Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گنبدکاوس گفت: به علت شیوع دوباره بیماری کرونا امتحانات دانشگاه آزاداسلامی در این شهرستان به صورت مجازی برگزار می‌شود. ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۹ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

احمد محرابیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گنبدکاووس اظهارداشت: برای حفظ سلامتی دانشجویان و کاهش استرس در ایام شیوع ویروس کرونا، این واحد دانشگاهی رایزنی‌های لازم را با ستاد پیشگیری کرونا برای به تعویق افتادن امتحانات و به دنبال آن پیگیری لازم با دانشگاه آزاد اسلامی برای برگزاری امتحانات به صورت مجازی انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر قرمز بودن وضعیت شهرستان گنبدکاووس گفت: امتحانات این واحد دانشگاهی از هفته آینده و از تاریخ 7 تا 30 تیرماه ، به صورت مجازی و با استفاده از سامانه آموزشی دانشجو« سیدا» و یا آدرس سایت gonbadiau.ac.ir برگزار می‌شود.

امتحانات برخی دروس دانشگاه تهران غیرحضوری شدنظارت مرکز بازرسی دانشگاه آزاد بر نحوه اجرای امتحانات پایان ترمشیوع بیماری کرونا در استان گلستان؛ لغو امتحانات دانشگاه آزاد در شهرهای با وضعیت قرمز

محرابیان افزود: دانشجویان برای شرکت در آزمون، کارت ورود به جلسه امتحانی خود را تا 4 تیرماه از طریق سایت معاونت آموزشی دانشگاه دریافت کنند.

وی بیان داشت: جلسات برگزاری آزمون نیز با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/581/ش

R41471/P/S6,70/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برگزار می شود دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۱۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام نویسی ناشران دیجیتال برای حضور در نمایشگاه کتاب آغاز شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، این ناشران می‌توانند تا پنجم اردیبهشت‌ با مراجعه به سامانه ketab.ir نام نویسی کنند. شیوه حضور ناشران دیجیتال در نمایشگاه فقط به صورت فیزیکی است و ناشرانی که دارای مجوز از مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی باشند، امکان نام نویسی در این نمایشگاه را دارند.

کتاب‌های منتشر شده ناشران دیجیتال از سال ۱۳۹۹ به بعد در سی‌ و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قابل عرضه است و قبل از آن باید به ثبت آثار خود در سامانه اقدام کنند.

ناشران علاقه‌مند برای حضور در نمایشگاه کتاب می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۵۲۶۸ داخلی ۱۰۷ و ۱۰۵ و ۹۱۰۰۶۳۶۳ داخلی ۳۱۷ تا ۳۲۱ تماس بگیرند.

سی‌ و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت در مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • فرزندی که حساب پدرش را خالی کرد
  • جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود
  • کنگره بین‌المللی نهج‌البلاغه تیرماه 1403 در دانشگاه آزاد اصفهان برگزار می‌شود
  • جزئیات سومین کنگره بین‌المللی نهج‌البلاغه در دانشگاه آزاد اصفهان
  • نام نویسی ناشران دیجیتال برای حضور در نمایشگاه کتاب آغاز شد
  • نشست شورای مسکن دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • بیانیه بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل در خصوص انتشار خبر «اقدام عجیب یک دندانپزشک در بابل!»
  • اقتصاد به‌صورت واقعی به مردم واگذار شود
  • آزمون‌های شبه نهایی کاملاً مشابه آزمون‌های نهایی برگزار می‌شوند