Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اقداماتی انجام می‌دهد که برای اهالی فوتبال سوالات و معماهای زیادی می‌سازد؛ سوالاتی که به زودی باید پاسخ داده شود. تاریخ انتشار: 15:16 - 03 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۱۴۰۳

خبرگزاری میزان – یکی، دو هفته پیش، میودراگ رادولوویچ، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان صراحتا اعلام کرد که قصدی برای بازگشت به ایران ندارد و می‌خواهد قراردادش را با این باشگاه فسخ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال، مسئولان باشگاه ذوب‌آهن اعلام کردند که این مربی هنوز با باشگاه قرارداد دارد و اگر می‌خواهد قراردادش را فسخ کند باید به صورت مکتوب آن را به باشگاه اعلام کند.

در شرایطی که این وضعیت گریبان ذوبی‌ها را گرفته، به نظر می‌رسد مدیران این باشگاه همچنان سعی دارند روزه سکوت خود را ادامه دهند و چیزی در این خصوص نگویند تا مبادا بعدا برای‌شان دردسر شود. از طرفی، حدودا ۱۰ روز از زمانی که مدیران باشگاه ذوب‌آهن قصد داشتند تشکیل جلسه بدهند تا تکلیف رادولوویچ را مشخص کنند می‌گذرد، اما هر بار به بهانه‌ای این نشست لغو می‌شود.

نکته جالب توجه اینجاست که جواد محمدی، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در چنین وضعیتی مصاحبه‌های جالبی انجام می‌دهد. مدیرعامل جوان ذوبی‌ها که انگار از شفاف‌سازی بیزار است، بعد از گذشت چند هفته آن هم به صورت خیلی کوتاه درباره رادلوویچ صحبت کرد و گفت به زودی تکلیفش را مشخص می‌کنیم. او عنوان کرد مربی مونته‌نگرویی هنوز درخواست کتبی برای جدایی خود را ارائه نکرده است.

این صحبت هم در قالب مصاحبه‌ای انجام شده که بخش اعظمی از آن به بحث انتقال ارسلان مطهری از ذوب‌آهن به استقلال اختصاص داشت و فقط چند جمله خنثی درباره رادولوویچ از سوی محمدی مطرح شد. محمدی در شرایطی بعد از دو هفته درباره رادولوویچ اظهارنظر کرده که در این مدت سکوت عجیبی اختیار کرده بود و این بار گویا ماجرای مطهری بهانه خوبی برای مصاحبه شد.

با این شرایط، محمدی باید پاسخ چند سوال مهم را بدهد:

اول اینکه چرا در شرایطی که کمتر از یک هفته به آغاز لیگ برتر مانده، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن تازه یادش افتاده که باید تکلیف رادولوویچ را مشخص کند؟

دوم اینکه آیا امکانش وجود نداشت محمدی در این مورد، زودتر از اینها متوجه عدم علاقه رادولوویچ به بازگشت شود؟ 

سوم اینکه چرا آقای مدیرعامل به عنوان نفر اول هرم مدیریتی باشگاه، تکلیف مدیران بازنشسته‌ای که اطرافش مشغول به کار هستند را روشن نمی‌کند یا حداقل اظهارنظر خاصی در این مورد از او نمی‌بینیم؟

چهارم اینکه چرا محمدی سعی می‌کند در آستانه شروع لیگ برتر و در حالی که تیمش سرمربی ندارد، با صبحت درباره بحث انتقال مطهری به استقلال توجهات را به سمت دیگری ببرد و همه تقصیر‌ها را گردن مدیریت قبلی بیندازد؟

پنجم اینکه اگر او به گفته خودش و مدیران ذوب‌آهن دچار یک بیماری شده، چرا فقط گاهی اوقات مصاحبه می‌کند و در زمان‌هایی که باید به صحبت بپردازد، اظهارنظری ندارد؟

اینها بخشی از سوالاتی است که به نظر می‌رسد مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن باید هرچه زودتر پاسخ آنها را برای تنویر افکار عمومی و روشن شدن تکلیف هواداران ذوب‌آهن اصفهان و البته جامعه فوتبال بدهد تا اذهان عمومی بیش از این دچار سردرگمی نشود و تکلیف مشکلات بزرگی که گریبان باشگاه را گرفته مشخص شود.

بیشتر بخوانید: لغو مجدد جلسه مهم هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ذوب آهن لیگ برتر فوتبال ذوب آهن مدیرعامل باشگاه ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۹۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعین تکلیف و رفع تداخل بیش از  ۲۸۰ هزار از اراضی استان کرمان

   

به گزارش خبرگزاری صداو سیمای مرکز کرمان ، هاشمی افزود: این طرح کاملا به صورت رایگان انجام می‌شود و بخش زیادی از هزینه‌های زیاد سند مالکیت در بخش تعیین نقشه‌ها  برای مردم صفر میشود.

وی عنوان داشت: تاکنون ۵۷هزار هکتار و در شهرستان‌های شمالی ۴۴هزار هکتار تعیین تکلیف شده اند.

مدیر کل ثبت اسناد واملاک استان از مردم خواست با شر کت‌های مشاور در روستا‌ها همکاری نمایند.

در این طرح هویت بخشی به املاک و اراضی اولویت ثبت اسناد املاک استان است.

درحال حاضر  ۲۲۳هزارو چهارصد هکتاراز اراضی کشاورزی و املاک استان  سند دارشدند.

دیگر خبرها

  • توضیح مدیرعامل تراکتورسازی درباره جذب گل‌محمدی
  • تکلیف افزایش قیمت برق روشن شد
  • صحبت‌های مدیرعامل تراکتور درباره حضور گل‌محمدی در تبریز
  • نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود
  • نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود؛ مخالفت بازیکنان؟ این هم مثل کلینزمن دروغ است
  • تعیین تکلیف املاک فاقد سند در بافت فرسوده پایتخت
  • کاهش چشم گیر حضور زباله گردها در تهران | مدیرعامل پسماند: ۸۰ درصد فعالیت زباله گردها کم شده است
  • تعین تکلیف و رفع تداخل بیش از  ۲۸۰ هزار از اراضی استان کرمان
  • پپ گواردیولا در عربستان | دو باشگاه بزرگ عربستان آماده انجام بزرگترین و پیچیده ترین انتقال تاریخ فوتبال
  • مکس ابرل: ناگلزمان از نحوه جدایی‌اش ناراحت بود؛ سرمربی جدید به زبان انگلیسی صحبت می‌کند