Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماهنگ «بهار» به‌مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر و به‌همت مرکز هنری سپاه قدس استان گیلان در رشت رونمایی شد. ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، مراسم رونمایی از نماهنگ «بهار» به‌مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر به‌همت مرکز هنری سپاه قدس استان گیلان پیش از ظهر امروز در سالن جلسات سازمان بسیج دانشجویی رشت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه قدس استان گیلان در این مراسم اظهار داشت: آیات و روایات دین اسلام درباره زن با اتفاقات تلخ اخیر در تضاد است و امیدوارم بتوانیم با تکیه بر استعدادهای بومی خود یک اثری را خلق کنیم تا نقش پررنگ دختر و زن در افتخارات اسلام را نشان دهیم.

کامیار مهدی‌پور با بیان اینکه آیات و روایات زیادی درباره نقش دختر و زن در زندگی وجود دارد تصریح کرد: پیامبر(ص) می‌فرمایند بهترین فرزندان دختر است و هر کس یک دختر را سرپرستی کند خداوند او را از آتش دور می‌کند و کسی که 3 دختر را سرپرستی کند جهاد در راه خدا از او برداشته می‌شود.

اصفهان| نماهنگ ریحانه به مناسبت روز دختر منتشر شدهدیه مدیرعامل پست بانک به مناسبت روز دختربرگزاری جشن روز دختر در خرم‌آباد+ تصاویر

وی با اشاره به اینکه آیات و روایات دینی پاسخ محکمی به شبهات مطرح شده جهان غرب درباره جایگاه زن در دین اسلام می‌دهند عنوان داشت: در تاریخ 40 ساله انقلاب قله‌های افتخار زیادی برای زنان وجود دارد و شیرزنان زیادی در تظاهرات دوران انقلاب و میدان دفاع مقدس نقش‌آفرینی کردند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه زنان زیادی در عرصه‌های ورزشی و علمی فعالیت می‌کنند گفت: دانشگاه‌های ما پس از انقلاب اساتید زن و دختر موفقی دارد که قبل از انقلاب چنین چیزی وجود نداشت و زنان ما امروزه به‌عنوان چهره‌های برتر علمی و موفق معرفی می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه زنان عزت خود را مدیون نگاه اسلام به زن هستند افزود: تفکر غربی نگاه کالا محور به زن دارد و زن دستاویز مسائلی است که با شخصیت او همخوانی ندارد اما در بسیج بخش زیادی از موفقیت‌های خود را مدیون خواهران بسیجی هستیم که پا به پای مردان در حال فعالیت هستند.

مهدی‌پور دختر و زن را محور موفقیت‌های خانواده عنوان کرد و گفت: اگر قرار است موفقیتی شکل بگیرد بر پایه عزت و نهاد خانواده است و اگر امروز غربی‌ها هم به جایی رسیدند مدیون بها دادن به کانون خانواده هستند زیرا بسیاری از سیاستمداران اروپایی زنانی‌اند که مادر چندین فرزند هستند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه قدس استان گیلان با انتقاد از اینکه غرب برای کشور ما نسخه‌های ضدخانواده می‌پیچد افزود: به‌طور حتم در گام دوم انقلاب گام‌های موفقیت را پشت هم بر‌می‌داریم؛ غربی‌ها از قدرت هسته‌ای ما نمی‌ترسند بلکه از افزایش تعداد مساجد و مسلمانان در کشورهای اروپایی هراس دارند.

وی با تاکید بر اینکه در بسیاری از علوم و حوزه‌ها بدون کمک غرب جزو نخستین کشورها هستیم بیان کرد: موفقیت‌های خود را مدیون تلاش و استعداد جوانان کشور هستیم و این نماهنگ را به دختران شهدای مدافع حرم تقدیم می‌کنم و امیدوارم باز هم توفیق ساخت آثاری درباره ائمه اطهار(ع) را داشته باشیم.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت روز دختر و ولادت حضرت معصومه(س) اظهار داشت: امیدوارم بتوانیم در تمام طول سال از سیره ائمه اطهار(ع) درس بگیریم و آن را الگوی زندگی خود قرار دهیم.

معصومه پرسا خاطرنشان کرد: ریحانه بودن زن به این معناست که روح و جان آنها حساس است و باید به دختران خود بیشتر ارزش و بها دهیم و به عواطف و احساسات آنها توجه کنیم تا دچار آسیب‌های گوناگون نشوند.

انتهای پیام/613/ ع

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سپاه قدس استان گیلان ولادت حضرت معصومه س روز دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۷۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاروان شادیانه به مناسبت ولادت کریم اهل بیت (ع) در آران و بیدگل + فیلم

روز گذشته به مناسبت میلاد با سعادت کریم اهل بیت (ع) امام حسن مجتبی (ع) در شهرستان آران و بیدگل کاروان شادیانه برپا شد و گروه سرود هلال منیر در وصف امام حسن (ع) در حضور مردم دیندار آران و بیدگل سرود اجرا کردند. این مراسم با همکاری شهرداری آران و بیدگل و حوزه مقاومت بسیج امیرالمومنین (ع)، حوزه مقاومت بسیج خواهران کوثر و بسیج رسانه برگزار شد.

شهروند خبرنگار ما فیلمی ارسال کرده است که می‌توانید مشاهده کنید.

منبع: سید شهاب مرتضوی - اصفهان

بیشتر بخوانید:

مراسم جشن میلاد امام حسن (ع) در امامزاده سید بهلول خوی + تصاویر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) در شب‌های قدر اعلام شد
  • برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در شب‌های قدر اعلام شد
  • کاروان شادیانه به مناسبت ولادت کریم اهل بیت (ع) در آران و بیدگل + فیلم
  • برپایی افطاری خیابانی به مناسبت ولادت کریم اهل بیت (ع) در بندرعباس + تصاویر
  • توزیع نان رایگان در سلسله
  • «شکوفه‌های آسمانی» در حرم حضرت معصومه(س)
  • قم میزبان زائران اهلبیت + فیلم
  • مولودی‌خوانی مهدی رسولی در رثای امام‌حسن + فیلم
  • قم کجا بریم؟
  • حال‌وهوای حرم حضرت معصومه در شب میلاد کریم اهل‌بیت(ع)