال فعالیت می‌کردم و حتی سابقه عضویت در تیم ملی بانوان را در کارنامه‌ام دارم اما جذابیت پد‌ل باعث شد تا والیبال را کنار بگذارم. متاسفانه امکانات پدل کم است و در ایران زمین‌های اندکی وجود دارد اما در ماه‌های اخیر و با حضور آقای آرش بشیر‌ی به عنوان سرپرست انجمن پدل اقدامات و گام‌های موثری صورت گرفته که قابل تقدیر است.

تراکتور همچنان پیگیر وضعیت شجاعی در استیناف

مسعود شجاعی کاپیتان تیم تراکتور در جریان بازی با گل گهر سیرجان از بازی اخراج شد و با داور درگیری لفظی داشت. با گزارش داور این بازیکن در مجموع ۴ جلسه از حضور در بازی ها محروم شد. پس آن تراکتور ۲ بازی انجام داد و محرومیت شجاعی به ۲ جلسه رسیده حالا مدیران این باشگاه به رای قبلی کمیته استیناف شکایت کرده و خواهان بخشش او شدند.

استقلال به حضور کریمی امید بسته

علی کریمی از بازیکنانی که این روز ها با شروع تمرینات از همه آماده تر است، او تا اینجای لیگ ۳ بار برای تیمش گل زده و ۴ گل را پاس های زیبایش خلق کرده، طرفداران و فرهاد مجیدی برای بازی با فولاد روی او حساب ویژه ای باز کردند و امیدوارند این بازیکن خوش اخلاق بتواند جواب اعتمادشان را بدهد.

مصدومیت اخباری جدی نیست

محمدرضا اخباری که در جریان بازی دوستانه روز گذشته تراکتور مقابل نود ارومیه در یک برخورد مچ پایش آسیب دید و زمین بازی را ترک کرد، مشکل خاصی ندارد. درباره اخباری گفته می‌شد او ممکن است مدتی دور از تمرینات تراکتور باشد اما بعد از معاینات پزشکی مشخص شد که او مشکل خاصی ندارد و از فردا نیز در تمرینات گروهی حضور خواهد یافت. اخباری انگیزه زیادی برای بازگشت به ترکیب تراکتور دارد و بر این اساس رقابت فشرده‌ای با رشید مظاهری خواهد داشت.

شیرزادی؛ بهترین خبر سال ۹۹ را شنیدم

پیمان شیرزادی، مدافع چپ تیم فوتبال مس رفسنجان درباره انتخاب به‌عنوان بهترین مدافع چپ لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۱۷ گفت: واقعا بهترین خبر سال ۹۹ نامزد شدنم در این نظرسنجی بود؛ از همه کسانی که به من رای دادند تا انتخاب شوم، ممنون هستم. او ادامه داد: این نظر سنجی خاطرات خوش قهرمانی با استقلال خوزستان و البته حضور در لیگ قهرمانان آسیا را برای ما زنده کرد. آن فصل ما با کمترین بودجه و تنها با غیرت بچه‌ها توانستیم از مرحله گروهی صعود کنیم، برابر تیم پُرقدرت الهلال نیز یک عملکرد خیلی خوب داشتیم.

پرسپولیس آماده آماده، بشار به زمین نشست

پیروزی مقابل شهرخودرو که تیمی مدعی کسب سهمیه آسیایی است، باعث امیدواری طرفداران پرسپولیس شده است. پرسپولیس با پیروزی مقابل شهر خودرو توانست سرخپوشان که در دو بازی قبلی هم گل گهر و خوشه طلایی رااز پیش رو برداشتند، حالا به نظر می‌رسد آماده دیدار مقابل پیکان در هفته آینده هستند و امیدوارند تا با غلبه بر تیم قعر جدولی تهران، روند صدرنشینی قاطعانه خود را ادامه دهند. نکته از بازی با شهرخودرو این بود که بشار رسن ستاره عراقی قرمزها نیز در این دیدار فرصت بازی پیدا کرد و با نظر یحیی گل محمدی در 30 دقیقه پایانی مسابقه وارد زمین شد.

تکذیب شایعه عجیب درباره مدافع تراکتور

طی ساعات اخیر شایعاتی حول مدافع میانی تراکتور و ابتلای او به بیماری کرونا شکل گرفت که با تکذیبش همراه شد. ایمان سلیمی، مدافع جوان و باتجربه تراکتور که توانسته در این فصل نمایش خوبی از خود در جمع سرخپوشان تبریزی به جا بگذارد و یکی از نفرات تاثیرگذار خط دفاعی آنها محسوب می‌شود، شایعه مربوط به ابتلا به بیماری کرونا را تکذیب کرد.

104 / 351 بسته خبری فوتبال ایران بسته خبری فوتبال ایران استقلال مونا قادری پدل میثم منیعی تراکتور مسعود شجاعی علی کریمی فرهاد مجیدی فولاد محمدرضا اخباری پیمان شیرزادی مس رفسنجان استقلال خوزستان پرسپولیس بشار رس

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بسته خبری فوتبال ایران بسته خبری فوتبال ایران استقلال پدل میثم منیعی تراکتور مسعود شجاعی علی کریمی فرهاد مجیدی فولاد محمدرضا اخباری پیمان شیرزادی مس رفسنجان استقلال خوزستان پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۰۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: بازی تراکتور سه هیچ شد

به گزارش "ورزش سه"، براساس حکم کمیته انضباطی در خصوص دیدار دو تیم امید بعثت کرمانشاه و امید تراکتور در تاریخ هفتم اسفندماه سال ۱۴۰۲، تراکتور سه بر صفر برنده اعلام شد.

همچنین تیم بعثت به پرداخت ۵۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی و برگزاری سه دیدار خارج از استان کرمانشاه محکوم شد.

لازم به ذکر است اعضای تیم امید تراکتور در بدو ورود به استادیوم برای دیدار با بعثت کرمانشاه، مورد ضرب و شتم قرار گرفته بودند.

دیگر خبرها

  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • چرا بغل کردن مادر رئیس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت، سید حسین داشت؟
  • مهدوی: احتمال قهرمانی پرسپولیس بیشتر از استقلال است/ ضعف مدیریتی، سپاهان و تراکتور را  از کورس قهرمانی خارج کرد
  • سرنوشت ستاره جنجالی استقلال در انتظار دانیال اسماعیلی‌فر
  • بازی تراکتور رسماً ۳-۰ شد
  • رسمی: بازی تراکتور سه هیچ شد