Web Analytics Made Easy - Statcounter

آمادگی ورزشگاه های شهرستان ها برای شروع مجدد لیگ برتر / فوتبال برتر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۱۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسی آمد و یک رکورد دیگر هم شکسته شد

لیونل مسی و اینترمیامی مقابل جمعیتی بیش از ۷۰ هزارنفری مقابل اسپورتینگ کانزاس سیتی در ورزشگاه اروهد به پیروزی ۳-۲ دست یافتند.

کانزاس سیتی بازی خود را به ورزشگاه اروهد در شرایطی منتقل کرد که این ورزشگاه بیشتر برای بازیهای فوتبال آمریکایی و تیم کانزاس سیتی چیفز که قهرمان سوپربول آمریکا به حساب می‌آیند استفاده می‌شود. اما مسئولان کانزاس پیش بینی می‌کردند که برای این بازی جمعیتی چشمگیر برای تماشای بازی برنده هشت توپ طلای فوتبال جهان یعنی لیونل مسی به ورزشگاه می‌آیند تا هم مسی و هم ستارن دیگر اینترمیامی مثل لوئیس سوارس، سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا را ببینند، به همین دلیل بازی خود را به ورزشگاه بزرگ ارووید منتقل کردند.

اینترمیامی در این بازی به لطف گل دیدنی لیونل مسی و بازی درخشان او در نهایت به برد رسید. پیش بینی مسئولان اسپورتینگ در مورد حضور پرتعداد تماشاگران هم درست از آب درآمد و ۷۲۶۱۰ نفر از این مسابقه دیدن کردند.

این جمعیت باعث شد این بازی تبدیل به پربیننده ترین بازی در تاریخ میسوری شود و همچنین عنوان چهارمین بازی پربیننده لیگ فوتبال آمریکا MLS را از آن خود کند.

جادوی لیونل مسی در فوتبال آمریکا ادامه دارد و حضور او باعث افزایش قیمت بلیتها، تعداد تماشاگران و حضور افراد سرشناس فراوان در بازیهای اینتر میامی شده و به فوتبال در آمریکا رونق خاصی بخشیده است.

اینترمیامی هفته گذشته از رقابتهای باشگاهی کونکاکاف (آمریکای شمالی و مرکزی) با شکست مقابل مونتری مکزیک حذف شد. اما آنها در لیگ آمریکا وضعیت خوبی دارند و در حالی که در فصول گذشته همواره جزو تیمهای قعرنشین بودند حالا در کنفرانس شرق به لطف این برد در صدر جدول قرار دارند. اسپورتینگ کانزاس سیتی به طور معمول مسابقات خود را در ورزشگاه پارک کودکان برگزار می‌کند که فقط می‌تواند تا ۲۱۵۰۰ هوادار را در خود جای دهد، این بار   اما تصمیم گرفت یک شب باشکوه را در ورزشگاه بزرگ اروهد داشته باشد و با وجود باخت در این بازی مسئولان باشگاه از تصمیم خود و استقبالی که از این بازی شد خوشحال بودند.

علیرغم اینکه بازی در استادیوم خانگی اسپورتینگ برگزار می‌شد، به نظر می‌رسید اکثر هواداران حاضر از میامی حمایت می‌کردند - همانطور که هر زمان که مسی نمایشی از تکنیک خود را به نمایش می‌گذاشت، به شوق امدن تماشاگران حاضر در ورزشگاه واضح بود.

 

منبع:خبرورزشی 

دیگر خبرها

  • حمایت مجدد تیم ملی فوتبال از یوزپلنگ ایرانی | تصویر یوز ایرانی به پیراهن تیم ملی برمی‌گردد
  • ‌هر دیدار برای ما حکم فینال دارد/ مسئله ورزشگاه پارس باید حل شود
  • جشن قهرمانی در لورکوزن شروع شد! (عکس)‏
  • مسی آمد و یک رکورد دیگر هم شکسته شد
  • جعفری: فریب شرایط سپاهان را نمی‌خوریم
  • پیام هالند به رقیبان سیتی در راه قهرمانی
  • نساجی کاری را کرد که تا به حال انجام نداده بود!
  • بزرگترین جشن قهرمانی فوتبال اسپانیا (فیلم)
  • تصاویر دیدنی از بزرگترین جشن قهرمانی فوتبال اسپانیا | یک میلیون نفر حضور داشتند + فیلم
  • چمن ورزشگاه امجدیه زنجان وضعیت خوبی ندارد