Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا، اردشیر سعدمحمدی در دیدارهای جداگانه با کادر فنی، بازیکنان و مسئولان باشگاه صنعت مس رفسنجان و باشگاه مس کرمان و در جمع بازیکنان و عوامل تیم فوتبال افزود: در کنار نتایج خوبی که این ۲ تیم در لیگ دسته یک فوتبال کشور کسب کردند و باید در بازی های پیش رو تداوم داشته باشد، تیم فوتسال مس سونگون نیز در آستانه کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان نیز شانس کسب قهرمانی لیگ برتر را دارد و تیم هندبال مس کرمان نیز با شایستگی عنوان قهرمانی لیگ برتر این فصل را کسب کرد.

سعدمحمدی با بیان اینکه در مسابقات تیر و کمان، تیم بانوان صنعت مس قهرمان کشور شدند و در تکواندو مقام سومی را به دست آوردیم، تصریح کرد: یکی دیگر از افتخارات باشگاه مس کسب عنوان قهرمانی مسابقات دو  ۲۰۰ متر سرعت از سوی محمدحسین ابارقی بود که عنوان پر امتیازآورترین ورزشکار دو و میدانی ایران را هم کسب کرده است.

وی گفت: در حال حاضر و در مجموع سایر تیم های باشگاه صنایع مس نیز رتبه های خوبی در مسابقات خود کسب کردند و همه این تیم ها برای ما مهم هستند؛ چراکه سبب می شوند پرچم مس همانطور که در فعالیت های تولیدی و توسعه ای پر افتخار است در فعالیت های ورزشی و حوزه مسئولیت اجتماعی نیز به اهتزاز درآید.

در جریان بازدید و دیدار های صمیمی امدیرعامل صنایع ملی مس ایران از باشگاه مس رفسنجان، فرماندار رفسنجان، حیدر ضیغمی مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی، آرمان حسنی معاون توسعه سرمایه انسانی و فناوری اطلاعاتی، حسین احمدی مدیر مجتمع مس سرچشمه و مجید زیندینی مدیرعامل باشگاه  نیز حضور داشتند.

همچنین مدیرعامل شرکت مس ایران پس از بازدید از باشگاه مس رفسنجان با بازیکنان و کادر فنی باشگاه فرهنگی و ورزشی صنعت مس کرمان دیدار کرد، گفتنی است این نشست نیز با حضور محمود محموی‌نیا مدیرعامل باشگاه مس کرمان و اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران و معاونان شرکت مس برگزار شد.

برچسب‌ها فوتبال کرمان رفسنجان مس کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال کرمان رفسنجان مس کرمان فوتبال کرمان رفسنجان مس کرمان مس رفسنجان باشگاه مس مس کرمان صنعت مس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۷۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزار و ۹۵۶ پرونده در رفسنجان منتهی به سازش شد 

حجت الاسلام محمد امیر ابراهیمی در بازدید از شعب شورا‌های حل اختلاف شهرستان رفسنجان که با حضور رئیس دادگستری و دادستان حوزه قضایی رفسنجان برگزار شد، گفت: طی یکسال اخیر، تعداد ۱۴ هزار و ۳۲۳ فقره پرونده در شعب شورا‌های حل اختلاف شهرستان رفسنجان مورد رسیدگی قرار گرفته است و این درحالی است که میزان پرونده‌های وارده به شورا‌های حل اختلاف طی پارسال، ۱۴ هزار و ۵۸۴ فقره پرونده بوده است.

وی بیان داشت: میزان پرونده‌های مصالحه شده در رفسنجان در سال ۱۴۰۲، یک هزار و ۹۵۶ فقره بوده است که نشانگر این است که ۳۲ درصد پرونده‌ها منتهی به سازش شده اند.

معاون قضایی دادگستری استان کرمان با بیان اینکه هم اکنون ۱۵ شعبه شورای حل اختلاف در رفسنجان فعال می‌باشند، افزود: کارکنان شعبه ویژه زندان شورای حل اختلاف شهرستان رفسنجان موفق شده اند، طی پارسال ۵۸ زندانی را آزاد و به آغوش خانواده بازگردانند و ۴۰۷ فقره پرونده را با صلح و سازش مختومه کنند.

وی افزود: بالغ بر ۹۰ درصد از اوراق قضایی طی پارسال در شورا‌های حل اختلاف شهرستان رفسنجان به صورت الکترونیکی به مخاطبین ابلاغ شده است که نقش بسزایی درسرعت بخشیدن به رسیدگی‌ها، حل و فصل سریع دعاوی و کاهش موجودی شعب شورای حل اختلاف ایفا می کند.

حجت الاسلام ابراهیمی بیان کرد: این بازدید‌ها برای  نظارت بر عملکرد شورا‌های حل اختلاف استان کرمان به صورت سرزده در تمامی حوزه‌های قضایی استان کرمان صورت می‌پذیرد.

در پایان این بازدیدمعاون قضایی دادگستری استان کرمان با کارکنان و اعضای شورا‌های حل اختلاف این شهرستان دیدار و گفتگوی صمیمانه‌ای داشتند و ضمن تشکر و قدردانی، کارکنان را به افزایش آمار صلح و سازش و ارتقای سطح عملکرد شعب تشویق  کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • رشته سوارکاری به مجموعه ورزش باشگاه صنعت مس رفسنجان اضافه می‌شود
  • سوارکاری به مجموعه ورزش باشگاه صنعت مس رفسنجان اضافه می شود
  • مس رفسنجان در سوارکاری هم تیمداری می‌کند
  • هزار و ۹۵۶ پرونده در رفسنجان منتهی به سازش شد 
  • کمیته ورزش و جوانان در سال ۱۴۰۲ حائز رتبه برتر شد
  • رعد پدافند هوایی و مس رفسنجان به لیگ دسته یک سقوط کردند
  • لیگ برتر بسکتبال| سقوط رعد پدافند و مس رفسنجان به لیگ دسته یک
  • سقوط رعد پدافند و مس رفسنجان به لیگ دسته یک حرفه‌ای بسکتبال ایران
  • حضور وزیر ورزش در تمرین تیم ملی فوتسال با وعده جایزه خوب!
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در جمع بازیکنان تیم ملی فوتسال