Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-19@11:31:00 GMT

استیلی: چاره‌ای جز انتخاب اسکوچیچ نداشتیم

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۸۷۲۶۲

استیلی: چاره‌ای جز انتخاب اسکوچیچ نداشتیم

رویداد۲۴ حمید استیلی، سرمربی پیشین تیم فوتبال امید ایران در مراسم افتتاحیه تالار مشاهیر اظهار کرد: از صالحی امیری تشکر می‌کنم زیرا از زمانی که به کمیته ملی المپیک آمده کارهای بزرگی انجام داده و امیدوارم الگوی بزرگی برای سایر مدیران باشد.

او درپاسخ به این که او گزینه سرمربیگیری تیم ملی جوانان است؟ تصریح کرد: به من لطف داشتند اما به خاطر مشاغلی که داشتم و شناخت نداشتنم نسبت به این تیم، این پیشنهاد را نپذیرفتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استیلی درباره شروع مجدد لیگ گفت: امیدوارم همه چیز در سلامت کامل باشد و بازیکنان آسیبی نبینند زیرا سلامتی مهم‌تر از همه‌چیز است. امیدوارم مثل تمام لیگ‌های دنیا بازی‌های خوبی انجام شود زیرا دلخوشی مردم همین فوتبال است.

سرمربی پیشین تیم ملی امید درباره گاف‌های بزرگ فدراسیون فوتبال در قرارداد ویلموتس و اسکوچیچ افزود: این مربوط به مدیران ورزش و کسانی است که دست اندر کار هستند. الان زمان حمایت از تیم ملی اسکوچیچ در این ۴ بازی است. چاره‌ای به جز انتخاب اسکوچیچ نداشتیم زیرا هم زمان نداشتیم، هم منابع مالی در اختیارمان نبود و هم مربی بهتر از اسکوچیچ نبود که لیگ ما را بشناسد. هم‌چنین گزینه‌های داخلی خوبی هم داشتیم اما امیدوارم اسکوچیچ موفق شود. همیشه انتقادات وجود دارد اما حالا دیگر فدراسیون فوتبال انتخاب کرده و باید به آن احترام گذاشت.

بیشتر بخوانید: مربیان دردسرساز یک دهه اخیر فوتبال ایران

استلی درباره شانس قهرمانی پرسپولیس گفت: ۱۰ امتیاز اختلاف این تیم با سایر رقیبان باعث شده تا شانس اول قهرمانی باشند و بازی این تیم‌ با تیم‌های غیر مدعی سبب افزایش شانس آن‌ها شده است. البته فوتبال قابل پیش بینی نیست و آن‌ها باید ۴ دیدار اول خود را ببرند تا قهرمانی‌شان مسجل شود.

منبع: ایسنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 حمید استیلی اسکوچیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۷۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای شورای امنیت سازمان ملل تضمینی برای راه حل دو دولتی نیست

لیندا توماس گرینفیلد، سفیر ایالات متحده در سازمان ملل متحد تاکید کرد که در حالی که ایالات متحده از ایده راه حل دو دولتی برای مناقشه اسرائیل و فلسطین حمایت می‌کند، قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد در مورد تشکیل کشور فلسطین ممکن است این نتیجه را تضمین نکند.

وی در یک کنفرانس مطبوعاتی در سئول، کره جنوبی پس از دیدار با چو تائه یول، وزیر امور خارجه کره جنوبی، موضع جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا را در این مورد تکرار کرد و بر حمایت از سناریویی که در آن فلسطینی‌ها و اسرائیلی‌ها کشور‌های امن خود را دارند، تاکید کرد.

او در پایان گفت: «ما در حال کار روی این موضوع هستیم تا در اسرع وقت به آن برسیم.

 اعضای شورای امنیت سازمان ملل متحد روز پنجشنبه نتوانستند در مورد درخواست و تلاش فلسطینی‌ها برای عضویت کامل در سازمان ملل به توافق برسند.

راه حل دو دولتی، یکی از راه حل‌های ارائه شده برای رفع اختلافات بین اسرائیل و فلسطینیان است. طبق این چاره، بجای خصومت با اسرائیل برای «راندن آنان به بیرون از منطقه» از سوی اعراب، یا بجای «نابودی و پایمال گردانیدن حقوق فلسطینیان» از سوی اسرائیل، چاره، برقراری دو کشور جداگانه اسرائیل و فلسطین به‌طور همزمان و به رسمیت شناخته شدن هر دو از طرف تمامی طرفین درگیر و یکدیگر است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • امیدوارم مدیران تراکتور تصمیم عجولانه‌ای برای نیمکت تیم نگیرند
  • پرسپولیس کار سختی نسبت به استقلال دارد/امیدوارم نساجی ماندگار شود
  • زنوزی: سرمربی بعدی تراکتور خارجی خواهد بود
  • زنوزی: سرمربی خوب خارجی برای تراکتور انتخاب می‌کنیم/ سال آینده بازیکنان بزرگ می‌گیریم
  • حقوق بیکاری در کرواسی؛ بازگشت اسکوچیچ به ایران؟
  • رای شورای امنیت سازمان ملل تضمینی برای راه حل دو دولتی نیست
  • استیلی: نباید جواب استقلالی‌ها را بدهیم
  • تعجب مورایس از هجوم انتقادات/ شاید چون موهایم بلندتر شده، انتقاد می‌کنند!
  • کیفیت فوتبالی‌مان در نیم‌فصل دوم بهتر شد
  • متن غم‌انگیز پدر رضا داودنژاد؛ «غیر تسلیم و رضا کو چاره‌ای؟»