Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از گذشت دو سال از تعطیلی برنامه نود، فردوسی پور احتمالا ظرف هفته های آینده با یک برنامه اینترنتی (هارد تالک) به عرصه اجرا بر می‌گردد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تقریباً یک سال و نیم است که جلوی پخش برنامه نود توسط علی فروغی مدیر جوان و بلند پرواز شبکه سه گرفته شده است و تنها سنگر عادل در سازمان صدا و سیما فعلاً برنامه فوتبال ۱۲۰ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما عادل بعد از کنار گذاشته شدن از شبکه سه، به سراغ ساخت برنامه اینترنتی و تک قسمتی "کلاسیکو" رفت که چهره‌های سرشناسی مثل علی دایی، پژمان جمشیدی، وریا غفوری، امیر مهدی ژوله و حتی "ژابی آلونسو" در این برنامه ایفای نقش می‌کردند.

این برنامه فردوسی پور، با ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار بیننده رکورد جالبی برجا گذاشت. حالا طی چند وقت اخیر خبر رسیده که عادل تصمیم گرفته برنامه جدیدی را باز هم برای پلت‌فرم‌های اینترنتی بسازد تا رقیب جدی برای برنامه‌های رسانه ملی باشد.

برخی خبرها حاکی از آن است که طرح فردوسی پور برای برنامه سازی اینترنتی پر سر و صدا و پر هزینه، روی آنتن بردن یک "هارد تالک" (نوعی برنامه تلویزیونی است که در آن مجری گفت و گوی اختصاصی و چالشی با یک شخص برگزار می‌کند) است و می‌خواهد به شیوه خودش با میهمانان ویژه ای که دعوت می‌کند گفت و گوهای چالشی را روی آنتن ببرد.

البته در کنار هارد تاک فردوسی پور، برنامه سازی به شیوه نود را هم در دستور کار دارد و به این فکر می‌کند که این کار را انجام بدهد یا خیر. ضمن اینکه پلتفرم‌ها در حوزه پخش غیرزنده، مجوزشان را از وزارت ارشاد می‌گیرند و فقط در صورت پخش زنده است که به مجوزهای سازمان صدا و سیما نیاز دارند. اما آیا او این کار را می‌کند؟

ایده هارد تاک عادل با ستاره‌های قدیمی و بازنشسته و ستاره‌های کنونی فوتبال احتمالاً خوب دیده می‌شود، اما نکته اینجا است اگر عادل فردوسی پور بخواهد این کار را انجام دهد، مطمئناً باید قید کار کردن در صدا و سیما را بزند و از سازمان صدا و سیما برود. فوتبال ۱۲۰ که قراردادش تا هفته سوم خرداد امسال بوده تا پایان تیرماه که لیگ‌های خارجی به پایان می‌رسند، ادامه خواهد داد و پس از پایان لیگ‌های خارجی معلوم نیست که آیا قرارداد این برنامه با سازمان سدا و سیما تمدید می‌شود یا خیر.

همین ماجراها و اینکه فردوسی پور نمی‌خواهد تیم رسانه‌ای خودش، سرنوشتی مثل تیم نود پیدا کنند باعث شده او در گرفتن تصمیم برای خداحافظی از سازمان صدا و سیما تردید کند. ضمن اینکه او می‌داند که مخاطبان اینترنتی جای مخاطبان تلویزیونی را نمی‌گیرند و تلویزیون رسانه بسیار فراگیرتر از پلتفرم‌های اینترنتی است.

هر چند او پس از ماجراهایش با شبکه سه، تلویزیون را رها نکرده و در تلویزیون حضور دارد و هم تهیه کننده شبکه ورزش برای برنامه فوتبال صد و بیست است و در چند مستند شبکه مستند حضور داشته و صدای او روی آیتم‌های برنامه فوتبال برتر هم سانسور نمی‌شود و بازی‌هایی که او گزارش کرده همچنان در بخش‌هایی از آیتم‌های فوتبال برتر پخش می‌شود.

این گمانه زنی‌ها راجع به عادل فردوسی پور و برنامه جدیدش در حالی است که خود عادل تا به امروز هرگز کوچک‌ترین صحبتی راجع به آینده کاری خود نکرده است و فعلاً ترجیح داده که سکوت کند.

چیزی که مشخص است، این است که باید صبر کرد و دید این گمانه زنی‌ها تا چه حد می‌تواند درست از آب در بیاید.

کد خبر 430178

منبع: ایمنا

کلیدواژه: برنامه اینترنتی عادل فردوسی پور عادل فردوسی پور فردوسی پور برنامه نود فوتبال ایران فوتبال 120 صدا و سیما شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سازمان صدا و سیما فردوسی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۶۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحدهای سیار برای پخش HD لیگ برتر!

به گزارش ورزش سه، پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما اعلام کرد به زودی تمام استان‌های ایران با تجهیز شدن واحد های سیار به کیفیت HD خواهند رسید و تصاویر مطلوب‌تری در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت.

جبلی نداشتن تجهیزات پخش HD در برخی از استان های کشور هنوز به این امکانات نرسیدند و در حال تجهیز واحدهای سیار برای استان های کشور هستند تا مسابقات فوتبال در تمامی نقاط ایران با کیفیت بالا پخش شود و شرایط تصویربرداری بهبود پیدا کند.

جبلی در ادامه افزود: با حضور واحدهای سیار کیفیت تصویر و کارگردانی پخش مسابقات فوتبال وضعیت بهتری پیدا کند و در تراز فوتبال ایران باشد.

رئیس سازمان صدا و سیما ابراز امیدواری کرد که در سال جاری این اتفاق رقم بخورد و پیشرفت زیادی در این زمینه صورت بگیرد.

دیگر خبرها

  • کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم
  • زوج شاهنامه‌خوان بام ایران در شهر‌های ایران خوان خرد می‌گسترانند
  • (ویدئو) تجربه فریدون زندی از اقتصاد ایران
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • واحدهای سیار برای پخش HD لیگ برتر!
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • خادم: پیچ هرز را هر چقدر بپیچانی، هرز است
  • اجرای برنامه های هنری ناشنوایان در جوار آرامگاه فردوسی