Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی ملیح زاده، وکیل فدراسیون فوتبال در پرونده مارک ویلموتس که چند روز پیش، از وکالت فدراسیون در این پرونده کناره گیری کرده بود، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با گفت و گو‌هایی که روز گذشته انجام دادیم، تمامی سوء تفاهمات برطرف شد و با تمام توان در خدمت هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کناره گیری ما هیچ ارتباطی به شکست احتمالی فدراسیون فوتبال در پرونده ویلموتس نداشت.

ملیح زاده در پاسخ به این سوال که آیا مسائل مالی در ناراحتی و کناره گیری او از وکالت فدراسیون در پرونده مارک ویلموتس موثر بود گفت: بحث‌های مالی و معنوی مطرح بود. به هر حال پس از ۶ ماه، انتظار متعارفی داشتیم که فدراسیون با ما قرارداد امضاء کند تا این موضوع برای ما دلگرمی باشد. روز گذشته صحبت‌های لازم انجام شد و با یاری بهاروند و حسن نیتی که او نشان داد، مشکلات برطرف شد.

او در ادامه گفت: برخی مسائل محرمانه وجود دارد و درباره مشکلاتی که ایجاد شد، بیشتر از این نمی‌توانم توضیحی بدهم.

بیشتر بخوانید:

کفاشیان: قرار نیست جای کسی را در فدراسیون فوتبال بگیرم/ نباید به ویلموتس پول زور بدهیم

وکیل فدراسیون در پرونده مارک ویلموتس درباره شرایط پرونده اختلافات فدراسیون با این سرمربی بلژیکی و میزان غرامتی که فدراسیون باید به او بپردازد گفت: به دلیل محرمانه بودن پرونده، هرگونه اظهار نظر از سوی من یا دیگر همکارانم، ممکن است ابزاری برای سوء استفاده دیگران شود. جالب است بدانید چند سال پیش وکلای خارجی با استناد به یک مصاحبه از داخل ایران، فدراسیون کشتی ما را محکوم کردند؛ بنابراین صلاح نیست در این مقطع اظهار نظری بکنم و این کار نه حرفه‌ای است و نه اخلاقی.

ملیح زاده درباره زمان تشکیل جلسه کمیته تعیین وضعیت فیفا اظهار داشت: به دلیل شیوع کرونا و دورکاری، رسیدگی‌ها با کمی تاخیر همراه است. به تازگی فیفا خطوط راهنمایی را درباره رسیدگی‌ها منتشر کرد. انتظار من این است که تا ۲ ماه آینده رای اولیه صادر شود. این رای ۲۰ روز پس از تاریخ ابلاغ، در دادگاه عالی ورزش قابل تجدید نظر است و پس از آن هم در برخی موارد استثنایی در دیوان فدرال سوئیس قابل تجدید نظر است. امیدواریم به یاری خدا در همین مرحله بتوانیم نتیجه لازم را بگیریم و از فدراسیون رفع ضرر کنیم

او در پاسخ به این سوال که ایا امکان دارد پس از صدور رای، مارک ویلموتس نسوبت به آن اعتراض کند و درخواست تجدید نظر ارائه دهد گفت: هر ۲ طرف می‌توانند در قبال رای صادر شده، درخواست تجدیدنظر ارائه دهند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مارک ویلموتس فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال مارک ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۱۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام با بهره‌گیری از توان خراسان رضوی

استاندار خراسان رضوی، گفت: باید با استفاده از امکانات موجود برای به نتیجه رساندن پروژه‌های نیمه‌تمام در استان تلاش شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری در نخستین جلسه شورای معاونین استانداری که شامگاه سه‌شنبه در محل دفتر استاندار برگزار شد، اظهار داشت: برای استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود، افزایش هم‌افزایی و هماهنگی بین مدیران از جمله معاونین استانداری بسیار اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه مدیریت استان باید نسبت به سال گذشته متفاوت باشد، بیان کرد: با وجود همدلی، فعالیت‌ها از جمله حوزه تشکیلاتی بهتر جلو‌ خواهد رفت.

نظری خاطرنشان کرد: نوع مواجهه ما با مسائل باید برجسته و مسئله‌محور باشد در غیر این صورت مدیریت ما بر اساس اولویت‌ها نخواهد بود.

استاندار خراسان رضوی افزود: حدود 15 ماه از عمر دولت باقیمانده است که باید در این فرصت باقیمانده، کوشش لازم برای به ثمر رساندن اهداف با اولویت‌ صورت گیرد.

وی تاکید کرد: باید با استفاده از امکانات موجود برای به نتیجه رساندن پروژه‌های نیمه‌تمام تلاش شود.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • منشور اخلاقی؟ کار تاج و عزیز محمدی بود! / اگر بودم، کاری می‌کردم پول ویلموتس را از جیب‌شان بدهند
  • اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام با بهره‌گیری از توان خراسان رضوی
  • سرپرست انجمن دوومیدانی جانبازان و توان‌یابان منصوب شد
  • هادیزاده، سرپرست انجمن دو و میدانی جانبازان و توان‌یابان شد
  • مسئولان با همه توان از سرمایه‌گذاران حمایت کنند
  • حکم حبس ابد برای رییس پیشین فدراسیون فوتبال چین به جرم دریافت رشوه
  • سند و پیوست مردمی‌سازی امور کشور تدوین شود
  • روستای اصفهک طبس روستایی با قدمت 400 سال در دل کویر
  • با تمام توان برای برقراری عدالت آموزشی در سیستان و بلوچستان تلاش می‌کنیم
  • مردم، صاحبان حق در جهت تحقق شعار سال تمام توان خود را به کار گیرند