Web Analytics Made Easy - Statcounter

این مربی فوتبال در گفت و گو با سایت فردا خاطرنشان می کند: از روزی که بحث شروع دوباره بازی های لیگ برتر مطرح شد بنده به عنوان عضوی از این جامعه و یکی از افرادی که همواره سعی کردم مواضع دلسوزانه داشته باشم درباره خطرات شیوع کرونا در بین اهالی فوتبال هشدار دادم. باز هم می گویم که شروع بازی ها اصلا به صلاح نیست و اگر مشکلی پیش بیاید مدیران فوتبال و البته وزارت ورزش باید پاسخگو باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه می دهد: تصور عده ای این است که بازی ها در شرایطی برگزار می شود که پروتکل های بهداشتی از سوی باشگاه ها رعایت خواهد شد و بدین ترتیب هیچ مشکلی به وجود نمی آید اما من اطمینان دارم که باشگاه ها فقط یکی دو هفته این پروتکل ها را رعایت می کنند و بعد از دو هفته مطمئن باشید که مشکلات زیادی به وجود خواهد آمد. شما فقط به لیگ برتر نگاه نکنید. در لیگ های پایین تر اطمینان دارم در نبود نظارت های جدی پروتکل ها رعایت نخواهد شد و متاسفانه ما عادت داریم که دست به مقایسه های اشتباه بزنیم و خودمان را با بعضی از کشورهای اروپایی مثل آلمان مقایسه کنیم. می گویند آلمان و برخی دیگر از کشورها هم فوتبال شان را شروع کرده اند اما این را نمی گویند که ما ابدا امکاناتی در سطح این کشورها را در فوتبال مان نداریم.

اقبالی همچنین درباره وضعیت تیم های لیگ برتری نیز معتقد است هیچ یک از این تیم ها در شرایط خوبی به سر نمی برند. او می گوید: تیم ها از شرایط بازی و تمرین دور شده اند. شروع دوباره لیگ یعنی بالا بردن احتمال آسیب دیدگی بازیکنانی که برای تیم های شان اهمیت زیادی دارند. در همین تمرینات پیش از شروع دوباره لیگ هم دیدید که بعضی تیم ها بازیکنان خودشان را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند. البته مصدومیت همیشه در فوتبال هست اما بحث من در مورد کرونا است و معتقدم نباید به خاطر منافع یک عده ای جان بقیه بقیه افراد را به خطر بیندازیم.

این مربی فوتبال درباره احتمال قهرمانی پرسپولیس هم اینگونه اظهار نظر می کند: به احتمال زیاد پرسپولیسی ها قهرمان لیگ خواهند بود. حتی اگر لیگ هم شروع نمی شد به طور طبیعی و طبق الگوهایی که در برخی کشورها دیدیم می بایست جام قهرمانی را به پرسپولیس می دادند اما خب آنها اصرار دارند که حتما بازی ها برگزار شود.

اما تعطیلی لیگ برای مدتی طولانی راه حلی اصولی خواهد بود؟ اقبالی در پاسخ به این سوال می گوید: مگر ما فوتبال داریم که بخواهیم نگران چیزی باشیم. مگر ما باشگاه های حرفه ای داریم که بخواهیم به هر قیمتی لیگ را شروع کنیم. تیم ملی ما در چه وضعی است؟ ما در فوتبال چه کرده ایم و چه چیزی ارائه داده ایم که می خواهیم حتما به هر قیمتی شده به جام جهانی برویم؟ اصلا به جام جهانی نرویم. باور کنید مردم هم دیگر این فوتبال را دوست ندارند. دولت تا جایی که می توانست در این فوتبال دست به انتصاب زد و اجازه نداد که متخصصان وارد این فوتبال شوند. فدراسیون فوتبال ما الان چه وضعی دارد؟ آیا طی این سال ها جز دروغ چیز دیگری از این مدیران شنیده ایم؟ هیات رئیسه فدراسیون فوتبال را آدم هایی تشکیل داده اند که نسبتی با فوتبال ندارند و به طور کلی دولت تا جایی که می توانست به فوتبال نگاهی سیاسی داشت. با همه اینها باز هم اصرار داریم که هر طور شده این فوتبال را حفظ کنیم؟ به نظر من برای ایجاد تغییرات اساسی می بایست فوتبال مورد پاکسازی قرار بگیرد و این آدم های غیرمتخصص که عمدتا سیاسی هم هستند از فوتبال بروند.

وی ادامه می دهد: آقای کفاشیان به دلایلی 5 سال از فعالیت در فوتبال محروم می شود بعد این 5 سال به یک سال تبدیل می شود و حالا به عنوان نایب رییس فدراسیون فوتبال دوباره در فدراسیون مشغول می شود. این مسایل است که باعث شده مردم از این فوتبال دلسرد شوند. در چنین شرایطی جالب است که وزیر ورزش هم خودش را کنار کشیده تا با تایید اساسنامه آب ها از آسیاب بیفتد. اما آیا واقعا آقایان دیگر کاری با فوتبال ندارند؟ به نظرم در فوتبال ایران آنارشی حاکم است و عواملی که تا امروز در راس کار قرار گرفته اند امتحان خودشان را به بدترین شکل ممکن پس دادند.

اقبالی در پایان تاکید کرد: به نظرم باید برای فوتبال ایران فکری اساسی کرد. مجمع فدراسیون فوتبال باید در راس تصمیم گیری ها قرار بگیرد و اجازه ندهد که این فوتبال بیش از این با نگاه های سیاسی آسیب ببیند. فوتبال باید توسط آدم های فوتبالی اداره شود و یک بار برای همیشه باید به حاکمیت سیاسیون در فوتبال پایان داد. این تنها راه حل برون رفت از بحرانی است که امروز فوتبال ما دچار آن شده است. در غیر این صورت این فوتبال چیزی نیست که بخواهیم حتی 5 دقیقه درباره اش صحبت کنیم و حوصله خودمان را سر ببریم.

منبع: فردا

کلیدواژه: مسعود اقبالی تیم های لیگ برتر بازی ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۶۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است

سرمربی لیورپول با تمجید از عملکرد ترنت الکساندر آرنولد می‌گوید مردم دهه‌ها بعد در مورد او صحبت خواهند کرد.

طرفداری | لیورپول در یک بازی حساس خارج از خانه به مصاف اورتون می‌رود.

دو تیم اورتون و لیورپول در دیداری از هفته 29 لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت. قرمزها برای اینکه هنوز امیدهای خود برای قهرمانی در لیگ را حفظ کنند باید برابر تافی‌ها در این بازی خارج از خانه به پیروزی برسند. یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در نشست خبری پیش از این مسابقه حاضر شد تا پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشد. کلوپ در ابتدا در مورد مصدومیت دیوگو ژوتا صحبت کرد.

مصدومیت ژوتا

بله، متاسفانه دیوگو کمی احساس درد داشت.  نمی‌توانم دقیقا درباره مصدومیت او توضیح دهم. در پایان بازی مقابل فولام، او از ناحیه لگن کمی احساس درد کرد. به نظرم مصدومیت او جزئی است. حدوداً دو هفته در دسترس نخواهد بود.

بازی‌های خارج از خانه لیورپول

لیورپول در فاصله کمتر از یک هفته، سه بازی خارج از خانه در لیگ برتر دارد. چرخش در ترکیب برای بازی با فولام چه فایده‌ای داشت؟

به خاطر بازی بعدی که خیلی زود فرا می‌رسد و بعد از آن هم بازی خارج از خانه با وست‌هم، مجبور به این کار بودیم. باید ببینیم برای این بازی چه کاری می‌توانیم انجام دهیم. هنوز چیزی قطعی نیست. خیلی زود بازی بعدی فرا می‌رسد. امروز بعدازظهر تنها جلسه تمرینی کامل‌مان را داریم و بعد تصمیم خواهیم گرفت. بازیکنان را آماده می‌کنیم و امیدواریم که دوباره با قدرت به میدان برویم.

کیفیت لیورپول در دو بازی گذشته

ما در مقابل آتالانتا پیروز شدیم، اما احساس می‌کنم که این یک برد به حساب‌ نمی‌آید. در بازی مقابل فولام متوجه این شدم که مردم از این برد متقاعد نشدند.

آخرین دربی مرسی ساید

سرمربی لیورپول در رابطه با بازی مقابل اورتون گفت:

این بازی آخرین دربی من در لیورپول است بنابراين بازی خیلی مهمی خواهد بود. این بازی همانند بازی‌های دیگر برای ما بسیار مهم است. دربی مرسی ساید همیشه سخت است.

ترنت الکساندر آرنولد

او از همان روز اول هم یک بازیکن فوق‌العاده بود. یک استعداد شگفت‌انگیز که به بازیکنی در کلاس جهانی تبدیل شده است. به ندرت پیش می‌آید که یک سرمربی، در بخشی از مسیر فوتبالی کامل یک بازیکن باشد. دیدن تاثیرگذاری مثبت او در تیم برایم حس فوق‌العاده‌ای دارد. در آینده چیزهای بیشتری از او خواهیم شنید اما او باید از کاری که تاکنون انجام داده است بسیار راضی باشد. ترنت قطعا بازیکنی خواهد بود که مردم در دهه‌ها از او صحبت خواهند کرد.

قهرمانی در لیگ برتر

هیچ چیزی در دست ما نیست؛ ما در جایگاهی قرار داریم که باید در آن حضور می‌داشتیم. اما باید از بازی‌های آینده‌ در لیگ به خوبی استفاده کنیم. واقعا خوشحال خواهم شد اگر قهرمان لیگ برتر شویم.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • پوچتینو: چلسی ریسک کرده است؛ نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است
  • کلوپ: همه چیز از باخت به یونایتد شروع شد
  • عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!
  • اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است؛ آلیسون‌ بکر را من کشف کردم
  • مهدوی: احتمال قهرمانی پرسپولیس بیشتر از استقلال است/ ضعف مدیریتی، سپاهان و تراکتور را  از کورس قهرمانی خارج کرد
  • این شروع یک بازی جدید است | مقام سابق اسرائیلی: اصابت ۵ موشک از ۷موشک ایران یعنی نابودی قوی‌ترین سامانه دفاعی دنیا
  • ۳ امتیاز خارج از خانه پورتو با پاس گل طارمی