Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@18:46:15 GMT

دستگیری عامل تیراندازی در بم

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۸۷۷۸۲

دستگیری عامل تیراندازی در بم

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ اکبر نجفی ، فرمانده انتظامی شهرستان بم گفت: پس از اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد تیراندازی در یکی از محله‌های شهر بروات موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۴ قرار گرفت.

او با  بیان اینکه متهم پیش از حضور ماموران از محل متواری شده بود گفت: با تحقیقات تخصصی و بررسی‌های بعمل آمده با تلاش پلیس عامل تیراندازی شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ نجفی با اشاره به چشم یک قبضه سلاح غیرمجاز از متهم تصریح کرد: این فرد در تحقیقات اولیه پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و علت و انگیزه خود را در اختلافات شخصی و نزاع قبلی اعلام کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بم با اشاره به این‌که برهم زدن نظم و امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است تاکید کرد: پلیس اجازه جولان به اراذل و اوباش را نخواهد داد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی عامل تیراندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۷۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری مرد زن نما در گنبد کاووس

سرهنگ صادقی گفت: در پی تماس تعدادی از شهروندان گنبدی مبنی بر راهبندان و ترافیک در سطح شهر توسط تعدادی موتورسیکلت سوار، موضوع بصورت جدی در دستور کار انتظامی شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم پس ازشناسایی در یکی از مناطق حاشیه‌ای شهرستان، با هماهنگی مرجع قضائی دستگیر شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم به بزه ارتکابی اعتراف و انگیزه خود را هیجان طلبی و کل کل دوستانه عنوان کرد، اضافه کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای ادامه مراحل قانونی در اختیار دستگاه قضائی قرار گرفت.

سرهنگ صادقی با بیان اینکه پلیس همواره در جهت امنیت شهروندان تلاش می‌کند، توصیه کرد: بزرگتر‌ها با نظارت بیشتر بر فرزندان خانواده از بروز این چنین اتفاقاتی جلوگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • دستگیری یکی از عوامل تیراندازی شبانه در پارک خارستان بهبهان
  • از کاهش سرقت های نوروزی تا دستگیری رسید ساز جعلی در همدان
  • دستگیری قاتل در شهرستان کوهدشت
  • اختلافات خانوادگی در شهر به قتل انجامید
  • دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی در لنگرود
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو در حین سرقت
  • آزادسازی ۶ هزار متر از زمین‌های کشاورزی در محمودآباد
  • دستگیری عامل قتل یک‌ نفر در مراسم عروسی
  • دستگیری عامل ربایش دختر ۲۰ساله در تهران
  • دستگیری مرد زن نما در گنبد کاووس