Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@23:31:32 GMT

اپل واچ جدید بر شستشوی دست‌ها نظارت می‌کند

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۸۶۰۶۹

اپل واچ جدید بر شستشوی دست‌ها نظارت می‌کند

شرکت اپل در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل(WWDC) از عرضه یک برنامه تشخیص خودکار شستشوی دست برای نسخه جدید سیستم عامل ساعت هوشمند خود موسوم به "watchOS 7" خبر داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از آی‌ای، شرکت اپل از ویژگی جدیدی برای نسخه جدید سیستم عامل ساعت هوشمند خود موسوم به "7 watchOS" رونمایی کرد که به طور خودکار، فعالیت شستشوی دست را تشخیص می‌دهد و به عنوان یک کمک برای مبارزه با بیماری همه‌گیر کووید-19 طراحی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اپل این ویژگی نظارتی جدید را برای watchOS 7 به منظور کمک به کاربران برای شستشوی کامل و مرتب دست‌های خود در طول بحران کروناویروس جدید ارائه داده است.

ساعت‌های هوشمند جدید اپل ضد آب خواهند بود و نیاز به درآوردن آنها قبل از شستن دست‌ها نیست و کاربران ممکن است بتوانند حتی با آن شنا کنند. با این حال، این کار تا زمانی که اپل آن را تأیید نکند، توصیه نمی‌شود.

این برنامه جدید بر مدت زمانی که کاربران دستان خود را می‌شویند، نظارت می‌کند و به طور خودکار تشخیص می‌دهد که کاربران چه زمانی در حال شستن دست‌های خود هستند.

"جف ویلیامز" مدیر اجرایی شرکت اپل گفت: ما از تأثیر مثبتی که اپل واچ بر روی مشتریان ما دارد، انرژی گرفته‌ایم و از ارائه ابزارهای جدید و مفید که از سلامت، تناسب اندام و تندرستی مشتریان پشتیبانی می‌کند، هیجان زده هستیم. سیستم عامل watchOS 7 همراه با ردیاب خواب، تشخیص خودکار شستشوی دست و انواع تمرین‌های ورزشی جدید عرضه خواهد شد که به کاربران ما کمک می‌کند تا سالم، فعال و متصل باشند.

طبق اعلام سازمان بهداشت جهانی(WHO)، شستن دست‌ها برای مهار شیوع بیماری کروناویروس جدید که بیش از 9 میلیون نفر را در سراسر جهان آلوده کرده و تقریبا 475 هزار قربانی گرفته، لازم است.

به همین دلیل است که شستشوی کامل دست بسیار مهم است. بنابراین اپل واچ جدید تا نمایش یک شمارش معکوس که در هنگام شروع شستن دست به طور خودکار فعال می‌شود، به شما کمک می‌کند از زمان کافی شستشوی دست‌های خود مطلع شوید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اپل واچ شستشوی دست ها شستشوی دست شستن دست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۶۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید نظارت بر تالاب‌های چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، سالخورده گفت: از اوسط فروردین ماه تا اواخر اردیبهشت فصل تخم ریزی ماهی‌ها در تالاب بین‌المللی چغاخور است.
وی افزود: با اجرای طرح گشت و کنترل صید غیرمجاز در این تالاب با همکاری صیادان محلی، تاکنون ۲۰۰ متر قلاب و ۲۵۰ متر دام غیرمجاز جمع‌آوری شده است.

دیگر خبرها

  • این برنامه جدید، رقیب تازه برای اینستاگرام
  • اسرائیل کی به ایران حمله می کند؟
  • فیلم| گاف بایدن باعث واکنش کاربران صهیونیستی شد!
  • این برنامه جدید، رقیب تازه اینستاگرام است
  • عکس | تغییر عجیب قیافه و هیکل مجری مشهور | تصویری که کنار مه‌لقا باقری جنجالی شد!
  • (ویدئو) افشاگری مالک تلگرام درباره تلاش آمریکا برای جاسوسی از کاربران
  • افشاگری مالک تلگرام درباره تلاش آمریکا برای جاسوسی از کاربران
  • (ویدیو) افشاگری مالک تلگرام درباره جاسوسی از کاربران
  • تشدید نظارت بر تالاب‌های چهارمحال و بختیاری
  • گواهینامه let's encrypt چیست و چه کاربردی دارد؟