Web Analytics Made Easy - Statcounter

شجاع احمدوند معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علامه طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ترم تابستانی اظهار کرد: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده به این نتیجه رسیدیم که ترم تابستانی برگزار نکنیم.

او با اشاره به جزئیات شروع ترم تحصیلی جدید، گفت: برنامه اولیه ما برای شروع ترم تحصیلی جدید، ۲۲ شهریور ماه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما طبق صحبت‌های رئیس جمهور در خصوص بازگشایی دانشگاه‌ها از ۱۵ شهریور ماه، به برنامه ریزی‌های بیشتری در این زمینه نیاز داریم.

شروع ترم تحصیلی جدید در دانشگاه علامه طباطبایی تلفیقی خواهد بود

احمدوند تصریح کرد: در صورت بازگشایی دانشگاه‌ها از ترم جدید، قصد داریم آموزش را به صورت تلفیقی یعنی حضوری و مجازی به صورت هم زمان و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی ادامه دهیم.

بیشتر بخوانید

امتحانات دانشگاه علامه طباطبایی به صورت مجازی برگزار می‌شود

او گفت: قطعا دروس عملی دانشگاه علامه طباطبایی به صورت حضوری برگزار خواهد شد و ممکن است قسمت‌هایی از دروس نظری این دانشگاه را هم به دو صورت حضوری و مجازی برگزار کنیم.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علامه طباطبایی در پایان یادآوری کرد: دانشگاه ما سعی دارد تا با رایزنی با دانشگاه‌های دیگر به تصمیم واحدی در خصوص شرایط بازگشایی‌ها در ترم جدید برسد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علامه طباطبایی ترم تابستانی دانشگاه علامه طباطبایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۱۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراقب کلاهبرداران اخذ مدارک تحصیلی و آموزشی باشید

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ عبداله چولکی افزود: در پی دریافت گزارشاتی مبنی بر اینکه افرادی اقدام به جعل مدارک تحصیلی و آموزشی و سپس تبلیغ و فروش آنها از طریق فضای مجازی در سطح کشور می‌کنند، پیگیری این پرونده به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با انجام اقدامات فنی و تحقیقات، پلیس کارگاه‌هایی را در این رابطه در یکی از استان‌های غربی شناسایی و توقیف کرد.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا با اشاره به اینکه در بررسی از تجهیزات به دست آمده از متهمان حدود یک هزار فقره انواع اسناد و مدارک جعلی که در فضای مجازی توسط آنان جهت تبلیغ و فروش بارگذاری شده بود کشف شد، گفت: در پیگیری و بررسی از کارگاه مذکور تعداد قابل توجهی از انواع اسناد و مدارک جعلی شامل: ریزنمرات تحصیلی، دیپلم، پیش دانشگاهی، گواهی موقت پایان دوره متوسطه، انواع گواهی‌های مهارت فنی و حرفه‌ای، هولوگرام و امهار مختلف به همراه آلات و ادوات تخصصی جرم جعل کشف شد.

وی با اشاره به اینکه اقدام سریع پلیس آگاهی در شناسایی و دستگیری متهمان منجر به عقیم ماندن اهداف آنان شد، تصریح کرد: ۳ نفر از متهمان اصلی دستگیر شدند که در بازجویی‌های تخصصی به بزه انتسابی معترف و پس از صدور قرار قانونی مناسب تحویل زندان شدند.

سرهنگ چولکی با بیان اینکه تصویب مجازات‌های سنگین و بازدارنده باعث پیشگیری از وقوعات مشابه می‌شود، خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک در خصوص کارگاه‌های جعل اسناد و تولید کالای تقلبی جهت بررسی به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهید.

وی ضمن هشدار به شهروندان تاکید کرد: مراقب باشید در دام جاعلان و کلاهبردارانی که مدعی اخذ مدارک تحصیلی و آموزشی هستند گرفتار نشوید زیرا صدور این کارت‌ها به صورت مکانیزه، متمرکز و توسط مراجع رسمی انجام می‌شود و با یک استعلام ساده از سازمان مربوطه، جعلی بودن کارت‌های متفرقه مشخص می‌شود.

کد خبر 6085363

دیگر خبرها

  • «آکادمی ورزش و تندرستی» دانشگاه علامه‌طباطبائی راه‌اندازی شد
  • برنامه‌های تشویقی و انگیزشی برای رونق «حجاب و عفاف» در دانشگاه‌ها
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می‌شود
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود
  • رتبه پانزدهم علمی جهان نتیجه رشد علمی کشور است
  • دبیرخانه گفت‌وگوهای فرهنگی با روسیه و چین راه‌اندازی می‌شود
  • همایش آموزش پزشکی با شعار «از کلاس درس تا عرصه» برگزار می شود
  • مراقب کلاهبرداران اخذ مدارک تحصیلی و آموزشی باشید
  • تکمیل بیمارستان بهلول گناباد نیازمند هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار
  • تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه علامه طباطبایی