Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا،‌ حجت‌الاسلام و المسلمین «حسین میرزایی» نماینده اصفهان پس از ارائه گزارش وزیر کشور، خطاب به او گفت: شما حرف و عملتان یکی نیست، «واعظان کین جلو در محراب و منبر می‌کنند چون به خلوت می‌روند آن کار دیگر می‌کنند.» شما از وحدت صحبت می‌کنید اما عمل شما انشقاق ایجاد می‌کند.

وی افزود: چرا برخی از استانداران شما به جای وحدت و تنش‌زدایی ایجاد تنش می‌کنند، ایجاد تفرقه بین مردم یک منطقه چه سودی دارد و چه کسانی از آن سود می‌برند؟

نماینده مردم اصفهان گفت: چرا به اسم امنیت، حق مسلم و قانونی بعضی از استان‌ها را از بین می‌برید و چرا بین مردم بعضی از استان‌ها تفاوت قائل می‌شوید؟

وی با بیان اینکه برخی از تخلفات سازمان‌یافته که در سال‌های گذشته مشاهده شده نباید تکرار نشود، اظهار داشت: عزل و نصب‌هایی که در حد فاصل بین مجلس دهم و یازدهم انجام شده، چگونه انجام شده است؟ چگونه از وحدت حرف می‌زنید اما یکی از پایه‌های مهم آن که نمایندگان مجلس هستند را نادیده می‌گیرید؟

میرزایی افزود: بدانید که این رفتارهای غیرمدبرانه نتایج سویی برای شما خواهد داشت؛ کاهش سرمایه اجتماعی محصول عملکرد نادرست دولت است، اگر جناب آقای روحانی مستحق لعن و نفرین نباشد، مستحق درود و سلام هم نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پایان تاکید کرد: به وضعیت محله‌ها و مناطق محروم ویژه رسیدگی خاص کنید و همچنین امکانات نیروی انتظامی برای انجام وظایف خودش کافی نیست به آنها کمک کنید.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: وزیر کشور رحمانی فضلی حسين ميرزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۴۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: وحدت بین ایران و پاکستان ناگسستنی است

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، سید ابراهیم رئیسی پس از استقبال از سوی سروزیر ایالت پنجاب در فرودگاه بین المللی لاهور، در اولین برنامه کاری خود در آرامگاه اقبال لاهوری حضور یافت.

رئیس‌جمهور پس از بازدید از آرامگاه اقبال لاهوری و مجموعه فرهنگی لاهور، در سخنانی، گفت: وحدت بین ایران و پاکستان، وحدت ناگسستنی است. همانطور که رهبر معظم فرمودند، پیروز این میدان فلسطینی‌ها و مردم غزه هستند و نابودی برای رژیم صهیونیستی و حامیان آن خواهد بود.

یگان استقبال از رئیس‌جمهور در مزار اقبال لاهوری

رئیسی ادامه داد: ما در لاهور احساس هیچگونه بیگانگی نمی‌کنیم، احساس می‌کنیم بین مردمی هستیم که از جهت اعتقادی و دینی و روحیه انقلابی در کنار مردم ایران هستند و ما هم بین این مردم احساس خودمانی می‌کنیم.

رئیس‌جمهور گفت: ما دوست داشتیم در اجتماع مردم پاکستان و لاهور سخن بگوییم، لکن شرایط و وضعیت به نحوی شد که امکانپذیر نشد، اما از همینجا به مردم بسیار متدین و با بصیرت و انقلابی درود می‌فرستم.

 

رئیس‌جمهور پس از بازدید از آرامگاه اقبال لاهوری و مجموعه فرهنگی لاهور، نیز تصریح کرد: از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران به مردم لاهور درود می‌فرستم، روحیه دین‌مداری، انقلابی و دشمن‌شناسی مردم لاهور و پاکستان ستودنی است.

دیگر خبرها

  • وحدت در بین مردم شیعه و سنی گلستان مثال زدنی است
  • رئیسی: وحدت بین ایران و پاکستان ناگسستنی است
  • تشکیل اولین فراکسیون مجلس دوازدهم کلید خورد
  • ۵۰ درصد حجاج از ترمینال «سلام» فرودگاه امام (ره) اعزام می‌شوند
  • قدرت امت اسلامی در تحقق امت واحده و ایجاد جبهه واحد در مقابل صهیونیسم جهانی است
  • اعزام نخستین گروه از زائران عمره ایرانی پس از ۹ سال
  • آنچلوتی: در بهترین حالت، بارسا مستحق ۱ امتیاز بود
  • پیولی: هر کاری می‌کنیم تا اینتر برنده دربی نباشد
  • هدف صهیونیسم از بین بردن اسلام است/ تقویت اتحاد اسلامی؛ وظیفه اصلی امت اسلامی
  • وحدت؛ قربان این گشت!