Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-28@14:59:23 GMT

عکس ؛ وقتی مهدی قائدی تمرین شادی گل می کند

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۹۱۴۰۳

عکس ؛ وقتی مهدی قائدی تمرین شادی گل می کند

مهاجم تکنیکی استقلال به تمرین انجام شادی گل پرداخت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی قائدی یکی از نفراتی است که در تمرینات روزهای گذشته استقلال با انگیزه بالا حضور دارد و از نظر روحی و جسمی کاملا آماده مسابقه با فولاد شده است. قائدی که با ۹ گل زده بهترین گلزن استقلال در لیگ نوزدهم هم به شمار می‌رود حالا امید اصلی گلزنی فرهاد مجیدی در مسابقه روز چهارشنبه با فولاد هم محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مهاجم تکنیکی و ریزنقش در تمرینات هربار که موفق به گشودن دروازه می‌شود با سبک خاصی شادی گل انجام می‌دهد ودر تمرین امروز و دیروز نیز این کار را انجام داد تا نشان دهد برای گلزنی مقابل فولاد هم انگیزه دارد. او حتی شادی مد نظرش برای گل زدن به فولاد را نیز تمرین کرده است.

قائدی اگر در بازی فردا بتواند دروازه فولاد را باز کند، به دهمین گل فصل خود می‌رسد که باعث می‌شود به صدرجدول گلزنان لیگ برتر نیز برسد. اتفاقی که برای استقلالی ها و خودش بسیار خوش یمن خواهد بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال مهدی قائدی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی یوونتوس تیم ملی ایران لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی تیم استقلال منچستریونایتد برانکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۱۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصویر) بازیگر پیکی بلایندرز مهدی قائدی را غافلگیر کرد

 بازیگر معروف سریال پیکی‌بلایندرز زیر پست تیم ملی کامنت گذاشت.

 پاول اندرسون، بازیگر مطرح سریال پیکی‌بلایندرز، در زیر پست جدید تیم ملی برای مهدی قایدی، ستاره تیم ملی ایران و باشگاه اتحاد کلباء امارات کامنت گذاشت.

این بازیگر پیش از این هم برای تیم ملی ایران آرزوی موفقیت کرده بود. 

منبع:‌خبرآنلاین

سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • (تصویر) بازیگر پیکی بلایندرز مهدی قائدی را غافلگیر کرد
  • کامنت بازیگر پیکی بلایندرز برای مهدی قائدی + عکس
  • مهدی قائدی: گلم را تقدیم مهدی طارمی می‌کنم
  • قائدی بهترین بازیکن دیدار ترکمنستان و ایران شد
  • مهدی قائدی بهترین بازیکن ترکمنستان - ایران
  • چه می‌ شد اگر مهدی قائدی و محمد محبی در استقلال می‌ماندند | چی می شد اگه...
  • فیلم | گل زیبای مهدی قائدی به ترکمنستان
  • فیلم/ گل اول ایران به ترکمنستان توسط مهدی قائدی
  • گل مهدی قائدی به ترکمنستان (ترکمنستان 0-1 ایران)
  • موقعیت دروازه خالی برای ایران که مهدی قائدی به طرز عجیبی آن را از دست داد / فیلم