Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم گرمسار در مجلس با انتقاد از رئیس‌جمهور و وزیر کشور در بی تدبیری صورت گرفته نسبت به تمیز قائل شدن معترضین در خیابان و تماشاچیان خواستار دادگاهی کردن رحمانی‌فضلی و پاسخگویی وی شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اردشیر مطهری نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 3 تیر 99) در جلسه علنی و بعد از گزارش وزیر کشور از وضعیت امنیت داخلی و حوزه مربوط به این وزارتخانه اظهار داشت: صحبت من درباره اغتشاشات پس از گرانی بنزین در کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: مدیریت بنزین تعریف دارد ولی در قضیه گرانی بنزین تدبیر انجام نشد و تدبیری در برخورد با مردم در کف خیابان و معترضین وجود نداشت و بین صف معترضین و تماشاچیان تمیزی قائل نشده بود.

نماینده مردم گرمسار در مجلس تصریح کرد: نیروی انتظامی و دستگاه‌های امنیتی بدون آنکه از آغاز گرانی بنزین خبر داشته بودند با معترضین برخورد کردند ؛ ما به گرانی بنزین معترض نیستیم بلکه به بی‌تدبیری در برخورد با معترضین انتقاد داریم.

وی گفت: وقتی روحانی درباره گرانی بنزین و اتفاقات صبح جمعه صحبت می‌کرد گویا وی در حال تعریف خاطره بود در حالی که همین بی‌تدبیری دولت منجر به عوارض زیاد برای مردم و کشور شد. 

وی تصریح کرد: شما رئیس‌جمهور و وزیر کشور این مملکت هستید ضمن اینکه مسئولیت امنیت کشور را بر عهده دارید نمی‌توان بحران‌ها را اینگونه مدیریت کرد. همچنین نباید با زندگی مردم بازی می‌کردید ولی سر سوزنی تدبیر درباره گرانی بنزین به خرج ندادید و حجم زیادی از خسارت اقتصادی، مالی  و جانی را به وجود آوردید.

مطهری گفت: باید برخی مسولین را به میز دادگاه ببریم چرا که بی‌تدبیری آنها باعث بروز خسارت زیادی به مردم شد هر چه من به گرانی بنزین اعتراض ندارم ولی در برخورد با معترضین تدبیری وجود نداشت.

نماینده مردم گرمسار در مجلس گفت: ‌آتش‌سوزی، خسارت، و کشتار محصول بی‌تدبیری وزیر کشور و دولت پس از گرانی بنزین بود. 

وی افزود: باید وزیر کشور را به دادگاه ببریم و او باید پاسخ بی‌تدبیری برخوردها با معترضین پس از گرانی بنزین باشد.

مطهری با بیان اینکه 203 هزار شهید در کشور داریم، گفت:‌امنیت کشور شوخی نیست ولی بعد از گرانی بنزین و اعتراضات مردم گویا آب در دل وزیر کشور تکان نخورد و او باید در دادگاه پاسخگو باشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر کشور دادگاه مجلس شورای اسلامی بنزین نماینده مردم گرمسار در مجلس گرانی بنزین بی تدبیری وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۴۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوجی: مشکلی در تأمین بنزین سفرهای نوروزی نداریم

وزیر نفت گفت: مشکلی در تأمین بنزین سفرهای نوروزی وجود ندارد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اوجی وزیر نفت با اعلام اینکه صنعت نفت و گاز در سال 1402 بالاترین رشد اقتصادی را داشت، گفت: تا دو ماه آینده یک کارخانه در غرب کشور با حضور رییس‌جمهور افتتاح می‌شود تا شاهد جمع‌آوری گازهای مشعل از میادین نفتی غرب کشور باشیم.

وی افزود: این گازها در این پالایشگاه تصفیه می‌شود و خوراک پتروشیمی‌ها از این پالایشگاه تأمین خواهد شد.

اوجی گفت: در آخرین روز سال گذشته شاهد مصرف 152 میلیون لیتر بنزین بودیم؛ این روزها مصرف بنزین بالاست و مشکل عدم تأمین نداشتیم و تأمین انجام می‌شود. از مردم می‌خواهیم که در این زمینه صرفه‌جویی کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نماینده اصفهان: اگر برای فرونشست چاره‌ای نشود، باید شهر را ترک کنیم
  • اوجی : مشکلی در تأمین بنزین سفرهای نوروزی نداریم
  • میزان افزایش حقوق کارگران، مجلسی‌ها را عصبانی کرد | وزیر کار زیر تیغ استیضاح؟
  • نماینده مجلس: باید FATF، برجام و سند ۲۰۳۰ را در کشور بومی کنیم!
  • جلالی، نماینده مجلس: باید FATF، برجام و سند 2030 را در کشور بومی کنیم!
  • احتمال تغییر دستمزد ۱۴۰۳ کارگران جدی شد؛ حقوق کارگران چه عددی است؟
  • انتخابات دور دوم مجلس ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود/ برگزاری انتخابات الکترونیک در ۸ حوزه
  • وزرایی که در سال ۱۴۰۲ از مجلس کارت زرد گرفتند
  • اوجی: مشکلی در تأمین بنزین سفرهای نوروزی نداریم
  • پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله علم‌الهدی جوابیه داد