Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق اعلام معاونت آموزشی دانشگاه علم و فرهنگ، امتحانات پایانی دانشگاه علم و فرهنگ به شیوه غیرحضوری در بازه زمانی ۱۶ تا ۳۱ تیرماه برگزار می‏‌شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه خبرگزاری دانشجو، طبق اعلام معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و فرهنگ، امتحانات پایانی در تمام مقاطع تحصیلی، طبق تقویم آموزشی و برنامه زمان‌بندی برای هر درس به شیوه غیرحضوری از طریق سامانه‏‌های آموزش مجازی دانشگاه در بازه زمانی ۱۶ لغایت ۳۱ تیرماه برگزار می‏ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برنامه زمان‌‏بندی امتحانات، برای اساتید از گزارش ۴۶۴ سامانه جامع آموزشی دانشگاه (سیستم گلستان) قابل استخراج است. برنامه زمان‏‌بندی امتحانات، برای دانشجویان از گزارش ۴۲۸ سامانه جامع آموزشی دانشگاه قابل استخراج است.

چنانچه به هر دلیلی آزمون غیرحضوری در تاریخ مقرر برگزار نشود، لازم است استاد درس پس از هماهنگی با اداره برنامه‏ ریزی، نظارت و سنجش از طریق مدیر گروه مربوط، حداکثر تا پنجشنبه ۲ مردادماه نسبت به برگزاری آزمون اقدام لازم را به عمل آورد.

مشاهده روز و ساعت امتحانات پایان ترم دانشجو ، صدور مجوز شرکت در آزمون پایانی و نیز ثبت نمره نهایی، منوط به انجام تسویه حساب مالی دانشجو در نیمسال جاری، حداکثر تا ۵ تیرماه، تکمیل یا اصلاح پروفایل (بارگذاری عکس پرسنلی جدید، درج ایمیل و شماره موبایل دانشجو) در سامانه LMS دانشگاه به نشانی lms.usc.ac.ir از موارد لازم برای شرکت در آزمون خواهد بود.   حداکثر زمان ثبت نهایی نمرات دانشجویان (قفل نمرات در سامانه جامع آموزشی دانشگاه) توسط اساتید، ۱۰ روز پس از برگزاری آخرین امتحان غیرحضوری ۳۰ مردادماه ۱۳۹۹ است.

درصورت عدم قفل نمرات توسط اساتید در موعد مقرر، اداره کل آموزش رأساً نسبت به قفل نمرات اقدام خواهد کرد و پس از آن امکان ثبت یا تغییر هیچ نمره‏ای در سامانه جامع آموزشی دانشگاه وجود نخواهد داشت.

مشاهده نمرات و نیز ثبت‏ نام نیمسال آتی، منوط به انجام ارزشیابی در بازه زمانی ۸ تا ۱۲ تیرماه از طریق سامانه جامع آموزشی دانشگاه است. خلاصه تقویم آموزشی (تمامی مقاطع تحصیلی) نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹- ۱۳۹۸

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه علم و فرهنگ امتحانات پایان ترم تقویم آموزشی سامانه جامع آموزشی دانشگاه دانشگاه علم و فرهنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۰۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی غرب استان تهران اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ و عفاف و حجاب و در جریان اجرای طرح نور با رویکرد پایش فعالیت‌ها در فضای مجازی، با رصد مأموران پلیس امنیت عمومی و فتا در فضای مجازی، اطلاعاتی از فعالیت چند صفحه در خصوص انتشار تصاویر نامناسب و هنجارشکن به‌دست آمده و بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران پلیس امنیت عمومی، ۲۱ صفحه اینستاگرامی با مجموع مخاطبان زیاد را مورد شناسایی قرار داده و با پاکسازی و مسدودسازی صفحات اعلامی، با گرداننده آن‌ها نیز برخورد قانونی به‌عمل آمد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران خاطرنشان کرد: پلیس به صورت مستمر، فعالیت صفحه‌های مختلف اجتماعی و فضای مجازی را مورد رصد قرار می‌دهد و در صورت بروز هرگونه جرایم در این فضا، برابر قانون با افراد خاطی برخورد خواهد کرد، بنابراین به افراد فعال در فضای مجازی توصیه می‌شود در این عرصه نیز با رعایت ضوابط و قوانین کشوری و رعایت هنجار‌های اجتماعی فعالیت کنند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود
  • برگزاری دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه اصفهان
  • برنامه‌های تشویقی و انگیزشی برای رونق «حجاب و عفاف» در دانشگاه‌ها
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می‌شود
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود
  • موسسه جوانان آستان قدس رضوی، دوره جامع تربیت مربی برگزار می کند
  • یاد گرفتن زبان انگلیسی باید در چه سنی انجام شود؟
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • همایش آموزش پزشکی با شعار «از کلاس درس تا عرصه» برگزار می شود
  • نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می‌شود