Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحلۀ نخست داوری آثار شرکت‌کنندگان در چهاردهمین جشنوارۀ ملی موسیقی جوان با بررسی حدود ۲۴۰۰ اثر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار موسیقی خبرگزاری فارس، با پایان مهلت ارسال آثار به دبیرخانۀ چهاردهمین جشنوارۀ ملی موسیقی جوان و دریافت حدود ۲۴۰۰ اثر، مرحلۀ نخست داوری این جشنواره با بررسی و ارزیابی آثار توسط هیئت‌های انتخاب، با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از استادان موسیقی کشور آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دوره از جشنواره حدود ۲۴۰۰ اثر در بخش‌های مختلف موسیقی «دستگاهی»، «نواحی» و «کلاسیک» به دبیرخانۀ جشنواره ارسال شده است که از این تعداد ۵۰ درصد آثار مربوط به بخش موسیقی دستگاهی، ۱۵ درصد موسیقی کلاسیک و ۳۵ درصد موسیقی نواحی است.

لازم به ذکر است، اسامی راه‌یافتگان به مرحلۀ نهایی این جشنواره، همراه با اطلاعات تکمیلی، متعاقباً از طریق سایت انجمن موسیقی ایران اعلام خواهد شد.

چهاردهمین دورۀ جشنوارۀ ملی موسیقی جوان با دبیری هومان اسعدی و مشارکت اساتید موسیقی کشور توسط انجمن موسیقی ایران و با حمایت دفتر موسیقیِ معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

****************************

مسئولان کمیته‌های چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان معرفی شدند

مدیر اجرایی چهاردهمین جشنوارۀ ملی موسیقی جوان طی احکامی مسئولان کمیته‌های این دوره از جشنوارۀ موسیقی جوان را منصوب کرد.

علی ثابت‌نیا، مدیر اجرایی این دوره از جشنوارۀ ملی موسیقی جوان، مسئولان کمیته‌ها را با صدور احکامی معرفی کرد. بر اساس احکام صادره، سمیه ناظمیان مسئول کمیتۀ دبیرخانه، سارا افتخاری مسئول کمیتۀ مالی، اسحاق شکری مسئول هماهنگی کمیته‌ها، رضا مرتضی‌سمنانی مسئول کمیتۀ پشتیبانی، سیدمسیح نقیبی مسئول فنی سایت «بامک»، و کاوه صادقی‌آزاد به‌عنوان مسئول کمیتۀ روابط عمومی معرفی شدند.

چهاردهمین جشنوارۀ ملی موسیقی جوان با دبیری هومان اسعدی و مشارکت استادان موسیقی کشور توسط انجمن موسیقی ایران با حمایت دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: موسیقی جشنواره داوری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جشنواره موسیقی جوان نواحی هومان اسعدی انجمن موسیقی دفتر موسیقی معاونت هنری ایران موسیقی دستگاهی موسیقی کلاسیک آثار چهاردهمین جشنوارۀ ملی موسیقی جوان ۲۴۰۰ اثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۴۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت سه اثر تاریخی در فهرست آثار ملی

داوود گودرزی شهردار منطقه ۵ تهران با اشاره به برپایی ۵ ایستگاه اطلاع رسانی ویژه گردشگران نوروزی و فعالیت ۲۹ کانون گردشگری در منطقه پنج اعلام کرد: بیش از ۴۸۰۰ گردشگر در چند روز ابتدای نوروز مخاطب ایستگاه‌های اطلاع رسانی و استقبال این منطقه بوده اند. 

وی در ادامه بیان کرد: منطقه پنج با توجه به حضور پر برکت ۱۳ امام زاده و داشتن ظرفیت‌های تفریحی نظیر مجموعه تفریحی باغ وحش و دریاچه ارم، مراکز گردشگری طبیعی کن و فرحزاد هر ساله پذیرای گردشگران مذهبی و طبیعت گردان است.

گودرزی در ادامه از برگزاری چهار جشنواره شکوفه‌های گیلاس در اردیبهشت، جشنواره شاتوت در تابستان، جشنواره خرمالو در پاییز سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: از دیگر برنامه‌های در دست اقدام حوزه گردشگری این منطقه، ثبت دوحسینیه سرآسیاب، نور و امامزاده شعیب (ع) در فهرست آثار ملی می‌باشد.

وی اظهارداشت: تعداد آثار ثبت شده گردشگری منطقه پنج در میراث فرهنگی تا سال گذشته ۱۸ مورد بوده است که در اردیبهشت ماه به ۲۱ ثبت در حوزه بنا‌های تاریخی و آداب و رسوم خواهد رسید.

شهردار منطقه پنج در پایان به انتشار کتابچه جاذبه‌های گردشگری دو زبانه (فارسی و انگلیسی)، انتشار فلش کارت‌های جاذبه‌های گردشگری منطقه ۵، فیلم‌های گردشگری منطقه به دو زبان و ارائه نقشه‌های جاذبه‌های گردشگری منطقه، ثبت تمبر پل آجری و اجرای تور‌های مجازی گردشگری اشاره کرد و اظهار کرد: در تلاشیم با همت همه همکاران و همراهی ستاد گردشگری شهرداری تهران با توجه به ظرفیت‌های مذهبی و تاریخی موجود، حوزه‌های گردشگری منطقه پنج را وسعت داده و این منطقه به یک تفرجگاه بزرگ در تهران تبدیل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • غربت موسیقی متعهدانه در خوزستان!
  • تمدید زمان ارسال آثار به جشنواره ملی رسانه‌ای «جام جوانی»
  • کسب مدال برنز «دلبسته» در «گلوبال موزیک اِواردز»
  • «دلبسته» مدال برنز در مسابقات بین‌المللی موسیقی «گلوبال موزیک اِواردز» را کسب کرد
  • آثار برگزیده اولین جشنواره ملی راوی خورشید اعلام شد
  • جوایز جشنواره شعر «طوفان القوافی» به ۴ میلیون دینار عراق رسید
  • ارسال بیش از ۱۵۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره شعر رضوی
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رضوی
  • ثبت ۳ اثر تاریخی در فهرست آثار ملی
  • ثبت سه اثر تاریخی در فهرست آثار ملی