Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@02:10:53 GMT

جمع آوری ۴۷ قلاده سگ بدون صاحب در لاهیجان

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۸۲۲۲۴

جمع آوری ۴۷ قلاده سگ بدون صاحب در لاهیجان

سرپرست معاونت خدمات شهری شهردار لاهیجان از جمع آوری ۴۷ قلاده سگ بدون صاحب در این شهر خبر داد.

امین رشیدی نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهرداری زمینی به مساحت یک‌هزار و ۷۰۰ متر مربع در حاشیه شهر بلوار حکیم زاده به عنوان پناهگاه سگ‌های بدون صاحب اختصاص داده است.

وی افزود: این زمین با فنس محور شده و در یکصد متر از آن حدود هفت اتاقک برای نگهداری سگ‌های بدون صاحب احداث کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت خدمات شهری شهردار لاهیجان عنوان کرد: در حال عقد قرار با دامپزشک معرف اداره دامپزشکی برای واکسیناسیون، عقیم سازی و انگل زدایی سگ‌های بدون صاحب هستیم، تا بتوانیم این حیوانات را در سطح شهر ساماندهی کنیم.

رشیدی نژاد با تاکید بر اینکه عقیم سازی در بازه زمانی جمعیت سگ‌های بدون صاحب را کاهش می‌دهد، اضافه کرد: سگ‌ها پس از تیمار و عقیم سازی، پلاک گذاری و رهاسازی خواهند شد.

وی با بیان اینکه اینکه در حال حاضر ۴۷ قلاده سگ بدون صاحب در پناهگاه نگهداری می‌شوند و نگهداری این حیوانات بسیار پر هزینه است، افزود: خوشبختانه شهروندان در این مدت به ویژه دوران پیک شدید کرونا در لاهیجان که تمامی مراکز تهیه غذا تعطیل بود، در زمینه غذا رسانی به سگ‌های بدون صاحب به شهرداری بسیار کمک کردند.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهردار لاهیجان خاطرنشان کرد: حامیان حیوانات و افرادی که توانایی و شرایط نگهداری از سگ‌ها را دارند، می‌توانند با مراجعه به واحد خدمات شهری شهرداری لاهیجان نسبت به دریافت و نگهداری این حیوانات اقدام کنند.

به گزارش ایمنا، لاهیجان حدود یکصد هزار نفر جمعیت دارد و در ۴۰ کیلومتری شرق مرکز گیلان واقع شده است.

کد خبر 430111

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران مدیریت شهری شهروند حقوق شهروندی مشارکت شهروندان فرهنگ شهروندی شهرداری شهر لاهیجان سگ های ولگرد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سگ های بدون صاحب خدمات شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۲۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف شیر وحشی از یک ویلا + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، مأموران یگان حفاظت محیط زیست ساری درپی انتشار تصاویری از یک توله شیر در فضای مجازی، اقدام به شناسایی متخلف کردند و با همکاری مأموران نیروی انتظامی و با داشتن حکم قضائی یک قلاده «توله شیر» را که به صورت غیر مجاز در خانه باغ (مخفیگاه) متخلف نگهداری می‌شد، کشف و ضبط کردند.

این متخلف به جرم نگهداری غیر قانونی حیوانات وحشی به مراجع قضائی معرفی و حیوان نیز به صورت موقت به پناهگاه حیات وحش سمسکنده انتقال داده شد تا به یکی از مراکز مجاز باغ وحش تحویل داده شود.

شایان ذکر است، وی در حوزه شکار و صید سابقه دار بوده که در سنوات گذشته از باب خرید و فروش و نگهداری حیوانات وحشی، محکومیت کیفری داشته است.

کد خبر 846512 برچسب‌ها حیوانات - حیات وحش خبر مهم

دیگر خبرها

  • دستور بارگیری قریب به ۲۰۰۰ موتور سیکلت توقیفی بدون صاحب به مرکز کرمان صادر شد  
  • معاون شهردار تهران: دوره قبل مدیریت شهری زیست شبانه و نگهداری از حیوانات خانگی را ترویج می‌داد
  • آغاز اجرای طرح آزمایشی جمع‌آوری زباله از جلوی در منازل در تبریز
  • یک قلاده شیر وحشی از یک ویلا کشف و ظبط شد / دستگیری فرد متخلف
  • کشف شیر وحشی از یک ویلا + جزئیات
  • کشف یک قلاده «توله شیر» از خانه باغی در ساری
  • کشف یک قلاده شیر از خانه یک متخلف در ساری
  • یک قلاده « توله شیر» از خانه باغی در ساری کشف شد
  • کشف و ضبط یک قلاده توله شیر در ساری
  • ۸۰ خاور زباله از یک منزل کشف شد!