Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای شهر تهران گفت: در منطقه 2 پایتخت 35 گود رها شده و 55 مجتمع تجاری وجود دارد که باید تاثیر این دو موضوع بر زندگی شهروندان بررسی شود.

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، احمد مسجدجامعی عضو شورای شهر تهران در جلسه امروز شورای شهر درباره چالش‌ها و مشکلات منطقه 2 پایتخت، اظهار داشت: در حال حاضر 55 مجتمع تجاری در این منطقه وجود دارد و مجوز برای ساخت 50 مجتمع دیگر نیز صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در مورد تأثیر مال‌ها و مجتمع‌های تجاری بر کیفیت زندگی شهروندان بررسی و مطالعاتی توسط مدیریت شهری انجام نگرفته و این مسأله حائز اهمیت است.

 این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: سال 98 بازدیدی از این منطقه داشتم و به دلیل وجود 35  گود رها شده در این منطقه از تهران می‌‌توان آن را منطقه گودهای رها شده و مال‌های پایتخت نامید.

مسجدجامعی اعلام کرد: اسکان غیررسمی در برخی از محلات این منطقه وجود دارد که البته مدیریت شهری اکثر مواقع رویکرد حذفی به این محلات و اسکان‌ها داشته است ولی به نظرم باید یکبار قطعی در مورد این محلات تصمیم‌ گرفت.

وی در مورد راسته فرهنگی موجود در کنار پارک مروارید در منطقه 2، گفت: در صورت توجه و توسعه به این راسته به عنوان راسته فرهنگ و هنر می‌توان وضعیت کیفیت زندگی افراد در محلات منطقه 2 را افزایش داد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شورای شهر تهران کیفیت زندگی مدیریت شهری احمد مسجدجامعی شورای شهر شهر تهران رها شده منطقه 2

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۵۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بیش از ۱۲۰ هنرمند در دومین جشنواره تئاتر خیابانی محلات

به گزارش خبرنگار مهر، حمید صادقی شامگاه چهارشنبه در آئین رونمایی از پوستر دومین جشنواره تئاتر خیابانی منطقه‌ای شهرستان محلات با اشاره به برگزاری جشنواره از ۱۹ الی ۲۱ اردیبهشت‌ماه، اظهار کرد: فراخوان جشنواره به ۸ استان همدان، اصفهان، تهران، قم، کرمانشاه، کردستان، لرستان و مرکزی ارسال شده که ۱۰ گروه در بخش مسابقه، ۲ گروه ویژه در بخش ایثار و شهادت و ۲ گروه در بخش جنبی حضور خواهند داشت.

وی افزود: هنرمندان در ۲ روز در سه نقطه شهرستان از جمله بوستان سرچشمه، بوستان سلامت محلات و در یک نقطه از نیم‌ور به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محلات با اشاره به اجرای حدود ۸۰ نمایش در این جشنواره گفت: در این جشنواره میزبان حدود ۱۲۰ هنرمند هستیم و باید اذعان داشت که جشنواره تئاتر خیابانی محلات، نخستین جشنواره هنری است که به صورت منطقه‌ای و به میزبانی استان مرکزی برگزار می‌شود.

وی گفت: امید است با برگزاری دومین جشنواره، این جشنواره سال آینده به شکل ملی برگزار شود.

صادقی با اشاره به حضور ۴ گروه نمایشی از محلات در اولین دوره از جشنواره تئاتر خیابانی این شهرستان، افزود: تا کنون ۴ گروه نمایشی از محلات برای مشارکت در جشنواره اعلام آمادگی کرده‌اند که امیدواریم افزایش پیدا کند.

وی افزود: هدف از برگزاری ایجاد شور و نشاط و پویایی هنر تئاتر است و موجب ایجاد انگیزه برای هنرمندان شهرستان محلات خواهد شد تا وارد این عرصه شوند.

صادقی تصریح کرد: رساندن پیام در زمینه‌های مختلف از جمله آسیب‌های اجتماعی به مردم در قالب تئاتر، گسترش حقوق شهروندی و فرهنگ‌سازی از دیگر اهداف این جشنواره است.

کد خبر 6081511

دیگر خبرها

  • آغاز از سرگیری آسفالت محلات بجنورد
  • توانمندسازی محلات شهر صرفا ایجاد اشتغال نیست
  • لزوم استفاده از ظرفیت مشاغل خانگی برای توانمندسازی محلات شهر اصفهان
  • تخصیص ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای فاز سوم پروژه‌‎های زودبازده
  • اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات منطقه ۱۳
  • اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات تهران
  • حضور بیش از ۱۲۰ هنرمند در دومین جشنواره تئاتر خیابانی محلات
  • مطالعات طرح جامع منطقه آزاد تجاری مهران به پایان رسید
  • تخصیص ۱۲۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌‎های زودبازده مشهد
  • ایمن سازی ۷ سرا و مجتمع تجاری پرخطر در بازار تهران