Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@16:04:57 GMT

توقیف ۱۰۴ راس دام فاقد مجوز در بیجار

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۸۵۸۳۷

توقیف ۱۰۴ راس دام فاقد مجوز در بیجار

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سرهنگ رسول برزویی جانشین فرمانده انتظامی کردستان گفت: مأموران انتظامی بخش چنگ الماس شهرستان بیجار حین گشت در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون حامل احشام مشکوک و آن را متوقف کردند و در بازرسی از آن ۱۰۴ رأس گوسفند فاقد مجوز کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان بیش از ۲ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

او در پایان با اشاره به آثار سوء قاچاق کالا بر اقتصاد کشور، گفت: مقابله جدی با قاچاق جزو اولویت‌های کاری پلیس بوده و در این راستا از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم شد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق کالا مراجع قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۵۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با مدارس فوتبال فاقد مجوز برخورد می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، نارگانی گفت: مدارس فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در دو بخش آقایان و بانوان باید دارای مجوز باشند و قطعا با مدارس فاقد مجوز برخورد خواهد شد.

وی افزود: این مساله از اهمیت و حساسیت زیادی برخوردار است و مدارس فاقد مجوز و یا مدارسی که قصد فعالیت دارند، از الان برای اخذ مجوز اقدام کنند.

نارگانی بیان داشت: اهمیت گسترش این مدارس و نقش و جایگاه آن برای توسعه علمی و عملی فوتبال هرچند برکسی پوشیده نیست، ولی یکی از مطالبات مهم و همیشگی و طبیعی مردم و خانواده‌هاست که باید تمام امور در چارچوب مقررات و تحت نظارت عالیه صورت گیرد تا از بروز تخلفات احتمالی پیشگیری شود.

دیگر خبرها

  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • متهم به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد
  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت
  • توقیف لودر ۹۰ میلیارد ریالی در فراشبند
  • توقیف بیش از ۲۲ تن کود شیمیایی ساخت اسرائیل
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • با مدارس فوتبال فاقد مجوز برخورد می‌شود
  • ۱۰ تن عسل فاقد مجوز کشف شد