Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز،  اریک روزنگرین با بیان اینکه بانک مرکزی آمریکا انتظار دارد بحران اقتصادی ناشی از شیوع کرونا به زودی به اتمام برسد از ورود جدی‌تر این بانک به ارائه تسهیلات وام دهی برای " بیمه کردن اقتصاد در برابر دشواری‌های آینده" خبر داد.

 

وی افزود: اگر همانطور که من فکر می‌کنم شود و نیمه دوم سال با شرایط سخت تری از آنچه بسیاری از مردم فکر می کنند مواجه شویم، آن وقت اقدامات پیش نگرانه فدرال رزرو نقش کلیدی در به حداقل رساندن آسیب‌های اقتصادی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر دفتر منطقه‌ای فدرال رزرو با اشاره به اینکه بانک مرکزی نگران تعدیل نیروی گسترده کسب و کارهایی است که با کاهش جدی درآمد و سودآوری خود مواجه شده‌اند گفت: تا حد امکان تلاش می‌کنیم وام‌های ارزان را برای کمک به کسب و کارها در اختیارشان قرار دهیم.

 

لازم به ذکر است پیش از این نیز جروم پاول- رئیس بانک مرکزی آمریکا - گفته بود هر چند روند احیای رشد اقتصادی آمریکا به تدریج آغاز شده است اما میلیون ها آمریکایی ممکن است کماکان بیرون از بازار کار باقی بمانند.   وی هم چنین در نامه ای به اعضای کنگره این کشور گفته بود بازگشت میزان فعالیت‌های اقتصادی به سطوح قبل از بحران دست کم دو سال زمان خواهد برد و نباید در پایان دادن به رویکردهای حمایتی عجله کرد.  

 

ایسنا

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: کرونا اقتصاد آمریکا جام نیوز بانک مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۷۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) انتقاد تند و صریح رئیس سازمان بورس از بانک مرکزی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • طالبان خواستار تکمیل پروژه‌های نیمه تمام سازمان ملل شد
  • پافشاری بانک مرکزی بر اجرای سیاست‌های غلط/ صندوق تثبیت ارزی با دلار ۳ نرخی کارایی ندارد
  • تکذیب چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی
  • بانک مرکزی برنامه‌ای برای انتشار قطوع (دنو) پنج میلیون ریالی ندارد
  • واکنش بانک‌ مرکزی به انتشار تصاویر اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی
  • شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣ چیست؟
  • چک‌های ۵۰۰ هزار تومانی در راه بازار / نقدینگی افزایش می‌یابد؟
  • ۴ هزار واحد تولیدی راکد و نیمه فعال امسال احیا می‌شود
  • زمزمه های ورود ایران چک های ۵۰۰هزار تومانی به بازار/ زلزله رشد نقدینگی در راه است؟
  • (ویدئو) انتقاد تند و صریح رئیس سازمان بورس از بانک مرکزی