Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@22:21:04 GMT

سکاندار کشتی استان مازندران فردا انتخاب می‌شود

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۹۰۸۷۶

سکاندار کشتی استان مازندران فردا انتخاب می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، فردا چهارشنبه، روز سرنوشت سازی برای کشتی استان مازندران است و رئیس هیات کشتی این خطه قهرمان پرور از سوی اعضای مجمع انتخاب خواهد شد.

طبق برنامه قبلی قرار است مجمع انتخابات رئیس هیئت کشتی استان مازندران راس ساعت ۱۱  فردا چهارشنبه برگزار شود تا رئیس جدید از بین ۱۱ کاندیدا با کسب حداکثر آرای اعضای مجمع، سکان مدیریت کشتی استان را در دست گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا ظهر امروز سه شنبه ، مجتبی ابراهیمی، محسن بابایی، حبیب‌الله جعفری، عمران زارعی، نقی کلانتری، مرتضی قربانی، بهنام طیبی، سیدجواد هاشمیان، عسکری محمدیان، حمید محمدنژاد و فرامرز نقیبی به عنوان ۱۱ کاندیدای ریاست هیات کشتی استان مازندران در لیست مدعیان هستند و فعلا کسی انصراف نداده است.

بر این اساس ۱۷ نفر به عنوان اعضای مجمع انتخابات هیات کشتی استان مازندران به شرح زیر  معرفی شدند:

دبیر فدراسیون کشتی

مدیر کل ورزش جوانان مازندران

نماینده آموزش و پرورش

۵ نفر از رؤسای هیأت‌ شهرستان های مازندران

عباس حاج کناری و ستاره اسماعیلی به عنوان مربیان تیم ملی

داوران نیما صادقی و مریم ارم آبادی

حسن یزدانی و محمد هادی ساروی و فاطمه فتاحی به عنوان کشتی‌گیر

نماینده باشگاه ستارگان ساری و باشگاه سید از بابل

کد خبر 4956467 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون کشتی مجمع فدراسیون کشتی مازندران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا فدراسیون کشتی فدراسیون فوتبال وزارت ورزش و جوانان تیم ملی فوتبال ایران کمیته ملی المپیک اتحادیه جهانی کشتی باشگاه پرسپولیس تیم ملی فوتسال ایران فرهاد مجیدی علیرضا بیرانوند کشتی استان مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۰۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار جدید مازندران فردا معارفه می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، آیین تکریم و معارفه استاندار مازندران ساعت ۹ صبح فردا سه شنبه چهارم اردیبهشت با حضور وحیدی وزیر کشور در در سالن همایش اتاق بازرگانی مازندران برگزار می‌شود   یوسف نوری در جلسه روز گذشته هیئت دولت به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی به عنوان استاندار جدید مازندران رای اعتماد گرفت و به عنوان بیست و پنجمین استاندار مازندران پس از انقلاب منصوب شد.

یوسف نوری متولد ۱۳۴۰ اهل ایلام، دکترای مدیریت گردشگری از دانشگاه علامه طباطبایی دارد و علاوه بر سابقه تدریس در دانشگاه‌های کشور و نگارش ۵ جلد کتاب و ۱۰ مقاله در پژوهش‌های کاربردی و نشریه‌های علمی- پژوهشی فعالیت می‌کند   یوسف نوری در آذر ماه ۱۴۰۰ توانسته بود به عنوان وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم از مجلس رای اعتماد بگیرد   او پیش از این انتصاب، فعالیت‌هایی در آموزش و پرورش داشته که از جمله آنها می‌توان به معاونت ادارات کل آموزش و پرورش استان‌های ایلام و تهران مدیرکل برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش و رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش اشاره کرد. سید محمود حسینی‌پور استاندار سابق مازندران نیز از سوی معاون اول رئیس‌جمهور به عنوان رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی منصوب شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • انتخاب رئیس جدید هیئت کارگری استان اصفهان
  • انتخاب رییس هیات ورزش زورخانه‌ای خوزستان
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • رئیس جدید هیات کشتی شهرستان گرگان معرفی شد
  • استاندار جدید مازندران فردا معارفه می‌شود
  • رئیس هیات ورزش دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد
  • یوسف نوری استاندار مازندران شد/ انتخاب شفقت به عنوان استاندار لرستان
  • دفاع بازرس جبهه پایداری از ریاست 4 ساله قالیباف بر مجلس /رئیس مجلس را متهم به تک روی می کنند / اعضای هیات رئیسه با تعارف کار می کردند
  • انتخاب رئیس هیات شنا کیش به عنوان سرپرست کمیته آب‌های آزاد