Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-20@12:29:37 GMT

قیمت طلا و سکه در بازار 3 تیر ماه

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۸۶۴۳۴

قیمت طلا و سکه در بازار 3 تیر ماه

ایران اکونومیست- هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۸۳۰۰۰۰۰ تومان و سکه گرمی ۱۲۶۰۰۰۰ تومان است. نیم‌سکه ۴۲۶۰۰۰۰ تومان و ربع سکه ۲۴۰۰۰۰۰ تومان قیمت‌گذاری شد، نادر بذر افشان دبیرهیات مدیره  اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران،گفت: هر قطعه سکه تمام بهار آزادی امروز  با قیمت ۸  میلیون و ۵۸۰ هزار تومان،  نیم سکه ۴  میلیون و ۲۶۰ هزار تومان، ربع سکه ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و سکه گرمی  یک میلیون و ۲۳۰هزار  تومان داد و ستد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به  یک هزار و ۷۵۴ دلار  رسید  و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ   ۸۴۲ هزار و ۱۶۰ تومان معامله می‌شود.
بذر افشان افزود: در حال حاضر حباب سکه حدود ۴۰۰ هزار تومان است.
دبیرهیات مدیره  اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران گفت: افزایش اونس جهانی و نرخ ارز بر بازار  طلا و سکه تاثیر گذاشت و باعث افزایش قیمت سکه و طلا شد.
همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۸۳۰۰۰۰۰ تومان و سکه گرمی ۱۲۶۰۰۰۰ تومان است. نیم‌سکه  ۴۲۶۰۰۰۰ تومان و ربع سکه ۲۴۰۰۰۰۰ تومان قیمت‌گذاری شد،

از سوی دیگر، هر گرم طلای ۱۸عیار نیز در بازار ۸۴۲۱۰۰ تومان افزایش یافت. هر مثقال طلا  ۳۶۴۸۰۰۰  تومان قیمت داشت.

قیمت دلار، سکه، طلا در بازار امروز سه شنبه سوم تیر ۹۹ مثقال طلا ۳۶۴۸۰۰۰ طلای۱۸عیار ۸۴۲۱۰۰ طلای۲۴عیار ۱۱۲۲۷۰۰ سکه قدیم ۸۳۰۰۰۰۰ سکه جدید ۸۵۰۵۰۰۰ نیم سکه ۴۲۶۰۰۰۰ ربع سکه ۲۴۰۰۰۰۰ سکه گرمی ۱۲۶۰۰۰۰ مظنه دلار ۲۰۲۰۰ ارزش طلایی سکه ۸۳۳۳۰۰۰

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: هزار تومان سکه گرمی نیم سکه ربع سکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۶۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکه به کانال ۴۳ میلیون تومان وارد شد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات آخرین روز هفته بازار طلا و سکه تهران با یک میلیون و چهارصد و ۱۱ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز، به ۴۳ میلیون و ۴۹۱ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۷۷۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، به ۴۰ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان رسید.

امروز نیم سکه و ربع سکه به ترتیب کاهش ۴۰۰ و ۵۰۰ هزار تومانی را تجربه کردند؛ بر این اساس نیم سکه در قیمت ۲۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و ربع سکه ۱۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی، هفت میلیون و ۱۰۰ تومان به فروش رفت.

معامله گران همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار را با ۱۰۷ هزار تومان کاهش به قیمت سه میلیون و ۷۲۲ هزار تومان به فروش رساندند؛ این در حالیست که نرخ هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با افزایش ۴ دلاری نسبت به روز گذشته، ۲ هزار و ۳۹۲ دلار قیمت‌گذاری شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جدیدترین قیمت سکه، نیم سکه، ربع سکه و طلای ۱۸ عیار در بازار | جدول قیمت ها
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز شنبه اول اردیبهشت
  • سکه به کانال ۴۳ میلیون تومان وارد شد
  • کاهش یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی قیمت سکه
  • دلیل افزایش عجیب قیمت طلا مشخص شد
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۰
  • سورپرایز قیمت طلا برای عروس و دامادها
  • قیمت طلا، سکه و ارز ۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۳
  • ایستادگی سکه در کانال ۴۴ میلیون تومانی
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۰۹:۳۰