Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-19@04:49:41 GMT

سریال خاتونِ تینا پاکروان پروانه نمایش گرفتند

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۸۵۰۵۰

سریال خاتونِ تینا پاکروان پروانه نمایش گرفتند

آخرین مصوبات شورای صدور پروانه ساخت آثار غیر سینمایی اعلام شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی سازمان امور سینمایی، در جلسات اخیر شورای پروانه ساخت آثار غیر سینمایی در سال جدید، با ساخت سریال "خاتون" به تهیه کنندگی، کارگردانی و نویسندگی تینا پاکروان، سریال" ناجور" به تهیه کنندگی ایرج محمدی، کارگردانی همایون اسعدیان و نویسندگی بابک کایدان، سریال" آهوی من مارال" به تهیه کنندگی بهروز خوش رزم و کارگردانی و نویسندگی مهرداد غفار زاده موافقت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این جلسات با ساخت دو عنوان فیلم مستند "من یک زن ایرانی هستم" به تهیه کنندگی علی قربانی و مریم نقیبی، کارگردانی میلاد قربانی و نویسندگی عادل انیسی و " گل‌های قصران" به تهیه کنندگی، کارگردانی و نویسندگی مرتضی غفوری نایینی موافقت شد.

لازم به ذکر است سریال‌های مذکور پیش تر موافقت اصولی گرفته‌اند و به تازگی با پروانه ساخت آنها موافقت شده است.

کد خبر 430160

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سازمان سینمایی کشور سینما شورای پروانه نمایش شورا پروانه نمایش تینا پاکروان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تهیه کنندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۵۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابوالفضل جلیلی سراغ «آب» می‌رود

ابوالفضل جلیلی برای فیلم جدیدش پروانه ساخت گرفت.

به گزارش ایسنا، آخرین فیلم ساخته شده جلیلی «مسیر معکوس» بود که اگرچه از جشنواره شانگهای جایزه بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر نقش اول مرد را دریافت کرد، اما هنوز به نمایش درنیامده است.

براساس خبرهای منتشر شده، او در سال گذشته هم مشغول ساخت فیلمی به نام «داد» بود که برخی کارهای فنی آن باقی مانده‌ است. جلیلی به تازگی از سازمان سینمایی برای ساخت یک فیلم جدید با نام «آب» مجوز گرفته است.

طبق اعلام روابط عمومی سازمان سینمایی، «آب» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی ابوالفضل جلیلی پروانه ساخت گرفته است.

دیگر فیلمنامه‌هایی که از شورای پروانه ساخت مجوز گرفته‌اند شامل «گل بابا» به تهیه‌کنندگی سیداحمد میرعلائی میرآبادی، کارگردانی و نویسندگی حسن صیدخانی و حسین صیدخانی، «عاشق پائیز» به تهیه‌کنندگی سحر صباغ سرشت، کارگردانی میثم بیدقی و نویسندگی آرمین طهماسی نادری چگنی، میثم بیدقی و علی باطنی کیسمی، «تیم شوتی» به تهیه‌کنندگی هوشنگ گل‌دوز توکلی، کارگردانی و نویسندگی سعید جلیلی، «تلألو» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی رضا جعفری می‌شوند.

همچنین قرار است سری دوم انیمیشن «پسر دلفینی» با نام «آبان» ساخته شود که پروانه آن به تهیه‌کنندگی محمدامین همدانی، کارگردانی محمد خیراندیش دولابی و نویسندگی محمد شکوهی روشنی و محمد خیراندیش دولابی، موافقت شورای پروانه ساخت سازمان سینمایی را اخذ کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صدور 6 پروانه ساخت جدید فیلم سینمایی
  • ابوالفضل جلیلی سراغ «آب» می‌رود
  • موافقت شورای صدور پروانه ساخت آثار سینمایی با ۶ فیلم‌نامه
  • صدور پروانه ساخت برای ۶ فیلم‌نامه سینمایی
  • موافقت شورای پروانه ساخت آثار سینمایی با ۶ فیلم‌نامه
  • ۶ فیلم‌نامه از شورای صدور پروانه ساخت آثار سینمایی مجوز گرفتند
  • موافقت شورای صدور پروانه ساخت آثار سینمایی با ۲ فیلم‌نامه
  • از حکم مدیران یک جشنواره سینمایی تا صدور چند پروانه ساخت
  • آخرین مصوبات شورای پروانه ساخت آثار غیرسینمایی
  • اعلام آخرین مصوبات شورای پروانه ساخت آثار غیرسینمایی