Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-04-24@15:41:21 GMT

توتال به ائتلاف رسیدن به صفر پیوست

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۹۰۳۳۶

غول فرانسوی انرژی توتال برای کربن زدایی حمل و نقل محصولات صنعتی خود، به «ائتلاف رسیدن به صفر» پیوست.

به گزارش «انرژی امروز» از توتال، این غول نفتی فرانسوی برای حمایت از کربن زدایی از صنایع دریایی به «ائتلاف رسیدن به صفر» ملحق شد که توسط گروهی از شرکت های فعال در زمینه حمل و نقل دریایی، انرژی، زیرساختی و بخش مالی اداره می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف «ائتلاف رسیدن به صفر» کمک برای دستیابی به هدف سازمان بین المللی دریایی IMO برای کاهش گازهای گلخانه ای کشتی ها به 50 درصد تا سال 2050 و در مقایسه با سال 2008 است.

برای رسیدن به این هدف، این ائتلاف با همکاری اعضای خود در نظر دارد تا سال 2030 با استفاده از کشتی های با سوخت انتشارات صفر، میزان انتشارات دریایی خود را به صفر نزدیک کنند.

توتال در این ائتلاف در تلاش خواهد بود انتشارات بخش هایی چون حمل و نقل دریایی، سوخت، روان کننده ها را کاهش داد و تکنولوژی های انتشارات صفر را توسعه دهد.

اقدامات قبلی توتال در این زمینه شامل توسعه کشتی های LNG ، روان کننده با بهره وری سوخت بالا، بیسوخت ها و باتری ها بوده است.

برچسب هاانرژی امروز توتال (Total) سازمان بین المللی دریایی IMO صنایع دریایی

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: انرژی امروز توتال Total سازمان بین المللی دریایی IMO صنایع دریایی آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۰۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ائتلاف قالیباف و پایداری‌ها ادامه دارد؛ لیست مشترک در دور دوم انتخابات

مجید متقی فر سخنگوی جبهه پایداری در گفت‌وگویی، با اشاره به برگزاری جلسات جبهه پایداری برای دور دوم اتنخابات خاطرنشان کرد: تلاش ما این است که همان فضای وحدت با شورای ائتلاف که در دور اول وجود داشت را ادامه بدهیم و بعید است که وحدت دور اول در این دور، بهم بخورد.

به گزارش فارس، متقی فر تصریح کرد: سعی می‌کنیم فضای وحدت را در دور دوم انتخابات تقویت بکنیم. سخنگوی جبهه پایداری درپایان گفت: صحبت‌هایی کرده ایم که این فضای وحدت را نسبت به دور قبل به صورت گسترده‌تر دنبال بکنیم و لیست انقلابی تری را در دور دوم خواهیم داشت.

دیگر خبرها

  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • اردن خود را متعهد به تأمین امنیت رژیم صهیونیستی می‌داند
  • ائتلاف قالیباف و پایداری‌ها ادامه دارد؛ لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • «نقاشی قشنگ» با حدیثی از امام رضا(ع) برای بچه‌ها
  • مجموعه ویدئو کتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد
  • انتشارات علمی و فرهنگی چگونه از عرش به فرش رسید؟
  • هواپیما‌های ائتلاف آمریکایی ۱۴ بار در روز حریم هوایی سوریه را نقض کردند
  • جانباز رودسری به همرزمان شهیدش پیوست