Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-24@17:40:41 GMT

پیروزی پر گل پیکان مقابل عقاب تهران

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۸۴۳۹۷

به گزارش ایلنا، تیم پیکان در هفتمین و آخرین بازی تدارکاتی اش قبل از شروع مجدد لیگ برتر با چهار گل به پیروزی رسید. فیروزه ای پوشان با دو گل فراز امامعلی، نادر محمدی و شهریار مغانلو تیم عقاب تهران را شکست دادند

در جریان این بازی دوستانه دوضربه امامعلی و یک شوت جابر انصاری نیز به دیرک دروازه برخورد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید مهران موسوی، میلاد شیخ سلیمانی و جلال الدین علی محمدی با نظر کادر پزشکی در این بازی شرکت نداشتند.

پیکان در هفت بازی تدارکاتی خود چهار پیروزی و سه تساوی به دست آورده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پیکان تهران بازی دوستانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۴۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید شمسایی و تیمش باج نمی‌دهند

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که زمزمه‌هایی مطرح شده بود به دلیل دو پیروزی مقابل افغانستان و بحرین عملاً صعود ایران تضمین شده و بهتر است شمسایی برای پرهیز از آسیب‌دیدگی ستاره‌ها، دو کارته نشدن بازیکنان و استراحت بیشتر، بازی مقابل کویت را جدی نگیرد و با ترکیب دوم به زمین برود، تیم ملی ایران مثل همیشه با تمام بازیکنان محکم و بدون انعطاف بازی کرد.

نحوه بازی ایران به صورت مستقیم روی صعود تیم دوم، یعنی افغانستان و کویت تاثیرگذار بود که هر دو مربیان ایرانی در کادر خود داشتند ولی شمسایی و کادر فنی او نشان دادند به هیچ چیزی جز پیروزی و بازی مقتدرانه فکر نمی‌کنند و اهل تن دادن به زد و بندهایی نیستند که اخلاق ورزشی را به چالش می‌کشد.

شمسایی در تمرینات و جلسه فنی قبل از این دیدار از بازیکنان خواست که بدون توجه به اتفاقات سایر مسابقات تنها روی تیم ملی و بازی خود تمرکز کنند؛ همین رفتار و سختگیری او موجب شد حتی در آخرین ثانیه‌های بازی مقابل کویت که ایران با 4 گل جلو بود، در یک صحنه اصغر حسن‌زاده کاپیتان باتجربه تیم با تکلی بلند و خطرناک برای ممانعت از گلزنی کویتی‌ها سلامتی خود را به خطر بیندازد؛ موضوعی که نشانگر تزریق روح جنگندگی و مبارزه‌جویی شمسایی به رگ‌های تک تک بازیکنانش است.

دیگر خبرها

  • شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • وحید شمسایی و تیمش باج نمی‌دهند
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳ اردیبهشت
  • تغییر مهم در سومین بازی تیم ملی در جام ملت‌ها
  • پیروزی تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان
  • واکاوی پیروزی سپاهان مقابل ملوان؛ برد مهم
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل یاران قائدی با درخشش عزت‌اللهی + فیلم
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل یاران قائدی با درخشش عزت اللهی + فیلم