Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار شهید محسن پاکیاری در وصیت‌نامه خود نوشت: برادران و خواهران عزیزم، من به شما توصیه می‌کنم که امروز باید شکرگزار نعمت الهی یعنی ولی فقیه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای باشید، امروز سرپیچی و اطاعت نکردن از ولایت فقیه نافرمانی رب بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار شهید محسن پاکیاری در دوران دفاع مقدس، ابتدا مسئول عملیات استان فارس بوده و بعد از واگذاری بسیج به سپاه، مسئول بسیج شده است، وی پس از رد درخواست فرماندهان مبنی بر پذیرش فرماندهی لشکر ۱۹ فجر، جانشین عملیات قرارگاه نوح و سپس فرمانده قرارگاه عملیاتی آبادان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تشکیل قرارگاه قدس در امیدیه، آموزش و سازمان‌دهی و اعزام نیروها به جبهه را بر عهده داشت. وی اکنون در نهاد فرایند تحقق اهداف انقلاب اسلامی مشغول به فعالیت است.

در پی عروج سردار شهید محسن پاکیاری پیام‌های تسلیتی از سوی رئیس رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا، فرمانده کل سپاه پاسداران و دیگر مقامات و رده‌های سپاه پاسداران، سپاه فجر فارس و جامعه روحانیت شیراز و همرزمان این شهید در دوران دفاع مقدس پیام‌های مختلفی صادر کردند.

در ادامه وصیت‌نامه سردار شهید محسن پاکیاری که یک نسخه از آن به در اختیار خبرگزاری فارس استان فارس رسیده است، می‌آید:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام بر امام زمان(عج) و نائب برحقش، سلام و درود بر امام خمینی(ره) این رهبر خروشان، عبد خالص مرد خدا، عالم خداشناسف عارف خدا ترس، حافظ دین، ولی فقیه، پیشوای شب زنده‌داران، پناهگاه مستضعفان، رسواکننده آمریکای جهانخوار که مردانه در عین پیری، قامت مقابله و استقامت در برابر یزید دوران بر افراشت و با توسل به خدا و اجدادش محمد(ص) و علی(ع) و حسین(ع) و به یاری علم و معرفتش جهان تشیع را در سنگر عظیم و مستحکم جای داد و ملت را در راهی که انتهایش و هدفش جز خدا نبود، رهنمون گشت. امامی که زندگیش را وقف هدفش کرد و خود سوخت تا جامعه را روشنی بخشد، تا مردم راه درست را پیدا کنند.

برادران و خواهران عزیزم، من به شما توصیه می‌کنم که امروز باید شکرگزار نعمت الهی یعنی ولی فقیه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای باشید که فرزند رساتین امام است و شکر گزار خداوند بزرگ باشید. امروز سرپیچی و عدم اطاعت از ولایت فقیه نافرمانی رب بوده و خروج از عبودیت حق، مبادا از آن غفلت ورزید.

خدایا این حامی مستضعفان جهان و رسوا کننده خط‌های انحرافی نهروانیان و پیروان دروغین مکتب سرخ شهادت حسین(ع) و کوبنده آمریکا را نگه دار تا با دستان پرتوانش پرچم پر افتخار لا اله الا الله را به دست همه عاشقان مکتب حسین(ع) به دست امام زمان (عج) تحویل نماید.

ای امت حزب‌الله نصیحت‌های دلنشین رهبر انقلاب را گوش فرا دهیم و با جان و دل به آن عمل کنیم. سعادت دنیا و آخرت ما درآن است، بیایید دست وحدت و برادری به یکدیگر بدهیم تا اسلام را به دنیا معرفی نماییم.

برادران و خواهران تواضع و فروتنی را راه و روش خود در زندگی قرار دهید و با زیر دستان خود با خوشرویی برخورد کنید. اهل دعا و نیایش با پروردگار خویش باشید. در هر حال توکل برخدا داشته باشید. به اهل بیت عصمت و طهارت خصوصا مولا علی(ع)، حضرت زهرا(س) و امام حسین(ع) علاقه خاص داشته باشید.

سعی کنیدعدالت دوست و اهل عمل باشید. با خانواده بسیار مهربان باشید. سفارش به خانواده و دوستان که با اراده تمام و محکم آماده ترویج دین و دفاع از مذهب اثنی عشر باشید.

به زیارت اهل قبور که می‌روید فکر کنید آنان دیروز چه کسانی بودند و امروز چه شدند و چگونه بودند و امروز کجا هستند.

صله رحم را فراموش نکنید. سفارش می کنم به قرائت قرآن و فکر کردن و عمل کردن به آن. سفارش می‌کنم به دوری کردن ازغیبت بندگان خدا. نماز اول وقت و استغفار را فراموش نکنید.  نیکی کردن در حق فقرا را فراموش نکنید.

سفارش می‌کنم قسمتی از مالم را به عنوان مظالم عباد برایم اختصاص دهید. بدانید که دنیا سرای گذر است و آخرت جای ماندن، پس عبادت خدا را بجای آورید و خدمت به خلق کنید و توشه برای آخرت بردارید.

پروردگارا از درگاهت درخواست عفو و بخشش دارم.

خدایا مقام شهدای ما را برتر و متعالی تر بگردان.

خدایا یگانه پرچم لا اله الا الله را بر بام جهان به اهتزاز در آور.

خدایا ما را با محبت دودمان پیامبر بمیران و با محبت آل محمد در قیامت محشور بفرما.

خدایا دامهای شیطانی هر لحظه و روز به روز برای ما گسترده است. ما را از افتادن در این دامها نگهدار.

خدایا به تمام دوستان و خانواده توفیق خدمتگزاری به اسلام و مردم خوب عنایت بفرما.

خداوندا تو می‌دانی ما  برای برپایی پرچم دین تو قیام کردیم، پس ما را به عنایت خود همراهی فرما.

محسن پاکیاری

یکی درد و یکی درمان پسندد

یکی وصل و یکی هجران پسندد

من از درمان و درد و وصل و هجران

پسندم آنچه را جانان پسندد

انتهای پیام/ 991001

منبع: فارس

کلیدواژه: فارس سپاه فجر فارس حسین ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۹۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«در لباس سربازی» در قاب شبکه امید

«در لباس سربازی» روایتی ویژه از حضور رهبر انقلاب در جبهه‌ها از نخستین روز‌های آغاز جنگ تحمیلی تا ترور ایشان در تیرماه سال ۶۰ است.

در این مستند، برخی تصاویر، فیلم‌ها، اسناد و همچنین خاطرات شفاهی خودگفته‌ی آیت‌الله خامنه‌ای از دوران دفاع مقدس برای نخستین بار منتشر خواهد شد.

«مسئولیت‌های نظامی آیت‌الله خامنه‌ای در سال‌های اول انقلاب»، «ممانعت ایشان از فروش هواپیما‌های نظامی توسط دولت موقت»، «ماجرای حضور ایشان در جبهه‌ها و تشکیل ستاد جنگ‌های نامنظم با همراهی شهید چمران»، «ماجرای آزادسازی سوسنگرد» و... از موضوعاتی هستند که «در لباس سربازی» به آن‌ها می‌پردازد.

گفتنی است این مستند ۸۰ دقیقه‌ای امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ساعت روز جمعه ۳۱ فروردین ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه روی آنتن می‌رود.

جهت مشاهده فیلم اینجا کلیک کنید.

دیگر خبرها

  • اقتدار جمهوری اسلامی در عرصه‌های نظامی در سایه وجود ولایت فقیه است
  • جز امام (ره) و رهبری کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود
  • فال انبیا فردا پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • اتحاد «میدان و دیپلماسی» و « سپاه و ارتش» در سایه ولایت
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار با اعضای شورای تأمین استان همدان
  • «در لباس سربازی» در قاب شبکه امید
  • ببینید | آیت‌الله خامنه‌ای کیست؟!
  • حضرت آیت الله نوری همدانی: امروز لازم است مراکز علمی قم و نجف و الازهر با هم ارتباط عمیق داشته باشند
  • آیت‌الله نوری همدانی: در مقابل دشمن متحد و همراه رهبر باشید
  • قدردان نعمت سپاه پاسداران و ارتش دلاور هستیم