Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-25@15:53:11 GMT

طرز تهیه کیک شکلاتی زرد الو

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۹۱۲۰۱

طرز تهیه کیک شکلاتی زرد الو

به گزارش صدای ایران- طرز تهیه کیک شکلاتی زرد الو       مواد لازم برای تهیه کیک شکلاتی زردآلو:    آرد سفید  1 و 1/2 پیمانه  پودر بادام 1/4 پیمانه   شیر ولرم  1/2 پیمانه شکر  1 پیمانه  تخم مرغ هم دمای محیط  3 عدد   پودر کاکائو  1/3 پیمانه  کره 100 گرم   شکلات خرد شده 60 گرم  بکینگ پودر 1 قاشق غذاخوری وانیل 1 قاشق چایخوری نمک 1 پنس زردآلو 6 عدد     طرز تهیه کیک شکلاتی زردآلو :     وقتی کره به دمای محیط رسید با شکر با همزن بزنید تا سبک شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
تخم مرغ ها را به ترتیب اضافه و هر بار که هر کدام را اضافه می کنید خوب هم بزنید. بعد تخم مرغ بعدی را بریزید. آرد را 3 بار الک کنید و همراه پودر بادام و بکینگ پودر و پودر کاکائو و شیر ولرم در دو مرحله به مایه اضافه و با لیسک به خورد هم داده و مخلوط کنید.
 
وانیل و نمک و شکلات را هم در آخر اضافه و مخلوط کنید. کف و دیواره قالب 20 سانت را چرب کنید و کاغذ روغنی بگذارید و مایع را داخل آن بریزید با لیسک سطح آن را صاف کنید و زردآلوها نصف کنید و آن را با سلیقه خودتان روی کیک بچینید.
 
روی کیک مغز تخمه آفتابگردان یا پرک بادام بپاشید (از مغز هسته های زردآلو هم می توانید استفاده کنید).
 
داخل فر از قبل گرم شده با دمای 180 درجه سانتی گراد به مدت 50 الی 60 دقیقه بپزید. دمای فرها با هم متفاوت است و این زمان ممکن است متغییر باشد. پس بعد از 50 دقیقه یک خلال دندان داخل کیک فرو کنید.       اگر چیزی به خلال دندان نچسبید کیک شما آماده است اگر چسبید اجازه بدهید با همین دما بپزد.
 
پودر بادام را خودتان تهیه کنید. می توانید خلال بادام را با غذاساز پودر کنید.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: کیک شکلاتی زرد الو خوشمزه ساده اسون دسر صدای ایران تهیه کیک شکلاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۱۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه ایران اکسپو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گفت: در غرفه ۴۱ این نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی، ظرفیت سرمایه گذاری و توانمندی دو زنجیره ارزش مهم بادام و آبزیان چهارمحال و بختیاری ارائه می‌شود.
منزوی افزود: معرفی زنجیره بادام و آبزیان برای جذب سرمایه گذاران و معرفی به کارآفرینان ارائه خواهد شد.
وی گفت: ۳ هزار مهمان از سراسر دنیا مهمان این نمایشگاه خواهند بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • حضور چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه ایران اکسپو
  • طرز تهیه کباب ترش تابه‌ای، یک غذای فوق‌العاده خوشمزه
  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • پودر پیاز خانگی را با این روش های ساده درست کنید
  • طرز تهیه کاپ کیک شکلاتی + مواد لازم و نکات کلیدی آموزشی
  • یادداشت| پیمانه‌ای که پُر شد
  • بادمجان شکم‌پر را با این روش خوشمزه درست کنید
  • (ویدئو) بمب شکلاتی، ابتکار عجیب اوکراینی‌ها مقابل روسیه
  • این کیک کرامبل توت فرنگی را با روشی متفاوت بپزید
  • جایگزین‌های متنوع به جای تخم‌مرغ در غذا‌ها