Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ مدیرکل آموزش و پرورش قزوین گفت: برای سال‌جاری، جذب و استخدام ۱۲۰ نفر از دانشگاه فرهنگیان و ۲۶۰ معلم جدید از طریق آزمون مادۀ ۲۸ صورت می‌گیرد. ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴ استانها قزوین نظرات - اخبار استانها -

حسنعلی اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوینبا اشاره به استخدام معلمان حق‌التدریسی اظهار داشت: استخدام معلمان به دو طریق استخدام از سوی دانشگاه فرهنگیان و برگزاری آزمون ماده 28 صورت می‌گیرد که استخدام نیرو برای سال‌جاری نیز در استان پیش‌بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای سال‌جاری، جذب و استخدام 120 نفر از دانشگاه فرهنگیان و 260 معلم جدید از طریق آزمون مادۀ 28 صورت می‌گیرد و در مجموع، جذب و استخدام 380 نفر ورودی‌ جدید برای آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید پیش‌بینی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین یادآور شد: همچنین جذب و استخدام 949 نفر نیز برای سال آینده از طریق آزمون مادۀ 28 پیش‌بینی شده است و معلمان دارای شرایط استخدام، می‌توانند این اطلاعیه‌های آموزش و پرورش را رصد و نسبت به ثبت نام آن اقدام کنند.

کاهش 2.5 درصدی تردد در جاده‌های کشور/ترافیک نیمه سنکین در آزادراه قزوین-کرجگزارش| کرایه‌های خودسرانه تاکسی‌داران ‌قزوینی داد مردم را در آورد‌استان قزوین تاکنون از فاینانس برای اجرای طرح‌های توسعه‌‌ای استفاده نکرده است‌

اصغری در ادامه یادآور شد: باتوجه به اینکه ثبت نام کلاس اولی‌ها از اوایل خردادماه آغاز شده، در حال حاضر ثبت نام آنها به اتمام رسیده است و این دانش آموزان باید برای مراحل بعدی از جمله سنجش اقدام کنند.

وی عنوان کرد: در حال حاضر آمار دقیقی از ثبت نام دانش‌آموزان پایه اولی‌ها در دسترس نداریم اما پیش‌بینی این بود که 20 هزار نفر در این پایه ثبت نام کنند.

انتهای پیام/ر/ش

R7541/P/S6,63/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کمیسیون آموزش و تحقیقات وزارت آموزش و پرورش رتبه‌بندی معلمان معلمان حق‌التدریس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیسیون آموزش و تحقیقات وزارت آموزش و پرورش رتبه بندی معلمان معلمان حق التدریس کمیسیون آموزش و تحقیقات وزارت آموزش و پرورش رتبه بندی معلمان معلمان حق التدریس جذب و استخدام آموزش و پرورش برای سال پیش بینی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۷۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره سواد رسانه‌ای برای ۱۵۰ معلم در قزوین

نقی سیاهکالی مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دوره ضمن خدمت سواد رسانه‌ای «طرح شهیده طاهره هاشمی» با حضور ۱۵۰ مدرس آموزش خانواده و دبیر سواد رسانه استان قزوین برگزار شد.

وی افزود: این دوره با همکاری سازمان فضای مجازی سراج و به منظور توانمند سازی کنشگران در سواد رسانه و فضای مجازی برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین بیان کرد: اخبار جعلی در عصر پساحقیقت، نوجوان دیجیتال یا هویت رسانه‌ای، سواد روایت، تربیت در عصر پسا حقیقت و مدیریت رسانه در خانواده، سرفصل‌های دوره ضمن خدمت طرح شهیده طاهره هاشمی بود.

وی در پایان یادآور شد: در این دوره اساتید برجسته و کشوری همچون صالح اصغری و صادق جهانبخش حضور داشتند.

کد خبر 6088134

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره سواد رسانه‌ای برای ۱۵۰ معلم در قزوین
  • نرخ حق‌التدریس معلمان ۲برابر می‌شود
  • زجر خلاقیت زیر زنجیر کتاب‌های درسی
  • هزینه ۳ میلیونی مرحله مصاحبه برای استخدام آموزگار!
  • هزینه مرحله مصاحبه آزمون استخدام آموزگار ۳ میلیون تومان است؟
  • اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد
  • اعلام نتایج اولیه آزمون آموزگاری/ استخدام ۱۹۹۲ معلم در هرمزگان
  • آغاز گزینش پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام آموزگار از ۵ اردیبهشت
  • اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش اعلام شد
  • اعلام نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار