Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز ارزیابی و نظارت راهبردی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام نوشت: درآمد‌های ارزی جزو منابع عمومی هستند؛ لذا یا باید صرف پیشرفت کشور شوند یا صرف تامین اقلام مورد نیاز همه مردم.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید یاسر جبرائیلی، رئیس مرکز ارزیابی و نظارت راهبردی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه توئیتری خود نوشت: ۲۷ میلیارد دلار ارز حاصل از صادرات طی دو سال گذشته به کشور بازنگشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درآمد‌های ارزی جزو منابع عمومی هستند؛ لذا یا باید صرف پیشرفت کشور شوند یا صرف تامین اقلام مورد نیاز همه مردم. مصرف اختصاصی ارز موجب بی‌عدالتی و شکاف طبقاتی می‌شود. ان‌شاءالله به زودی در این‌باره خواهم نوشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سید یاسر جبرائیلی مجمع تشخیص مصلحت نظام سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۳۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به گسترش کشاورزی دانش‌بنیان، زمینه صادرات مازاد نیاز داخلی را فراهم می‌کند

خیام‌نکویی  معاون وزیر و رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج وزارت جهاد کشاورزی در نشست شرکت‌های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری استان سمنان در شاهرود گفت: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی حدود ۲۵ میلیون تن انواع محصول کشاورزی در کشور تولید می‌شد که این مقدار در سال گذشته به ۱۳۳ میلیون تن رسید.

وی بیان کرد: با وجود افزایش جمعیت کشور از ۳۶ میلیون در سال ۱۳۵۷ به حدود ۹۰ میلیون، ۸۰ درصد مواد غذایی مورد نیاز کشور حاصل تلاش کشاورزان ایرانی است و بقیه مواد غذایی مورد نیاز با خروج ۱۴ تا ۱۶ میلیون دلار ارز و خرید از کشورهای دیگر تامین می‌شود.

معاون وزیر جهاد کشاورزی افزود: در بخش کشاورزی باید به جایگاهی برسیم که همه مواد غذایی مورد نیاز داخل را تولید کنیم و علاوه بر آن، گوشه چشمی هم به صادرات داشته باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • تراز تجاری منطقه آزاد قشم به مثبت ۳۱۳ میلیون دلار رسید
  • عراق؛ شریک تجاری همیشگی ایران/ پیش بینی رشد ۱۵ درصدی صادرات
  • توجه به گسترش کشاورزی دانش‌بنیان، زمینه صادرات مازاد نیاز داخلی را فراهم می‌کند
  • واکنش بانک مرکزی به چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی/ مدیرعامل اسبق بانک صادرات: ارز باید تک نرخی شود/ معاون رئیس جمهور: تلاش دولت این است که شاهد کاهش بیشتر در نرخ تورم باشیم
  • رونق صادرات در جزیره جهانی قشم| تراز تجاری منطقه آزاد قشم به بیش از 313 میلیون دلار رسید
  • پیچ و مهره گران شد، تاثیر افزایش قیمت دلار بر پیچ و مهره
  • رویترز:‌ صادرات نفت ایران بیشترین رقم در ۱۰ ماه گذشته شد
  • درآمد ۵میلیارد دلاری از صادرات خدمات فنی و مهندسی
  • گلایه رئیس سازمان غذاودارو از فروش اقلام غیرمجاز در عطاری‌ها
  • صادرات مرکبات مازندران به ۱۶ کشور جهان