Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-25@07:37:28 GMT

حذف کشتی از المپیک شایعه است

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۹۱۲۰۳

صراط:

حمید سوریان در گفت‌وگو با میزان  درباره شایعه حذف کشتی فرنگی از المپیک ٢٠٢۴ پاریس اظهار داشت: چنین موضوعی چه رسمی و چه غیررسمی به فدراسیون کشتی اعلام نشده است و به نظر بیشتر شایعه، گمانه‌زنی و خبرسازی است.

وی ادامه داد: انتشار چنین اخباری تأثیر منفی در روحیه نوجوانان و جوانانی دارد که آینده‌سازان کشتی هستند و به عنوان پشتوانه‌های ورزش اول ایران در المپیک مطرح هستند و باعث دلسردی آنها می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شرایطی که کشتی با کمیت نزولی شدیدی مواجه است و تعداد کشتی‌گیران نسبت به سال‌های گذشته بسیار کمتر شده است دوستان رسانه‌ای در انتشار اخبار بیشتر دقت کنند و در صورت نیاز، اطلاعات دقیق‌تر و کامل‌تر را از مسئولان فدراسیون دریافت کنند.

نایب رییس فدراسیون کشتی تصریح کرد: اگر قرار به تغییرات و تصمیم‌گیری جدی در این زمینه باشد حتماً از طریق مراجع رسمی و فدراسیون‌های بین‌المللی اطلاع‌رسانی دقیقی خواهد شد. در حالی‌که هنوز تکلیف المپیک توکیو مشخص نیست نمی‌توان نظر دقیقی درباره المپیک بعد از آن داد؛ ضمن اینکه حذف یک رشته از بازی‌های المپیک نیازمند طی پروسه‌های پیچیده‌ای است و به این راحتی‌ها نیست.

سوریان خاطر نشان کرد: کشتی در برهه کنونی نیازمند حمایت است و همه باید کمک کنیم تا از این شرایط دشوار به سلامت عبور کنیم. امیدوارم با کمک تمام دوستان کشتی را به روزهای خوبش برگردانیم.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: حمید سوریان حذف کشتی فرنگی فدراسیون کشتی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۱۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به گرایی؛ حذف کاپیتان کشتی از المپیک!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛محمدعلی گرایی که مدت‌ها دوبنده تیم ملی کشتی فرنگی در وزن ۷۷ کیلوگرم را در اختیار داشت، پس از مدت‌ها با تصمیم کادرفنی از این وزن المپیکی کنار گذاشته شد و نهایتاً این شانس را دارد که در وزن ۸۲ کیلوگرم، در مسابقات جهانی احتمالی ۲۰۲۴ کشتی بگیرد.

به گزارش فرهیختگان، گرایی که او را شاهین کشتی فرنگی و کاپیتان تیم ملی می‌دانند اما با فن «سنجاب پرنده» در المپیک ۲۰۲۰ توکیو در خاطره‌ها مانده است. بهترین مقام گرایی بزرگ‌تر در این سال‌ها، سومی جهان بوده و شکست در رده‌بندی المپیک که از همین رو شاید او را برای شناسایی بهتر «برادر محمدرضا گرایی» بدانند.

پس از ماجرای پرتاب بطری آب در جریان مبارزه برادر کوچک‌ترش، محمدعلی عملاً به کنار رفت و پس از بخشش محرومیت هم نتوانست وفق مراد کادر فنی پیش برود؛ تا جایی که اکنون بهای آن بطری را با از دست دادن دومین المپیک متوالی زندگی‌اش، از دست بدهد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898700

دیگر خبرها

  • بازگشت حسن یزدانی به تشک به تعویق افتاد
  • کل‌کل سرخابی بین پدر و پسر قهرمان کشتی
  • دبیر: کشتی در المپیک یک طلا بگیرد شاهکار کرده است
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • برزگر: به‌راحتی می‌شد تیلور را شکست داد 
  • چشم کاروان ایران در المپیک به عملکرد گوش شکسته‌ها
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • باخت تیلور بار روانی را از تیم ملی کشتی کم کرد
  • تعداد سهمیه‌های کاروان المپیک به ۱+۳۱ رسید
  • شوک به گرایی؛ حذف کاپیتان کشتی از المپیک!