Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-24@22:31:28 GMT

توافق لوکاس هرناندز با پاری سن ژرمن تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۹۰۱۰۳

خبرنگار معتبر آلمانی، شایعه انتقال لوکاس هرناندز به پاری سن ژرمن را بی اساس خواند.

طرفداری - لوکاس هرناندز، گران ترین خرید تاریخ بایرن مونیخ که در انتقالی 80 میلیون یورویی به این تیم پیوست، به سبب مصدومیت ها و نیمکت نشینی اصلا نتوانسته انتظارات را برآورده کند و شایعاتی مبنی خروج او از بایرن مونیخ مطرح می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شب گذشته رسانه فرانسوی فوت مرکاتو مدعی شد لوکاس هرناندز در آستانه توافق با پاری سن ژرمن قرار دارد و برای انتقال به پاری سن ژرمن، درخواست خروج از بایرن مونیخ را داده است. با این حال کریستین فالک، خبرنگار بیلد خبر توافق لوکاس هرناندز با پاری سن ژرمن را کاملا تکذیب کرده است. بایرن مونیخ قصدی برای فروش لوکاس هرناندز ندارد و شانس پاری سن ژرمن برای جذب این مدافع 24 ساله فرانسوی، بالا نیست.

در همین راستا بخوانید:

پاری سن ژرمن، لوکاس هرناندز را به عنوان جایگزین تیاگو سیلوا در نظر گرفته است

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لوکاس هرناندز پاری سن ژرمن بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۰۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن؛ جام به پاریسی‌ها چشمک زد

در صورتی که موناکو امشب موفق به شکست دادن لیل نشود، قهرمانی شاگردان لوییز انزیکه مسجل خواهد شد. 

پاری سن ژرمن با کسب بردی پر گل مقابل لوریان، حالا در یک قدمی کسب دوازدهمین قهرمانی خود در لیگ فرانسه قرار گرفته است. درخشش دوباره عثمان دمبله و کیلیان ام باپه موجب شد تا PSG شانس این را داشته باشد که به فاصله چهار هفته تا پایان فصل، قهرمانی خود را جشن بگیرد. 

اطلاعات مسابقه لوریان و پاری سن ژرمن روز و تاریخ برگزاری: چهارشنبه ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ | ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۲۰:۳۰ ورزشگاه: دوموستوا داور: مارک بولنگیه تورنمنت: هفته بیست و نهم لیگ فرانسه گلزن لوریان: بامبا (۷۳) گلزن پاری سن ژرمن: ام باپه (۲۲ و ۹۰) و دمبله (۱۹ و ۶۰) نمرات بازیکنان لوریان و پاری سن ژرمن از هو اسکورد آمار مسابقه لوریان و پاری سن ژرمن از فوتموب جدول لیگ فرانسه

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • موناکو، PSG را یک هفته دیگر در انتظار قهرمانی گذاشت
  • پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت
  • گل های بازی لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن (لوشامپیونه فرانسه 2023/24)
  • گل دوم عثمان دمبله به لوریان روی حرکت تکنیکی زیبا و پاس کیلیان ام باپه (لوریان 0-3 پاری سن ژرمن)
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • پاری سن ژرمن با آتش بازی دمبله و ام‌باپه به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن؛ جام به پاریسی‌ها چشمک زد
  • لوئیز انریکه: تاریخ پاری سن ژرمن را با فتح چهارگانه می‌نویسیم
  • ببینید | خلاصه بازی پاری سن ژرمن ۴ - لیون ۱
  • پاری‌سن‌ژرمن، لیون را در هم کوبید