Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی ایران، گفت: جذابیت‌ها در فعالیت‌های دلالی و غیر مولد بیش از تولید است و برای تحقق شعار سال باید جذابیت‌های تولید را افزایش دهیم. ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، غلامحسین شافعی در آیین تکریم و معارفه روسای جدید و قدیم اتاق بازرگانی استان البرز که ظهر امروز در اتاق بازرگانی البرز برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری آیین تکریم از فعالیت‌های افراد بدون شائبه و تنها بدلیل خدمات و فعالیت‌های خوبی بوده است که فرد انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتقاد یک نماینده مجلس به جولان کانال‌های دلالی ارز/ سایر دستگاه‌ها به کمک بانک مرکزی بیایندخجسته: به اصلاح ساختاری برای اداره کشور نیاز داریم/اقتصادی کشور بر پایه تورم افسار گسیخته و دلالی استسوال مردم از تعزیرات و سازمان بازرسی: خروجی اقدامات در آشفته‌ بازار خودرو چه شد؟/ نگرانی از تکرار دلالی‌ها

وی با بیان اینکه اتاق بازرگانی استان البرز یکی از جوانترین اتاق بازرگانی در سطح کشور است، افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی و ظرفیت‌های فراوانی که اتاق بازرگانی استان البرز دارد، این اتاق را به یکی از بی‌نظیرترین‌ها در سطح کشور تبدیل کرده است.

رئیس اتاق بازرگانی ایران با اشاره به اینکه باید از این ظرفیت‌ها به نحو مطلوبی استفاده شود، بیان کرد: در اتاق بازرگانی استان‌ها باید زمینه ورود بزرگان هر استان در حوزه اقتصاد فراهم شود.

شافعی با بیان اینکه طبق قانون اتاق بازرگانی نقش مشاوره‌ای برای سه قوا دارد، عنوان کرد: باید به‌جای بیان مشکلات در حضور مقامات سه قوه، راه کار و زمینه حل مشکل را ارائه دهیم حتی اگر گوشی برای شنیدن این مشاوره‌ها وجود نداشته باشد.

وی با اشاره به لزوم حمایت از تولید، تصریح کرد: یکی از ظرفیت‌هایی که اکنون در تمام استان‌ها به وجود آمده است، تشکیل شورای گفت‌وگو بخش خصوصی با نماینده عالی دولت در استان‌ها است.

رئیس اتاق بازرگانی ایران با اشاره به نام گذاری سالجاری با عنوان جهش تولید، خاطر نشان کرد: زمانی جهش تولید محقق می‌شود که در این زمینه با جذابیت‌هایی برای حمایت از تولید و اشتغال روبرو باشیم.

شافعی  با بیان اینکه  بر اساس بررسی صورت گرفته در مقایسه با سال‌های 97 و 98 جذابیت فعالیت اقتصادی  در حوزه‌های غیر مولد و دلالی وجود دارد، تصریح کرد: تبعات اقتصادی کرونا در همه کشورها نمود دارد، اما در ایران علاوه بر تبعات اقتصادی کرونا، تحریم‌ها را نیز شاهد هستیم که برای بهبود وضعیت نیازمند همبستگی و زحمت چند برابر در این حوزه هستیم که بتوانیم وضعیت کنونی را بهبود ببخشیم.

انتهای پیام/ی

R7810/P/S6,50/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتاق بازرگانی استان رئیس اتاق بازرگانی جذابیت ها استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۷۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه ویژه به ظرفیت صادراتی مزیت‌های نسبی استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در نشست با اعضای اتاق بازرگانی استان گفت: در این نشست بر لزوم برقراری بیش از پیش روابط تجاری اتاق بازرگانی با کشور‌های دیگر، توسعه تبادلات اقتصادی در سطح بین‌الملل و توجه ویژه به ظرفیت صادراتی مزیت‌های نسبی استان تأکید شد.

او تصریح کرد: در اتاق بازرگانی در سال ۱۴۰۲ اقدامات بسیار خوبی انجام شده و انتظار می‌رود در سال جاری نیز در انعقاد قرارداد، تعاملات اقتصادی و تجاری با دیگر کشور‌ها همانند سال گذشته درخشان ظاهر شود.

استاندار همدان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به عملیات غرورآفرین وعده صادق سربازان سپاه اسلام و پاسخ قاطع به رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی گفت: اقدام پیروزمندانه جمهوری اسلامی ایران، هیمنه‌ی پوشالی رژیم منحوس صهیونیستی را برای جهانیان آشکار کرد.

علیرضا قاسمی فرزاد افزود: قسمت بسیار جزئی از توان نظامی و قدرت بازدارندگی ایران به آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی نشان داده شد و اکنون ایران اسلامی نقش تعیین کننده‌ای در جهان دارد.

دیگر خبرها

  • صادرات تا سقف یک میلیون دلار از رفع تعهد ارزی معاف می‌شود
  • رفع پلمب اتاق بازرگانی آبادان
  • توجه ویژه به ظرفیت صادراتی مزیت‌های نسبی استان همدان
  • برای جهش تولید مسیر مشارکت بخش خصوصی در اقتصاد را هموار کنید
  • رفع پلمپ اتاق بازرگانی آبادان
  • مشکلات و مسائل مرزهای کردستان در اولویت است
  • تقدیر رئیس اتاق بازرگانی از پاسخ ایران علیه رژیم صهیونیستی
  • کاهش 40 درصدی مالیات عملکرد تولید به معنای افزایش جذابیت این بخش است
  • فعالان اقتصادی پیشگامان ورود به عصر جدید علم و فناوری
  • سلاح ورزی: هیات رییسه اتاق اجازه دخالت دولت را ندهد