Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در دیدار با مدیر کل بیمه سلامت، با اشاره به اقدامات انجام گرفته این اداره کل در بخش های مختلف افزود: بیمه سلامت در مقطعی از فعالیت های خود رشد قابل توجهی داشت و در واقع کارنامه درخشانی را به یادگاری گذاشته

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در دیدار با مدیر کل بیمه سلامت، با اشاره به اقدامات انجام گرفته این اداره کل در بخش های مختلف افزود: بیمه سلامت در مقطعی از فعالیت های خود رشد قابل توجهی داشت و در واقع کارنامه درخشانی  را به یادگاری گذاشته و حتی  اقدامات انجام گرفته با توجه به شرایط کرونایی جای تقدیر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان اظهار داشتند: همه گیری کرونا علیرغم تهدید، فرصت های خوبی را هم ایجاد کرد که یکی از این فرصتها عدم مراجعه مردم به مراکز درمانی برای کوچکترین مشکلات بود مشکلاتی که با صبوری و درمان های خانگی قابل حل است و در نتیجه هزینه های گزاف درمانی کنترل شده. همچنین منجر به رشد فناوریهای پزشکی در حوزه تهیه کیت آزمایشگاهی شد بطوریکه حتی این کیت ها به کشورهای دیگر هم صادر می شود.

امام جمعه زنجان به ظرفیت های بی بدیل کشور در حوزه های مختلف به ویژه در حوزه دانش بنیان اشاره کرد و گفت:  در این خصوص اقداماتی خوبی انجام گرفته و در این میان افراد با وجدان و با احساس تعهد صنفی در بین جامعه پزشکی نیز وجود دارد که در حال خدمت رسانی به گروههای هدف خود هستند.

وی اظهارداشت:  هر چند،زندگی مدرنیته کنونی آسایش را برای عموم  به ارمغان   اورده اما با خود بیماری های متعدد و حتی استرس ها را موجب شده است.

حجت الاسلام خاتمی ادامه داد: رهبری درمورد بیمه  فرمودند  که بیماری خود درد است که  مردم همان درد را تحمل کننند ،اما تحمل هزینه های سنگین زندگی را نداشته باشند و  پزشکان این استان نیز متعهدنه  و به امر خدمات رسانی مشغول هستند.

وی اضافه کرد: انواع پوشش بیمه به ویژه در روستاها آسایش را برای مردم فراهم کرده بطوری که قبلاً99 درصد روستاییان  از ترس هزینه درمان  به پزشک مراجعه می کردند اما در حال حاضر با پوشش بیمه ای خوب برای این قشر در رفاه و آرامش هستند.

امام جمعه زنجان به موضوع رشوه نیز اشاره و خاطر نشان کرد:  بر مبنای اسلام همان اندازه رشوه دهنده مجرم است که  رشوه گیرنده نیز مجرم است چرا که نقش دلال را بازی می کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه بیمه سلامت کارنامه درخشان امام جمعه زنجان امام جمعه زنجان بیمه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۰۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۹۵ هزار نفر از جمعیت خراسان جنوبی زیرپوشش بیمه سلامت

 اربابی گفت: حدود ۴۹۵ هزار نفر از جمعیت خراسان جنوبی زیرپوشش بیمه سلامت هستند که حدود ۶۵ درصد جمعیت استان را شامل می‌شوند و از این تعداد حدود ۳۸۴ هزار نفر بیمه رایگان دریافت کرده اند.

مدیرکل بیمه سلامت استان با بیان اینکه پوشش بیمه همگانی در خراسان جنوبی تقریباً تکمیل شده ولی هنوز امکان دارد فرد فاقد پوشش بیمه‌ای وجود داشته باشد، افزود: تمامی افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان و همچنین سامانه خدمات شهروندی بیمه سلامت به آدرس:https://csp.ihio.gov.ir از پوشش بیمه سلامت بهره‌مند شوند.

به گفته وی هم استانی‌ها برای اطمینان از داشتن بیمه پایه خدمات درمانی خود می‌توانند کد دستوری #۱۶۶۶* را شماره گیری کنند.

وی به سامانه ۱۶۶۶ برای پاسخگویی به سوالات هم استانی‌ها اشاره کرد و افزود: مردم اگر بیمه نداشتند، نگران نباشند چراکه سازمان بیمه سلامت با تمهیداتی که اندیشیده، همه اقشار حتی اتباع خارجی را هم بیمه می‌کند.

مدیرکل بیمه سلامت از پوشش بیمه‌ای رایگان برای افراد دهک‌های یک تا پنج جامعه خبر داد و گفت: باتوجه به دریافت اطلاعات این افراد از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، افراد مشمول دهک‌های یک تا پنج به صورت متمرکز و سیستمی بیمه سلامت رایگان شده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر 7 سال استان کرمانشاه رایگان شد
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه
  • تمدید خودکار بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ بیمار خاص از خدمات بیمه سلامت
  • ۴۹۵ هزار نفر از جمعیت خراسان جنوبی زیرپوشش بیمه سلامت
  • لزوم تدبیر جدی برای پرداخت مطالبات پزشکان خانواده
  • پرداخت بیش از ۱۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی
  • فعالیت سامانه نسخ الکترونیک بیمه سلامت پایدار شد
  • نشان‌دار شدن بیش از ۲ هزار زوج نابارور در استان کرمانشاه