Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خانه ملت، اردشیر مطهری در نشست علنی امروز (سه شنبه 3 تیرماه) مجلس شورای اسلامی پس از استماع گزارش وزیر کشور از وضعیت داخلی و امنیتی کشور، با اشاره به اغتشاشات بنزین در آبان 98 گفت: مدیریت بحران تعریف دارد، همه در مطالعات کلاسیک این دوران را گذرانده ایم اما موضوع این است که در کف خیابان چیز دیگری اتفاق افتاد و تدبیری در اجرا و رفتار با مردم صورت نگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم گرمسار، آرادان و ایوانکی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به هیچ وجه صف معترضین با تماشاچیان در اغتشاشات بنزین جدا نشده بود. به نظر می رسد بدون اطلاع وزارت کشور قضیه بنزین اتفاق افتاد و نیروی انتظامی و امنیتی از آن بی اطلاع بودند.

وی با تاکید بر اینکه شکی در اینکه باید قیمت بنزین افزایش پیدا می کرد، وجود ندارد، اظهار داشت: آقای رئیس جمهور می گوید شمال بوده و نمی دانست قرار است قیمت بنزین افزایش پیدا کند و در سفر به ارومیه به نوعی از این اتفاق می گوید که انگار خاطره تعریف می کند، اما بحث بنزین باعث کشته شدن مردم شد و عوارض و تبعات آن متوجه ملت بود.

این نماینده مجلس خطاب به وزیر کشور گفت: شما مسئول امنیت کشور هستید، مگر می شود بحران را اینگونه مدیریت کرد؟ شب خوابید و صبح برای آن تصمیم گرفت. تغییر قیمت بنزین بازی با سرنوشت مردم بود و سر سوزنی در جریان افزایش قیمت بنزین تدبیری صورت نگرفت و خسارات جانی و مالی به مردم وارد شد و باید پرسید چه کسی پاسخگو است.

مطهری با طرح این سوال که آیا تاکنون مسئولی را پای میز دادگاه برده ایم یا خیر؟ تصریح کرد: شکی در اینکه باید قیمت بنزین افزایش پیدا می کرد، نیست، اما روش وزیر و رویه رئیس جمهور بی تدبیری بود، چرا که سرنوشت اقتصادی کشور با این تصمیم گیری رقم می خورد، اما محصول آن آتش سوزی و کشتار بود.

نماینده مردم گرمسار، آرادان و ایوانکی در مجلس تاکید کرد: اغتشاشات بنزین حاصل بی تدبیری وزیر کشور و دولت بود و باید وزیر کشور در دادگاه محاکمه شود، در قضیه بنزین آب در دل وزیر کشور تکان نخورد در صورتی که برای حفظ امنیت کشور 203 هزار شهید داده ایم.

منبع: الف

کلیدواژه: اغتشاشات بنزین قیمت بنزین وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۵۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده‌ها منافع ملی را اولویت قرار دهند

دکتر زهرا خدادادی منتخب مردم ملکان در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: قبل از انتخابات، راهکارهای کارشناسی ارائه شده است و حالا زمان همکاری و هم‌افزایی بین نماینده‌ها است تا بتوانند کارها را به سمت اجرا پیش ببرند.

وی ادامه داد: امیدوارم با هماهنگی نمایندگان و همکاری مناسب مجلس و دولت، راهکارهای کشور یکی پس از دیگری اجرا شوند و مسئولان همواره به منافع ملی فکر کنند تا ما شاهد تغییر در وضعیت معیشت مردم باشیم.

 

بیشتر بخوانید: مجلس نیازمند تحول و رویکردی جدید است

 

خدادادی افزود: مجلس جدید باید در موضوع آموزش زمان زیادی را صرف کند و موضوع اساسی آموزش، بخش آموزش و پرورش است و بحث اساسی آموزش و پرورش موضوع آموزش در مقطع ابتدایی است و اگر آموزش در این مقطع به درستی اجرا شود، بقیه امور هم به خوبی پیش خواهد رفت و حوزه آموزش از پایه تا دانشگاه قوی خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • نماینده مردم اصفهان: از نظرات نخبگان استفاده خواهیم کرد
  • باغ‌های قصردشت نیازمند بازنگری اقتصادی و زیست محیطی است
  • وزیر صمت : به حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم
  • به‌ حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم
  • نماینده مجلس: کاش رئیسی، بلوچ بود
  • رویارویی حامیان و مخالفان رژیم صهیونیستی در مجلس انگلیس
  • به حدی خودرو وارد شده است که در بنادر جا نداریم
  • به حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم
  • نماینده‌ها منافع ملی را اولویت قرار دهند
  • مجلس جدید قوانینی را وضع کند که تحولات اقتصادی را به دنبال داشته باشد