Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسکانیوز – مائده داودی/ حجم اخبار ورزش‌های ایران و جهان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه‌مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در گروه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار سایر ورزش‌ها، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

رونمایی از سایت جدید فدراسیون کشتی

مراسم رونمایی از سایت جدید فدراسیون کشتی با حضور معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی علی نژاد در این مراسم گفت: دبیر گام به گام در جهت توسعه کشتی حرکت می‌کند، امکانات سخت افزاری فدراسیون به روز رسانی شده و این مهم اقدامی موثر در رشد این رشته است. آن چه که در خانه‌های کشتی به ویژه خانه کشتی شهید ابراهیم هادی انجام شد، بسیار ارزشمند بود. برگزاری لیگ‌ها ورزشکار را در کوران مسابقات نگاه می‌دارد چرا که این سطح از مسابقات در خدمت تیم ملی است. وزارت ورزش و جوانان در حد بضاعت همیشه حامی کشتی بوده و هست.

ستاره بلغاری تا ۲۰۲۲ در ورونا ماندنی شد

ماتی کازیسکی، ستاره یاغی و پیشین تیم ملی والیبال بلغارستان قرارداد خود را با تیم ورونا ایتالیا تا سال ۲۰۲۲ تمدید کرد.

کازیسکی به دلیل اختلاف نظر با مدیران فدراسیون والیبال بلغارستان، سال‌هاست که بازی برای تیم ملی کشورش را کنار گذاشته و فقط در تیم‌های باشگاهی فعالیت دارد.

تمرینات تیم ملی والیبال صربستان آغاز شد

تیم ملی والیبال بلغارستان از امروز (سه شنبه) تمرینات خود را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز می‌کند.

سیلوانو پرندی، سرمربی بلغار‌ها برای شروع تمرینات از ۱۷ بازیکن دعوت به عمل آورده که تمام نفرات باید تست کرونا بدهند و اگر جواب آزمایش آن‌ها منفی بود می‌توانند وارد اردو شوند.

مربی جدید تیم والیبال هراز مشخص شد

مهران زارع، بازیکن سابق تیم‌های ملی والیبال و مربی تیم ملی نوجوانان ایران با تیم لبنیات هراز آمل به توافق رسید تا در فصل آینده کمک بهروز عطایی در این تیم باشد.

تست کرونای تنیس‌باز آلمانی منفی شد

الکساندر زورف، تنیس‌باز آلمانی و مرد شماره ۷ جهان اعلام کرد تست کرونای او پس از شرکت در تورنمنت آدریای صربستان منفی بوده و از تمام کسانی که سلامتی آنها را به خطر انداخته عذرخواهی کرد.

حضور برخی ستاره‌ها در این تورنمنت بدون رعایت فاصله اجتماعی و حضور پرتعداد تماشاگران باعث شد تا تنیس‌بازانی چون گریگور دیمیتروف بلغاری و برنا چوریچ از کرواسی به ویروس کرونا مبتلا شوند.

آغاز اردوی تیم ملی فوتسال ایران

اولین اردوی تیم ملی فوتسال بعد از شروع کرونا امروز سه شنبه در کمپ تیم های ملی آغاز می شود. ملی پوشان بعد از ورود به اردو، تست کرونا می دهند و تا اعلام جواب این تست، تمرینات شروع نخواهد شد. همچنین با تدبیر کادر فنی، قرار است ملی پوشان تا پایان آخرین روز اردو در قرنطینه بمانند تا در این مدت دچار بیماری کرونا نشوند.

نایب رییس زنان فدراسیون وزنه‌برداری منصوب شد

مریم منظمی که پیش از این نایب رییس زنان فدراسیون کشتی بود، پس از پذیرفتن ریاست این فدراسیون بوسیله علیرضا دبیر، استعفای خود را تقدیم فدراسیون کشتی کرد و در حکمی به عنوان نایب رییس زنان فدراسیون وزنه‌برداری انتخاب شد.

پیش از این بهار بهرامی نایب رییس زنان فدراسیون وزنه‌برداری بود که دو هفته پیش از این سمت استعفا کرد.

ایجاد پیست موتورسواری در اهواز

ابراهیم جوانمردی رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان گفت: پیست موتورسواری در اهواز با همکاری سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، فدراسیون موتورسواری، اداره‌کل ورزش و جوانان و هیئت موتورسواری در اقدامی جهادی به مدت یک هفته آماده بهره‌برداری شود.

آخرین وضعیت تعیین تکلیف لیگ‌های کاراته

با توجه به شیوع ویروس کرونا لیگ‌های کاراته کشورمان به مانند سایر رشته‌های ورزشی متوقف شد. به همین دلیل قرار است جلسه نهایی هیئت رئیسه سازمان لیگ و مسابقات در محل فدراسیون کاراته تشکیل و تکلیف تیم‌های حاضر مشخص شود.

پیش از این جلسه وبینار هماهنگی و هم اندیشی سازمان لیگ و مسابقات با نمایندگان تیم‌های حاضر در لیگ‌های کاراته برگزار شد و برای تصمیم گیری نهایی، نظرات تمام تیم‌ها اخذ شد. حالا قرار است نظر نهایی سازمان لیگ کاراته در خصوص مسابقات این رشته ورزشی در این جلسه اعلام شود.

104 / 351 ماتی کازیسکی لیگ کاراته منهای فوتبال سایر ورزش ها بسته خبری منهای فوتبال فدراسیون کشتی تیم ملی والیبال بلغارستان تیم ملی والیبال صربستان مهران زارع الکساندر زورف مریم منظمی بسته خبری منهای فوتبال بسته

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: لیگ کاراته منهای فوتبال سایر ورزش ها فدراسیون کشتی تیم ملی والیبال بلغارستان تیم ملی والیبال صربستان الکساندر زورف بسته نایب رییس زنان فدراسیون والیبال بلغارستان تیم ملی والیبال لیگ های کاراته فدراسیون کشتی تست کرونا لیگ ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۵۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان سابق کشتی:احتمالاً مرا با فوتبالیست‌ها اشتباه گرفتند!

عضو سابق تیم ملی کشتی آزاد گفت: سالنی را به من معرفی کردند که فقط ۱۵ میلیارد برای راه‌اندازی هزینه داشت، گفتم احتمالاً مرا با فوتبالیست‌ها اشتباه گرفته‌اند. - اخبار ورزشی -

بهمن تیموری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم با اشاره به وضعیت بد شغلی‌اش در کرمانشاه اظهار داشت: 4 سال است نیروی شرکتی آتش‌نشانی کرمانشاه هستم، با حقوق خیلی ناچیز. هر بار هم وعده و وعید تغییر شرایط و حقوق را دریافت می‌کنم، اما هیچ کدام انجام نمی‌شود. شهرداری به یک عده کد می‌دهد، اما نوبت من که می‌رسد می‌گویند نمی‌شود؛ حالا اینکه چرا برای من نمی‌شود و برای بقیه می‌شود، نمی‌دانم. ظاهراً خون‌ آنها از من رنگی‌تر است. این همه سال در تیم ملی بودم و در میادین بین‌المللی مدال گرفته‌ام اما گویی اینها هیچ ارزشی ندارد.

وی با گلایه از مسئولان ورزش و هیئت کشتی کرمانشاه در خصوص بی‌توجهی به قهرمانان و عدم واگذاری سالن‌های ورزشی به آنها خاطرنشان کرد: چند وقت بود عده‌ای می‌گفتند از شهرداری یا تربیت بدنی سالن برای خودت اجاره کن، چون اگر خودم بخواهم سالن آزاد کرایه کنم ماهی 50-60 میلیون کرایه‌اش می‌شود که این از توان من خارج است؛ اما سالن‌هایی که از سوی شهرداری و تربیت‌بدنی اجاره داده می‌شود سهمیه قهرمانی ورزشکاران است و باید با قیمت مناسب در اختیار آنها قرار بگیرد.

تیموری یادآور شد: 3-4 مرتبه این کار را از طریق تربیت‌بدنی پیگیری کردم، خیلی درد داشت که رئیس تربیت‌بدنی استان من را نشناخت و منشی‌اش من را به او معرفی کرد. مگر این استان چند قهرمان و ملی‌پوش داشته که رئیس ورزش آن یکی از این چند نفر را نمی‌شناسد؟ من که ورزشکارم، حتی تنیسورهای استانم را می‌شناسم، چون تعداد قهرمانان استان ما آنقدری نیست که شناختن آنها سخت باشد. بعد من را از این اتاق به آن اتاق پاس دادند و 2-3 تا سوله معرفی کردند. یکی از آنها که برای شهرداری بود، فقط 15 میلیارد تومان هزینه داشت برای اینکه راه‌اندازی شود، گفتم من این رقم را از کجا بیاورم، احتمالاً من را با فوتبالیست‌ها اشتباه گرفته‌اید! یک سوله دیگر معرفی کردند و گفتند برو این را ببین، سوله که چه عرض کنم، دو تا آهن‌پاره بود، گفتند این را درست کن! آن هم در یک محله پرت کرمانشاه. گفتم کشتی قضیه‌اش با سایر رشته‌ها فرق می‌کند، اکثراً از قشر ضعیف سمتش می‌آیند، سالن باید مرکزیت داشته باشد. بچه کرایه ماشین ندارد تا آنجا خودش را برساند. گفتند شرایط همین است.

عضو تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات جهانی نورسلطان تصریح کرد: سالن‌هایی که باید در اختیار قهرمانان استان قرار بگیرد را به کسانی که خودشان می‌خواهند می‌دهند. کاربری سالن دارابی در کرمانشاه اساساً کشتی است اما آن را به ورزش‌های دیگر داده‌اند. بعد در مورد وضعیت کشتی کرمانشاه می‌پرسند، در این وضعیتی که می‌بینید، همه مقصرند، از هیئت کشتی گرفته تا تربیت‌بدنی و... خود آقایان محبی را می‌گویم، که بیشتر از همه مقصرند. آنها باید دنبال ما بیایند که شرایط شغلی‌ات چطور است، بیا و کنار آن برای کشتی استان وقت بگذار و سالن را مهیا کنند، بعد در 3-4 سال معلوم می‌شود چه می‌کنم و آیا کشتی استان با کمک از قهرمانانش تغییر می‌کند یا نه.

قهرمان آسیا گفت: چند بار به اداره کل ورزش استان رفتم و جوابی نگرفتم، بعد از این همه پیگیری برگشتم سر خوانِ اول، همان‌جایی که بودم و هیچ اتفاقی نیفتاد. حالا فقط امیدوارم در خصوص وضعیت شغلی‌ام تغییری ایجاد شود و دوباره جواب سر بالا ندهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وضعیت بد شغلی قهرمان سابق کشتی در کرمانشاه
  • قهرمان سابق کشتی: احتمالاً مرا با فوتبالیست‌ها اشتباه گرفتند
  • قهرمان سابق کشتی:احتمالاً مرا با فوتبالیست‌ها اشتباه گرفتند!
  • آغاز اردوی تیم والیبال جوانان ایران با دعوت از ۶۵ بازیکن
  • ستاره کشتی فرنگی اردوی تیم ملی را ترک کرد!
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی آزاد از ۱۰ فروردین
  • دیدار روسای انجمن کشتی و اسکی ناشنوایان با مصطفی نکو لعل آزاد
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی آزاد از ۱۰ فروردین + اسامی دعوت‌شدگان
  • قهرمان اروپا جدایی ستاره ایرانی‌اش را اعلام کرد
  • برگزاری آزمون درجه داوری آسیایی کاراته در کشور ازبکستان