Web Analytics Made Easy - Statcounter

پورآیین از راه‌اندازی سامانه آموزش غیرحضوری سلامت همگانی در مرکز بهداشت دزفول خبر داد و گفت: در این برهه از زمان که امکان برگزاری کلاس‌های حضوری وجود ندارد، راه‌اندازی کلاس مجازی جهت افزایش سطح سواد سلامت مردم ضروری است.

«رضا پورآیین» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول اظهار کرد: در این برهه از زمان که امکان برگزاری کلاس‌های حضوری وجود ندارد، نیاز به راه‌اندازی کلاس مجازی جهت افزایش سطح سواد سلامت مردم در زمینه‌های مختلف بهداشتی ضروری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس مرکز بهداشت دزفول افزود: خوشبختانه با همکاری مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی و تلاش واحدهای IT و آموزش سلامت مرکز بهداشت دزفول، این مهم به وقوع پیوست. 

 

وی اضافه کرد: از این پس زمان برگزاری آموزش‌های سلامت‌محور از رسانه‌های مختلف اطلاع‌رسانی خواهد شد و شهروندان گرامی می‌توانند جهت ورود به کلاس ابتدا نرم‌افزار Adobe connect را از طریق لینک https://adobeonline.ir/help/  بر روی تلفن همراه خود نصب کرده سپس از طریق لینک  http:vc.dums.ac.ir/people وارد فضای مجازی کلاس آموزشی شوند.

 

پورآیین در پایان ضمن ابراز نگرانی از وضعیت بیماری کووید در دزفول تصریح کرد: از مردم تقاضا می‌شود حتما در اماکن عمومی از ماسک استفاده و فاصله اجتماعی را رعایت کنند تا بتوانند ویروس کرونا را شکست دهند.

 

پایان پیام/589

منبع: شبستان

کلیدواژه: مرکز بهداشت دزفول شهرستان دزفول دزفول مرکز بهداشت دزفول راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۵۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از کلاس آموزش نماز و قرآن ویژه کودکان در مسجد روستای الیف

در مسجد روستای الیف از توابع شهرستان کازرون استان فارس اقدام به برگزاری کلاس آموزش مسائل دینی مانند نماز و قرآن ویژه کودکان کرده اند. این اقدام زیبا و خداپسندانه از لنز دوربین شهروند خبرنگار ما دور نماند و آن را به اشتراک گذاشت.

منبع: شهروند خبرنگار - فارس

 

بیشتر بخوانید:

برگزاری کلاس قرآن کریم ویژه کودکان و نوجوانان در روستای میلک + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • ارتباط مردم و مساجد از طریق مرکز ارتباطات مردمی مساجد
  • اجرای طرح خانواده سالم در ۳۶۰۰ مرکز بهداشت | خانواده‌ها در این طرح چه آموزش‌هایی می‌بینند؟ | انجام غربالگریِ روان برای متقاضیان
  • پوست اندازی در اسکی با ورود نسل جدید مربیان و مدرسان
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • ایستگاه سلامت در مرکز شهر سی سخت برپا گردید
  • تصاویری از کلاس آموزش نماز و قرآن ویژه کودکان در مسجد روستای الیف