Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: در کنار واحدهای مشکل دار 17 واحد از جمله واحد صنعتی بلبرینگ سازی و ماشین آلات صنعتی تراکتور ورشکسته شده و در حال تعطیلی بودند که با مدیریت اداره تصفیه و ورشکستگی دادگستری خوشبختانه احیا شده و در حال فعالیت هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، موسی خلیل اللهی در حاشیه بازدید از واحد صنعتی بلبرینگ سازی و ماشین آلات صنعتی تراکتورسازی، در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: از جمله برنامه های تحولی قوه قضائیه در خصوص بحث اقتصاد مقاومتی و حل مشکلات واحدهای مشکل دار می باشد و خوشبختانه در استان توفیقات بسیار خوبی در این زمینه حاصل شده و در این مدت 24 واحد که در آستانه ورشکستگی بودند با ورود دادگستری استان و همکاری دیگر دستگاه ها و سازمان های استان مشکلاتشان رفع شده و در حال فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در کنار واحدهای مشکل دار 17 واحد از جمله واحد صنعتی بلبرینگ سازی و ماشین آلات صنعتی تراکتورسازی ورشکسته شده و در حال تعطیلی بودند که با مدیریت اداره تصفیه و ورشکستگی دادگستری خوشبختانه احیا شده و در حال فعالیت هستند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی بیان کرد: کارخانه بلبرینگ سازی که یکی از واحدهای بزرگ و برند کشوری بوده مهرماه سال گذشته به شکل استیجاری با نظارت دادگستری استان واگذار شده و خوشبختانه تا به امروز با تمام ظرفیت فعال بوده و حتی طی این چند ماه 53 نفر نیز نیروی جدید جذب کرده اند.

وی ادامه داد: کارخانه ماشین آلات صنعتی تراکتور در سال 97 واگذار شده و خوشبختانه با تمام ظرفیت فعال بوده و پس از واگذاری تعداد کارگران افزایش یافته و حداقل تولید این واحد حدود 250 قطعه است.

خلیل اللهی بیان کرد: 4 واحد صنعتی به صورت قطعی واگذار شده و دیگر موارد را همچنان پیگیری می کنیم و دنبال احیای کامل کارخانه ها هستیم.

انتهای پیام/60025

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان شرقی اقتصاد مقاومتی احیا تراکتورسازی رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی تبریز خبرگزاری فارس فارس تبریز بلبرینگ سازی برند بزرگ استیجاری دادگستری ماشین آلات صنعتی بلبرینگ سازی شده و در حال واحد صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۰۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید سالانه ۴۰ هزار تن ورق و فویل آلومینیومی در رزن 

به گزارش خبرگزاری مهر، علی‌اصغر غفاری آثار عصر امروز در بازدید از یک کارخانه احیا شده بیان کرد: این کارخانه متأسفانه به صورت کامل تعطیل و راکد شده بود اما با پیگیری‌های انجام شده توسط دادگستری استان و شهرستان و نیز با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت استان توانستیم این واحد صنعتی را به سرمایه‌گذار بخش خصوصی جدید واگذار کنیم و مراحل احیای این واحد در حال انجام است.

غفاری آثار با اشاره به اینکه سرمایه گذار جدید این کارخانه به عنوان یک هلدینگ و مجموعه کلان، چهارمین اقتصاد بزرگ کشور است، تصریح کرد: با راه اندازی مجدد این واحد صنعتی بزرگ، در موضوع اشتغالزایی نیز به نتایج خوبی در سطح شهرستان دست خواهیم یافت.

نماینده عالی دولت در شهرستان رزن در ادامه افزود: واحدهای انگشت شماری در سطح کشور در حوزه تولید فویل آلومینیومی در حال فعالیت هستند، و پیش‌بینی می‌شود این واحد تولیدی بتواند سالانه ۴۰ هزار تن ورق و فویل آلومینیومی تولید کند و موجب مرتفع شدن نیاز کشور به محصول فویل آلومینیومی خواهد شد ضمن اینکه، این واحد صنعتی پیش از تعطیلی، به بیش از ۱۲ کشور دنیا از جمله آلمان، سوئد، بلژیک، استرالیا، اسپانیا و فرانسه محصولات خود را صادر می‌کرد.

کد خبر 6081367

دیگر خبرها

  • فعالیت واحد تولیدی پلمب شده در شهرک صنعتی قدیم فیروزکوه از سر گرفته شد
  • جشن احیای ۲۰۱ واحد راکد تولیدی و صنعتی در استان سمنان/ ایجاد ۴ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مردم استان سمنان
  • واگذاری واحدهای شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • جشن احیای ۲۰۱ واحد راکد صنعتی در استان سمنان
  • سفر رئیس جمهور به استان سمنان/ جشن احیای ۲۰۱ واحد راکد تولیدی‌ و صنعتی
  • تولید سالانه ۴۰ هزار تن ورق و فویل آلومینیومی در رزن 
  • وضع برخی از قوانین، موجب سنگ اندازی در تولید می‌شود
  • حمایت از واحدهای تولیدی استان کرمان
  • احیای ۱۶ واحد صنعتی و معدنی در چهارمحال و بختیاری
  • اجرای یک هزار طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در آذربایجان شرقی