Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ قدرت‌اله کشکولی روز سه‌شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: کسانی که آخرین رقم شماره پلاک خودرو شان زوج است، روزهای زوج (شنبه، دوشنبه، چهارشنبه) و آن دسته از اشخاصی که آخرین رقم شماره پلاک آنها فرد است، روزهای فرد (یک‌شنبه، سه‌شنبه، پنجشنبه) برای دریافت خدمات شماره‌گذاری و نقل و انتقال خودرو، به مراکز تعویض پلاک و پلیس راهور تابعه مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشکولی همچنین از مراجعه کنندگان خواست ماسک و خودکار به همراه داشته باشند و فقط فروشنده و خریدار در مرکز حاضر شده و طرفین نیز از آوردن افراد همراه پرهیز کنند.

پیش از نیز در مقطعی از ۶ اردیبهشت ماه فعالیت مراکز شماره‌گذاری استان بوشهر زوج و فرد شده‌بود که پس از مدتی وقفه دوباره این طرح با هدف کاهش مراجعه کنندگان از سرگرفته شد.

برچسب‌ها بوشهر شماره گذاری خودرو طرح زوج و فرد پلیس راهنمایی و رانندگی ایران پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر شماره گذاری خودرو طرح زوج و فرد پلیس راهنمایی و رانندگی ایران بوشهر شماره گذاری خودرو طرح زوج و فرد پلیس راهنمایی و رانندگی ایران شماره گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۷۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای خدمات درمانی در سمنان به کجا مراجعه کنیم؟

یافتن آدرس مراکز ارائه خدمات درمانی در ایام نوروز برای مسافران و گردشگران نوروزی که در طول سفر دچار مشکلات مختلفی می شوند، از دغدغه‌های این هموطنان در سفر به شهرهای مختلف است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، یافتن آدرس مراکز ارائه خدمات درمانی در ایام نوروز برای مسافران و گردشگران نوروزی که در طول سفر دچار مشکلات مختلفی می‌شوند، از دغدغه‌های این هموطنان در سفر به شهرهای مختلف است.

مهم‌ترین مراکز درمانی شهر سمنان را بیشتر بشناسیم.

نام، آدرس و شماره تماس مراکز خدمات درمانی و بهداشتی شهر سمنان در ایام نوروز ۱۴۰۳ به شرح زیر است:

کد خبر 739005

دیگر خبرها

  • تشکیل ۶۵ پرونده تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی
  • مسمومیت ۵۰۰ نفر با گاز مونوکسیدکربن در ۱۲ روز
  • مسمومیت بیش از ۵۰۰ نفر با گاز مونوکسیدکربن در ۱۲ روز
  • مراجعه ۲۲ هزار خودرو به مراکز معاینه فنی تهران از ابتدای سال جدید
  • آغاز واکسیناسیون طاعون نشخوار کنندگان کوچک در بم
  • سوال مسابقه شماره ۱۳ طرح «زندگی با آیه ها» در آذربایجان شرقی
  • اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در کهگیلویه
  • توقیف ۵۷ دستگاه خودرو در بوکان
  • برای خدمات درمانی در سمنان به کجا مراجعه کنیم؟
  • سارق خودروی شهروند مشهدی در نهبندان دستگیر شد