Web Analytics Made Easy - Statcounter

فصل تابستان همراه با تعطیل شدن مدارس و دانشگاه ها است و به همین دلیل بسیاری از خانواده ها ترجیح می دهند این فصل را برای سفر به نقاط مختلف ایران انتخاب کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اگرچه ایران کشوری چهار فصل است، ولی با شروع فصل تابستان بازار گردشگری و اجاره ویلا ها در سراسر کشور به اوج خود می‌رسد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فصل تابستان همراه با تعطیل شدن مدارس و دانشگاه ها است و به همین دلیل بسیاری از خانواده ها ترجیح می دهند این فصل را برای سفر به نقاط مختلف ایران انتخاب کنند. اگرچه امسال به دلیل شیوع کرونا بازار گردشگری کمی دیرتر شروع به کار کرد، ولی با خستگی مردم از خانه نشینی، امسال نیز با شروع فصل تابستان بازار سفر و گردشگری در سراسر ایران داغ است.

به کجا سفر کنیم؟

ایران کشوری چهار فصل است و در هر فصل از سال می توان منطقه خوش آب و هوایی را برای سفر انتخاب کرد. ضمن اینکه خوش آب و هوا بودن منطقه تنها دلیل سفر نیست، و بسیاری از افراد با اهدافی مثل زیارت، بازدید از اماکن تاریخی، آشنایی با فرهنگ های مختلف، یا و یا دلایل دیگر اقدام به سفر می‌کنند. اما دلیل سفر شما هر چه که باشد قطعاً نیاز به اقامتگاهی برای ماندن و استراحت کردن خواهید داشت.

 

تعداد هتل ها در مناطق مختلف ایران چندان زیاد نیست و همینطور هزینه بالای هتل ها باعث می شود که بسیاری از افراد اقامتگاه های دیگری را برای ماندن انتخاب کنند. علاوه بر این اقامت، در هتل به راحتی اقامت در اقامتگاه های شخصی نیست. اقامتگاه هایی مثل ویلا، اتاق، آپارتمان، و اقامتگاههای بوم گردی، از جمله اقامتگاه هایی هستند که مسافران  برای ماندن و استراحت در طول سفر انتخاب می‌کنند.

 

روش های اجاره ویلا

روال سنتی و قدیمی اجاره ویلا به این صورت بود که مردم به شهر مورد نظر خود سفر می‌کردند و سپس با پرس و جو جایی را برای اقامت انتخاب می‌کردند. ولی امروزه روش های بهتری هم برای اجاره ویلا و اقامتگاه وجود دارد. از جمله این روشها سایت های رزرو اقامتگاه و ویلا هستند.

 

شبکه بوم گردی

وب سایت شبکه بوم گردی به نشانی boomgardi.net اخیراً با هدف برقراری ارتباط بین مالکان اقامتگاه و مسافران آغاز به کار کرده است. در این وب سایت می توانید اقامتگاه های موجود در منطقه مورد نظر خود را مشاهده کرده و سپس با توجه به بودجه، تعداد نفرات و همچنین زمان سفر خود، بهترین اقامتگاه را انتخاب کنید. اقامتگاه هایی همچون ویلاهای عادی، ویلاهای لوکس و استخردار، اقامتگاه های بوم گردی، اتاق، سوئیت، و آپارتمان، از جمله اقامتگاه های قابل رزرو در وبسایت بوم گردی هستند.

 

مسافران می‌توانند قبل از سفر به منطقه مورد نظر خود، اقامتگاه های منطقه را مشاهده کرده و سپس آن را رزرو کنند تا بعد از رسیدن به مقصد، دغدغه‌ای برای اجاره اقامتگاه نداشته باشند. اجاره ویلا هرگز به این سادگی نبوده است.

 

افراد به روشهای مختلفی سفر می کنند. بعضی ترجیح می دهند در اقامتگاه های لوکس مستقر شوند و یا هتل های گران قیمت را انتخاب میکنند، و بعضی ترجیح می دهند در اقامتگاه های سنتی و بوم گردی مستقر شوند. بوم گردی نه تنها باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های اقامتگاه شما میشود، بلکه می‌توانید از غذاهای سنتی و محلی نیز استفاده کنید و با فرهنگ های بومی ایران نیز آشنا شوید.

 

در هر صورت فرقی نمی کند که هدف سفر شما چه چیزی باشد و به دنبال چه نوع اقامتگاهی باشید. شما می توانید اقامتگاه مورد نظر خود را به سادگی در شبکه بوم گردی انتخاب و رزرو کنید.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ترجیح می دهند مورد نظر خود فصل تابستان اجاره ویلا بوم گردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۳۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تا وقتی جت هست چرا ماشین خارجی؟ / وضعیت بازار خودرو عجیب شد

با انتشار خبر آزاد شدن خرید و فروش جت شخصی در ایران این خبر تیتر رسانه‌ها و فضای مجازی شد تا جایی که سازمان هواپیمایی با ارائه توضیحاتی گفت که این رخداد اتفاق جدیدی نیست و در گذشته هم سابقه داشته است. بنابر این توضیحات از سال ۱۳۸۲ آیین‌نامه مالکیت و بهره‌برداری هواپیمای شخصی به تصویب رسیده است و مانعی برای خرید و فروش واستفاده از جت‌های شخصی در کشور نیست.

اما با انتشار این خبر بحث راجع به این موضوع داغ شد. بر اساس آمار حدود ۲۵۰ هواپیمای سبک در کشور وجود دارد که برخی در جهت اجاره برای تفریح یا مسافرت استفاده می‌شود. 

قیمت خرید و اجاره هواپیمای شخصی

برخی از هواپیمای سبک و دو نفره که کاربرد تفریحی دارد بر اساس نرخ جهانی حدود ۷ میلیارد قیمت دارند. در یک آگهی برای فروش جت شخصی نیز مبلغ ۳۶ میلیارد تومان به چشم می‌خورد. 

قیمت اجاره این هواپیما‌های سبک و جت‌های شخصی نیز متفاوت است. در یکی از سایت‌های پرواز با هواپیما تفریحی نرخ ساعتی ۵ میلیون تومان در نظر گرفته شده و در جای دیگر برای اجاره یک جت شخصی با ظرفیت ۶ مسافر برای سفر تا جنوب کشور مبلغی در حدود ۳۵۰ میلیون تومان درخواست شده است.

قیمت خودرو‌های خارجی

با توجه به قیمت خودرو‌های وارداتی و خارجی در کشور که بسیاری از آنها با هدف تعدیل بازار داخلی صورت گرفت بسیاری از افراد به جای خرید این خودرو‌ها می‌توانند اقدام به خرید هواپیمای سبک و تفریحی کنند. در ادامه به قیمت برخی خودرو‌های خارجی در بازار ایران اشاره می‌کنیم:

منبع: روزگار خودرو

tags # خودرو لوکس سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • معماری عالی و چشم نواز یک ویلا که احتمالا در سلیقه همه قرار دارد! (+تصاویر)
  • تا وقتی جت هست چرا ماشین خارجی؟ / وضعیت بازار خودرو عجیب شد
  • کارشناس مسکن: هیچ جای دنیا مستأجران مثل ایران به حال خود رها ‌نشدند / معضل مستأجران می‌تواند مشکل امنیتی شود
  • شروع فرآیند انتخاب واحد تولیدی نمونه در خوزستان
  • بورس امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • بورس امروز ۴ اردیبهشت۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • مدارس متروکه گلستان به اقامتگاه بوم‌گردی تبدیل می شوند
  • سال سخت خانه‌به‌دوشان
  • راهکار کنترل اجاره‌بها چیست؟
  • بورس امروز ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار